Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 318042T w miejscowości Glinka w gminie Ćmielów

Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-520 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8612018, 8612283 , fax. 015 8612018
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie
    ul. Ostrowiecka 40 40
    27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8612018, 8612283, fax. 015 8612018
    REGON: 00052768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 318042T w miejscowości Glinka w gminie Ćmielów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej Nr 318042T w miejscowości Glinka w gminie Ćmielów. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej o długości 550,99mb i szerokości 3,5m wraz z wykonaniem podbudowy i zjazdów. Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze (rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, roboty pomiarowe); 2) Roboty ziemne; 3) Podbudowa (profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; rowki pod krawężniki betonowe z wykonaniem ław betonowych; montaż obrzeży betonowych; wykonanie podbudowy - warstwy dolnej i górnej); 4) Nawierzchnia (z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych warstwa wiążąca - 4 cm i warstwa ścieralna - 4 cm; pobocza z tłucznia kamiennego); 5) Skrzyżowania (roboty ziemne; profilowanie i zagęszczanie podłoża; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych); 6) Zjazdy (roboty ziemne, profilowanie i zagęszczanie podłoża, obrzeża betonowe, podbudowa z kruszywa, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm); 7) Roboty wykończeniowe (umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi, humusowanie skarp, plantowanie skarp, regulacja pionowa studzienek) oraz inne roboty zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: - przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, - dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ 3. Sposób wykonania zamówienia: Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. dysponują lub będą dysponować do prawidłowej realizacji zamówienia osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej, która przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Osoba ta będzie sprawowała funkcję Kierownika budowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 2.2. posiadają doświadczenie zawodowe w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania o wartości co najmniej 250.000,00zł. brutto. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont drogi lub ulicy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów dołączonych do oferty, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów do oferty musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od Wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego - z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 4 do SIWZ. Wymagania forma dokumentów: - wykaz osób - oryginał; uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę 3.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagania forma dokumentów: - zobowiązanie innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ze wskazaniem dat i miejsca ich wykonania, wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane roboty te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem załącznika Nr 5 do SIWZ Wymagania forma dokumentów: wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał; dokumenty potwierdzające , że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu dokumentów wymienionych w pkt. 2 muszą być złożone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty określone w pkt. 3 ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w pkt. V ppkt. 2 i 3 SIWZ. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ewentualnie umowę regulującą współpracę tych wykonawców, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. Wszelką korespondencję, oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 8. Dokument, o którym mowa w pkt. 7 musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis zawarty w pkt. 8 stosuje się odpowiednio. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach