Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 410031Z do miejscowości Steklinko, gmina Gryfino

GMINA GRYFINO ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 91 416 20 11
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GRYFINO
    ul. 1 Maja 16
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 91 416 20 11
    REGON: 811684551
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 410031Z do miejscowości Steklinko, gmina Gryfino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa drogi gminnej nr 410031Z łącząca drogę wojewódzką nr 121 z miejscowością Steklinko. Zadanie objęte jest Decyzją nr 1/2012 o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej z dnia 12 grudnia 2012 r.Teren inwestycji położony jest w południowej części gminy Gryfino, droga gminna łączy się z drogą wojewódzką nr 121 pomiędzy miejscowością Pniewo a miejscowością Steklno, na obszarze leśnym bez zabudowy mieszkaniowej oraz stanowi jedyny funkcjonalny dojazd do miejscowości Steklinko. Teren prac zlokalizowany jest poza obszarami objętymi ochroną konserwatorską.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę korpusu drogi na łącznej długości ok. 1,4 km, poprzez wykonanie drogi jednojezdniowej o szerokości jezdni z betonu asfaltowego 5,5 m oraz betonowej 4,5 m, przyjmując klasę L 1/2, prędkość projektowaną Vp=40km/h, poza terenem zabudowanym, kategoria ruchu KR2. Teren objęty opracowaniem obejmuje działki nr: 182/17, 212/4, 213/2, 214/2 obręb Pniewo; 244/1 obręb Steklno; 2/3, 1 obręb Steklinko, gmina Gryfino, powiat gryfiński, województwo zachodniopomorskie.2. Zadanie finansowane jest z wykorzystaniem środków funduszu leśnego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie / rozbudowie / remoncie drogi / ulicy, obejmującą swoim zakresem wykonanie: nawierzchni z kostki betonowej i/lub brukowej o powierzchni min. 8 000 m².W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców w całości.b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:- co najmniej jedną osobą na stanowisko: Kierownika BudowyWymagane uprawnienia:posiada uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie,tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.Wymagane doświadczenie:posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy / robót, w tym uczestniczył jako kierownik budowy / robót przy realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na budowie / przebudowie / rozbudowie / remoncie drogi / ulicy o nawierzchni z kostki betonowej i/lub brukowej o łącznej powierzchni min. 1 000 m2.- co najmniej jedną osobą na stanowisko: Kierownika Robót TeletechnicznychWymagane uprawnienia:posiada uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.Wymagane doświadczenie:posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy / robót.Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia i doświadczenie.Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym warunkom i równoważne im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać zakres uprawnień osoby na stanowisko kierownika budowy oraz pozwalać na wykonanie przedmiotu zamówienia.Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby odpowiadającej wyżej wskazanym wymogom.W przypadkach losowych wykluczających pracę osoby wskazanej w ofercie Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia osoby o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym warunkom SWZ.W celu uniknięcia wątpliwości prosi się o podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia.Wykonawca obowiązany jest również zapewnić odpowiedni skład osobowy, niezbędny do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia.UWAGA:Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienie uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.2. Uwaga: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunków udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania uznaje się datę zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale XX SWZ dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach