Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 352009T Stara Słupia – Hektary – Dębniak

Gmina Nowa Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 177 138
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Słupia
    ul. Rynek 15
    26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 177 138
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaslupia.bip.jur.pl/kategorie/p_r_z_e_t_a_r_g_i_i_inne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 352009T Stara Słupia – Hektary – Dębniak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 352009T Stara Słupia - Hektary -Dębniak, nr ewid. 7 obręb 20 Dębniak. Odcinek objęty przebudową to odcinek od km 1+721 do km 2+458. Roboty budowlane obejmują m. in.: wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni, podbudowy z kruszywa łamanego oraz rumoszu pod poszerzenia jezdni, nawierzchni z betonu asfaltowego, ustawienia znaków drogowych, przełożenie muldy betonowej, wykonanie ścieku trójkątnego, wycinkę krzaków i gałęzi drzew ograniczających skrajnie drogi. Projekt przewiduje wykonanie przebudowy drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej o szer. 5,0 m na całej długości oraz obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m. Na całym odcinku objętym przebudową przewidziano wykonanie następujących warstw konstrukcyjnych: 3 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, 5 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (gr. średnia), oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, oraz dodatkowo na poszerzeniach jezdni: 20 cm – warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 zaklinowanego kruszywem 0/31,5, stabilizowana mechanicznie, układana w korycie na poszerzeniach, 20 cm – warstwa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego, układana w korycie na poszerzeniach, 40 cm – korytowanie, lewo – lub prawostronne o zmiennej szerokości, łącznie od 0,4 do 1,1 m. W ramach przebudowy drogi przewidziano częściowe oczyszczenie z porastającej roślinności i odmulenie istniejących rowów oraz dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów do nowej niwelety jezdni. Przewidywany remont przepustów będzie polegał na wymianie części przelotowej wykonanych z PEHD oraz murków czołowych. Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne poszerzeń jezdni o głębokości średnio 40 cm. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, Projekt wykonawcy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca i podwykonawca ma obowiązek zatrudniać na podstawie umowy o pracę, o której mowa w 22 §1 i art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony w rozdz. II SIWZ zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i § 4 ust. 7 i 8 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.nowaslupia.bip.jur.pl wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art.22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach