Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 410132W (ul. Majątkowa) w miejscowości Łaźniew, gmina Błonie

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006, , fax. 227 253 067
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, , fax. 227 253 067
    REGON: 13271230000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 410132W (ul. Majątkowa) w miejscowości Łaźniew, gmina Błonie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa polegająca na remoncie drogi gminnej nr 410132W w miejscowości Łaźniew na długości 1195 m (ul. Majątkowa), na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 420044W (ul. Błotna) do skrzyżowania z drogą gminną nr 410135W w m. Łaźniew gmina Błonie. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia: a) Długość drogi remontowanej 1195 m, szerokość drogi 4,75 m. b) Oczyszczenie nawierzchni drogowej. Wszelkie odpady pochodzące z czyszczenia nawierzchni drogowej lub inne zanieczyszczenia, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. c) Odmulenie i oczyszczenie 3 istniejących pod jezdnią przepustów rurowych, o łącznej długości 35 mb. d) Przygotowanie istniejącej nawierzchni pod nowe warstwy konstrukcyjne – miejscowe wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna nawierzchni drogowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, o łącznej powierzchni 150 m2 (miejsce wskazane przez Zamawiającego). e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – zjazdy, o łącznej powierzchni 120 m2. f) Skropienie międzywarstwowe kationową emulsją szybkorozpadową na całej powierzchni 5676 m2, w ilości 0,5 kg/m2. g) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, warstwa wiążąca (AC 11W 35/50), na istniejącej nawierzchni drogi o grubości 5 cm po zagęszczeniu (miejscowo wartości grubości zmienne, większe niż 5 cm), o łącznej powierzchni 5795 m2. h) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, warstwa ścieralna (AC 8S 50/70 dla KR2), o grubości 4 cm po zagęszczeniu, na łącznej powierzchni 5 676,25 m2. i) Pobocza z kruszywa drogowego (frez asfaltowy lub tłuczeń drogowy frakcji 0-31,5 mm), o grubości min. 15 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 1195 m2 (obustronne utwardzenie pobocza o szerokości 0,5 m). j) Wykonanie w technologii bitumicznej istniejących zjazdów, do projektowanej nawierzchni bitumicznej (regulacja wysokościowa zjazdów – obowiązkowa wizja w terenie). k) Słupki do znaków drogowych o średnicy 70 mm, w ilości 4 szt. l) Przymocowanie do gotowych słupków nowych tabliczek do znaków drogowych typ T z blachy aluminiowej, folia odblaskowa co najmniej II typu – 1 m2. m) Przymocowanie do gotowych słupów tarczy nowych znaków drogowych z blachy ocynkowanej, typ D-1 folia odblaskowa co najmniej II typu, w ilości 2 szt. n) Przymocowanie do gotowych słupów tarczy nowych znaków drogowych z blachy ocynkowanej, średnich typ A folia odblaskowa co najmniej II typu – 2 szt. UWAGA : a) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu sporządzonej przez Wykonawcę na czas trwania realizacji Zamówienia. b) Wykonawca w trakcie budowy ma obowiązek zapewnienia mieszkańcom oraz służbom miejskim dojazd do każdej posesji wzdłuż remontowanej drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe informacje w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wynikające z treści SIWZ, które należy dołączyć do oferty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub w przypadku gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego; c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (*jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach