Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 390431 W - ul. Leśna w Kosowie Lackim

Gmina Kosów Lacki ogłasza przetarg

  • Adres: 08330 Kosów Lacki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 879 105 , fax. 257 879 038
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kosów Lacki
    ul. Kolejowa 2
    08330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie
    tel. 257 879 105, fax. 257 879 038
    REGON: 71158204900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosowlacki.pl zakładka BIP Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 390431 W - ul. Leśna w Kosowie Lackim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn: Przebudowa drogi gminnej nr 390431 W ul. Leśna w Kosowie Lacki 1) Początek projektowanego odcinka przyjęto w km 0+000 (krawędź jezdni ulicy Mostowej), natomiast koniec w km 0+921,45. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. Opisano je wierzchołkami „W” oraz załamaniami „Z” na rys. 2.1, 2.2. W wierzchołkach o kącie zwrotu powyżej 3° wprowadzono łuki kołowe. Na jezdni zastosowano spadek daszkowy lub jednostronny. Zmianę spadków z daszkowego na jednostronny i na odwrót należy wykonać za pomocą prostych przejściowych. Pobocze przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m. W miejscach występowania chodnika należy oddzielić jezdnie i chodnik krawężnikiem betonowym 15x22x100cm ustawionym ze światłem 6cm. Od strony posesji chodnik obramować obrzeżem betonowym 6x20cm. Szerokość chodnika wynosi 2,0m. Spadek poprzeczny chodnika wynosi 2% w kierunku jezdni. Na zjazdach światło pomiędzy krawężnikiem, a projektowaną warstwą ścieralną wynosi 3cm. Zjazdy do posesji w ciągu chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Od strony posesji zjazd obramować obrzeżem betonowym 6x20x100. Przecięcie krawędzi drogi oraz krawędzi zjazdu wykonać skosem 1:1 na całej szerokości chodnika. Na skrzyżowaniu z ulicą Piaskową (km 0+229) należy przełożyć betonową kostkę brukową dowiązując się do nowej niwelety ulicy Leśnej Przecięcie krawędzi jezdni ulicy Mostowej oraz ulicy Leśnej zaokrąglono łukami kołowymi R=8,5m oraz R=5m. Szerokość jezdni ulicy Leśnej wynosić będzie 5,0m. Wody opadowe z ulicy Leśnej odprowadzone zostaną do istniejących wpustów deszczowych oraz do projektowanej kanalizacji deszczowej Projektowana droga gminna Nr 390431W posiadać będzie następujące parametry: 1.kategoria drogi – gminna, 2.kategoria ruchu KR1, 3.prędkość projektowa – 40 km/h, 4.szerokość jezdni – 5,0 m, 5.szerokość chodnika – około 1,50 m, 6.przekrój poprzeczny – uliczny, półuliczny. Kanalizacja deszczowa Projektowane odwodnienia będzie obejmowało jedynie odcinek od km 0+000 do 0+133. Jest to podyktowane warunkami lokalnym, miejscem włączenia do istniejącej deszczówki oraz ukształtowanie niwelety. Elementy odwodnienia to - odcinki kanału deszczowego DN 250,200mm, - przykanaliki deszczowe DN200, - studnie inspekcyjne z rur PP DN600, - wpusty deszczowe na studniach DN425 z osadnikami o głębokości 100cm. Projektuje się spadek kanału poniżej minimalnego z uwagi na płytki posadowienie kanału na końcu odcinka. Odwodnienie będzie realizowane do istniejącej kanalizacji deszczowej w poboczu ulicy Mostowej. Miejsca włączeń pokazano na planie zagospodarowania Rys 1. Włączenie wykonać poprzez nabudowę studni na istniejący kanał DN300 poprzez nasuwki. Przejście poprzeczne pod ulicą Mostową wykonać przeciskiem w rurze ochronnej. Lokalizacja studni w osi pasów jezdnych, tak aby pokrywy na studniach umieszczone były między kołami samochodów. Rozmieszczenie wpustów ulicznych uwarunkowane zostało projektowaną niweletą ulicy. Zaprojektowano wpusty uliczne w linii krawężnika. Wpusty należy wyposażyć w osadniki o głębokości 100 cm. Rzędne „góry” studni i wpustów dostosować do projektowanej rzędnej niwelety 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa branży drogowej oraz dokumentacja projektowa branży sanitarnej w tym Przedmiary robót poszczególnych branż, na podstawie których Zamawiający opracował pomocniczo wzór Kosztorysów ofertowych ,,ślepych” 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia jego bezusterkowego odbioru. Wykonawca może określić dłuższy okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu w ofercie ponieważ stanowić ona będzie jedno z kryteriów oceny ofert. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy przy czym maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 3. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy muszą spełniać parametry zgodne z obowiązującymi normami dla materiałów i urządzeń zgodnie z kategorią drogi , której przebudowa jest przedmiotem zamówienia 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z wykonywaniem robót ziemnych b) czynności związane z wykonywaniem podbudowy, c) czynności związane z wykonaniem nawierzchni bitumiczno- mineralnej d) czynności związane z wykonywaniem robót brukarskich e) czynności związane z budową kanalizacji deszczowej Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że w/w czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.4 , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wskazanej w postanowieniach wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6 roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.10-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej ,deszczowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe zamawiającego 5. Nr konta depozytowego Zamawiającego PBS Sokołów Podlaski Oddział Kosów Lacki 69 9221 0000 0032 4164 2000 0020 Wpisując w treści dokumentu bankowego ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn: Przebudowa drogi gminnej nr 390431 W - ul. Leśna w Kosowie Lackim Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert w związku z czym Zamawiający zaleca aby wpłaty wadium dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Kosów Lacki najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.10.00 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 8. Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust.3 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bezwarunkowo i na jego pierwsze wezwanie. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na : 10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy, tj. : - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta złożona na formularzu o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ z załączonym kosztorysem ofertowym 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Informacja o zakresie i wartości robót , dostaw i usług, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom Uwaga! Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach