Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 210615W w miejscowości Nowa Zblicha

GMINA PŁONIAWY-BRAMURA ogłasza przetarg

  • Adres: 06-210 Płoniawy-Bramura, 83A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PŁONIAWY-BRAMURA
    83A
    06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie
    REGON: 550668338
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ploniawy-bramura.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 210615W w miejscowości Nowa Zblicha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 210615W w miejscowości Nowa Zblicha”Zamówienie będzie finansowane ze środków krajowych – z budżetu Gminy Płoniawy-Bramura oraz dotacji ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych. a) Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 210615W w miejscowości Nowa Zblicha, działka nr ewid. 33, obręb Nowa Zblicha, gmina Płoniawy-Bramura, na długości 1000 mb o szerokości jezdni 4,0 m z obustronnym umocnieniem poboczy na szerokości 0,5m.b) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Do wykonania w ramach przebudowy drogi przewidziano:- obustronne ścięcie poboczy na szerokości 0,75 m- wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym gr. 4 cm na szerokości 4,10 metra- ułożenie warstwy ścieralnej gr. 3 cm na szerokości 4,00 metrów- obustronne uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym na szerokości 0,75 metra i grubości 7 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:- 5000 zł. (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł. ).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 27 września2023 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w numer: 40 8917 0001 0000 0071 2000 0300 – Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim z dopiskiem„Przebudowa drogi gminnej nr 210615W w miejscowości Nowa Zblicha”Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Płoniawy-Bramura,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.4) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.5) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP.6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale II pkt. 6 SWZb) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, na podstawie art. 112 ustawy PZP dotyczące:• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.• zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:• co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi/ ulicy o wartości 400 000 zł brutto każde zadanie,- dysponuje bądź będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie umożliwiające kierowanie robotami drogowymi będącymi przedmiotem niniejszego postepowania, legitymującą się minimum 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych branży drogowej w tym przy co najmniej jednej przebudowie lub budowie drogi/ulicy w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach