Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201517P W BUDZYNIU

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Lipowa 6 6
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201517P W BUDZYNIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201517P W BUDZYNIU Zadanie inwestycyjne obejmuje swoim zakresem następujące prace na dł. 926,30mb: 1. Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne. 2. Roboty odwodnieniowe. 3. Fundamentowanie, podbudowa drogi. 4. Fundamentowanie ,podbudowa zjazdów. 5. Nawierzchnia, warstwy jezdne drogi. 6. Nawierzchnia, warstwy jezdne zjazdów. 7. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, znaki drogowe. Przebudowa nawierzchni jezdni na dł. 926,30m ze zjazdami i odtworzeniem rowów przydrożnych (klasa drogi D). Elementy: jezdnia bitumiczna - pas ruchu szer. 4,00m, (+1,00m tłucz. pobocze) , 2x2,50m (na dojazdach do skrzyżowań z koleją, z dr. kraj. Nr 11 i na mijankach), pobocza: gruntowe 2 x 0,75m; + prawostronne, tłuczniowe - 1,00m, obustronne rowy z przepustami, oznakowanie pionowe, poziome Parametry techniczne (m2, długości, ilości): a)jezdnia: bitumiczna - 3729,20m2; b)pobocza: gruntowe - 1348,95m2; tłuczniowe - 774,30m2; c)rowy przydrożne: - oczyszczenie : 677,00m; - pogłębianie : 961,00m; - odbudowa przepustów: 119,00m; d)zjazdy bitumiczne: 323,45m2; e)urządzenia bezpieczeństwa ruchu: znaki pionowe 12 szt., poziome 12,10m2; Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: 1) Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3 egz., 2) Kosztorysów powykonawczych 2 egz., 3) Dokumentacji powykonawczej wszystkich zrealizowanych robót 2 egz., 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekty budowlane: drogowe ), przedmiary robót, kosztorysy ślepe ofertowe 1kpl, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy i decyzjach administracyjnych. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona 2 pełne komplety wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej (oryginał i kopia). Inwestor zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w trakcie realizacji robót badań sprawdzających grubość i nośność wykonanej podbudowy oraz parametry ułożonych warstw nawierzchni bitumicznych: wyrównawczej, ścieralnej (Badania na koszt Inwestora). 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów, inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczych. Termin złożenia u Zamawiającego poprawnie wykonanych, zatwierdzonych w/w dokumentów do dnia 05.09.2016r (cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w zadań).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanawia wadium dla prowadzonego postępowania w wysokości 15.000zł (słownie:piętnaścietysięcyzłotych00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach