Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 180444C dojazdowa Czołówek na odcinku od km 0+000 do km 0+300.

Urząd Gminy Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2853686 , fax. 054 2853337
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Radziejów
    ul. Kościuszki 20/22 20/22
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2853686, fax. 054 2853337
    REGON: 91050813900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 180444C dojazdowa Czołówek na odcinku od km 0+000 do km 0+300.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej z materiału własnego o długości 0,3 km. Zakres robót do wykonania: - roboty pomiarowe dla trasy drogi w terenie równinnym km 0+000 do km 0+300 - podbudowa : > mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne podbudowy 300x3.0=900,00 m2 > mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym twardym przy średniej grubości 5,0 cm 300x3,0x0,05=45 m2 - roboty nawierzchniowe: > wykonanie nawierzchni podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami 8/12 i 5/8 oraz emulsją asfaltową kationową 300x3,0=900,00 m2 - roboty wykończeniowe: > umocnienie poboczy kamieniem łamanym, wapiennym, przy grubości warstwy średnio 5 cm 300x0,25x2x0,05= 7,50 m2 > mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej 10 cm, wraz z odwiezieniem ścinki na odkład i uzupełnienie poboczy 300x2x0,5=300,00 m2 Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i załączniki: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności, gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownicy budowy), posiadają wymagane uprawnienia, e. oświadczenie z art. 22 i 24 - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2, f. wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru określonego w załączniku nr 3, g. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia, h. parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków wg załącznika nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach