Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 197019N od drogi powiatowej Nr 1663N do miejscowości Nowojowiec

Gmina Wielbark ogłasza przetarg

  • Adres: 12160 Wielbark, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 218 106 , fax. 896 218 106
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielbark
    ul. Grunwaldzka 2
    12160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 218 106, fax. 896 218 106
    REGON: 51074327800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 197019N od drogi powiatowej Nr 1663N do miejscowości Nowojowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 197019N od drogi powiatowej Nr 1663N do miejscowości Nowojowiec” w lokalizacji 0+006,3 km do 2+028,6 km Zakres robót obejmuje: a) wycinkę kolidujących drzew przydrożnych, b) lokalne poszerzenie istniejącej nawierzchni gruntowej ulepszonej (pospółką) w miejscach zawężeń - gr. 20cm, c) wykonanie wyprofilowania istniejącej nawierzchni do projektowanych spadków poprzecznych, podłużnych, d) wykonanie wzmocnienia podbudowy (górnej) na całej długości odcinka drogi gminnej z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm śr. grubości 10cm stabilizowanej mechanicznie. e) wykonanie nawierzchni bitumicznej poprzez potrójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltowa szybkorozpadową C65B3PU/RC lub C69B3PU i grysami frakcji 2/6,3, 6,3/12,8 i 12,8/25. Na zjazdach gospodarczych nawierzchnia z kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5mm. f) Wzmocnienie poboczy kruszywem naturalnym frakcji 0/31,5mm szer. - 0,75m Przekrój normalny a) podbudowa warstwa dolna (istniejąca nawierzchnia żwirowa) grubości 17-22cm, b) lokalnie dolna warstwa podbudowy gr.20cm (pospółka-poszerzenie istniejącej jezdni), c) podbudowa warstwa górna (mieszanka kruszywa naturalnego łamanego frakcji 0/31,5mm) grubości - 10cm, d) potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową C65B3PU/RC lub C69B3 PU i grysami kamiennymi frakcji 2/6,3, 6,3/12,8 i 12,8/25, e) jezdnia szerokości - 4,0m, f) korona drogi szerokości – 5,5m, g) pobocza z kruszywa naturalnego o szerokości 2 x 0,75m i grubości 10cm, h) zjazdy z kruszywa naturalnego o szerokości 4,0m i grubości 15cm, i) spadek poprzeczny jezdni – 3%, j) spadek poprzeczny poboczy – 5%. Konstrukcja nawierzchni a) obciążenie pojedynczej osi pojazdu - 80kN, b) kategoria ruchu - KR 1, c) nośność podłoża - G 1, d) projektowana konstrukcja nawierzchni drogi zgodnie z przekrojem normalnym e) nawierzchnia na zjazdach gospodarczych z kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5mm grubość warstwy 15cm i wymiarach szerokość - 4,0m , długość 2,0 - 5,5m. Odwodnienie drogi Odwodnienie całego korpusu drogowego będzie jako powierzchniowe poprzez spadki poprzeczne projektowanej nawierzchni i poboczy w nieutwardzoną część pasa drogowego Zjazdy gospodarcze Zjazdy o nawierzchni z kruszywa naturalnego frakcji 0/31,5mm gr. 15cm) długości 2,0 - 5,5m i szerokości 4,0mb. Od strony zjazdów zaprojektowano zatopiony opornik betonowy 15x22 na ławie betonowej C12/15.(zabezpieczenie przed wykruszeniem nawierzchni). Wykaz i lokalizacja zjazdów: L p. Rodzaj Lokalizacja 1. gospodarczy 0+319,4 (strona prawa) 2. gospodarczy 0+337,0 (strona lewa ) 3. gospodarczy 0+370,0 (strona prawa) 4. gospodarczy 0+443,9 (strona lewa) 5. gospodarczy 0+452,5 (strona prawa) 6. gospodarczy 0+503,5 (strona lewa) 7. gospodarczy 0+554,3 (strona lewa) 8. gospodarczy 0+647,0 (strona prawa) 9. gospodarczy 0+994,9 (strona lewa ) 10. gospodarczy 1+046,1 (strona lewa ) 11. gospodarczy 1+166,1 (strona lewa ) 12. gospodarczy 1+264,5 (strona prawa) 13. gospodarczy 1+674,4 (strona prawa) 14. gospodarczy 1+690,9 (strona lewa) 15. gospodarczy 1+884,3 (strona prawa) Wszystkie zjazdy zostały naniesione na projekcie zagospodarowania terenu. Oznakowanie pionowe. Oznakowanie pionowe wykonać zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym załącznik do dokumentacji projektowej. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 1) Wadium może być wnoszone w: pieniądzu; 2) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział Wielbark nr 61 8838 1057 2008 0500 0202 0021 z dopiskiem „wadium na: Przebudowa drogi gminnej Nr 197019N od drogi powiatowej Nr 1663N do miejscowości Nowojowiec”

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach