Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 170501 W w miejscowości Świerże Górne - budowa chodnika łączącego chodnik przy bloku nr 3 z chodnikiem przy bloku nr 10 w m. Świerże Górne gm. Kozienice - dz. nr 20, 16/1, 17/1, 18/5, 19/3, 19/2

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 170501 W w miejscowości Świerże Górne - budowa chodnika łączącego chodnik przy bloku nr 3 z chodnikiem przy bloku nr 10 w m. Świerże Górne gm. Kozienice - dz. nr 20, 16/1, 17/1, 18/5, 19/3, 19/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 170501 W w m. Świerże Górne, - budowa indywidualnych zjazdów, - wykonanie pasów zieleni , - stała organizacja ruchu. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe (nawierzchni, krawężników), - roboty ziemne, -w zakresie budowy zjazdów: - warstwę odcinajacą, - podbudowę z kruszywa łamanego, - nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - krawężnik betonowy na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem, - krawężnik betonowy wtopiony na ławie, -w zakresie budowy chodnika: - warstwę odcinającą, - nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cem.-piaskowej, - chodnik z płyt betonowych 40x40x5 z wypustkami na podsypce cem.-piaskowej, - obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce cem.-piaskowej z wypełnieniem spoin, - w zakresie organizacji ruchu: - demontaż słupków doznaków, - demontaż tablic znaków drogowych, - montaż znaków drogowych, - ręczne malowanie linii na przejściach dla pieszych, - w zakresie wykonania pasów zieleni: - rozścielanie ziemi urodzajnej, - wykonanie trawników dywanowych, - pielęgnacja trawników - zasilanie nawozem mineralnym, podlewanie, koszenie, - kompleksową obsługę geodezyjną zachowując postanowienia Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r (Dz. U. nr 25 poz.133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym: - prace przygotowawcze pomiary uzupełniające konieczne do realizacji zadania, domiary sytuacyjne, uściślenie rzędnych wysokościowych, - prace pomiarowe poparte wpisami w dzienniku budowy - wytyczenie w terenie i utrwalenie na gruncie w terminie 7 dni od dnia przekazania placu budowy potwierdzonego wpisem w dzienniku budowy przebiegu lokalizacji obiektu w szczególności: ¨ główne osie obiektu, ¨ charakterystyczne punkty, ¨ stałe punkty wysokościowe, ¨ brakujące uzupełnienia geodezyjne, - uczestniczenie w przekazaniu placu budowy i odbiorach robót, w tym częściowych, końcowym, gwarancyjnych i pogwarancajnych, - bieżąca obsługa geodezyjna budowy, na każde żądanie Wykonawcy robót - pomiary realizacyjne, bilansy robót , - na żądanie wykonawcy i inwestora kontrolne pomiary elementów inwestycji, w tym przemieszczeń i odkształceń obiektów w terminach uzgodnionych z wykonawcą i zamawiającym, - potwierdzenie wpisem do dziennika budowy wykonania czynności geodezyjnych, - przekazanie kopii szkiców tyczenia i kontroli położenia elementów inwestycji, zawierające dane geodezyjne umożliwiające wznowienie lub kontrolę wyznaczenia - Zamawiającemu, Wykonawcy i Inspektorowi Nadzoru, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza elementów inwestycji, wraz z podziałem szczegółowym na rodzaj robót, średnice i ilości wykonanych robot w podziale na branże - wg wymagań inspektora nadzoru lub Zamawiającego, - powykonawcza dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektów w formie i zakresie przewidzianym wymaganymi przepisami obowiązującymi na dzień odbioru zadania, - przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w Starostwie wraz z wykazem określającym ilości wykonanych robót z podziałem na branże, rodzaje robót, średnice, - współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu budowlanego w tym z wykonawcą w zakresie przygotowania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej dla zadania , - wykonanie czynności geodezyjnych w okresie rękojmi i gwarancji dla robót budowlanych, - dyspozycyjność, w tym poprzez kontakt telefonii komórkowej, - w ramach wytworzenia przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, w tym: ? konserwacji wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie rękojmi i gwarancji (szczegółowe warunki określa załącznik nr 2), ? nieodpłatne bieżące przeglądy kończone protokołami na zasadach zapewniajacych zamawiającemu maksymalne bezpieczeństwo podczas eksploatacji obiektu i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów, ? zabezpieczenie, oznakowanie oraz poniesienie kosztów związanych z zabezpieczeniem placu budowy oraz oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, ? zabezpieczenie istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci (w miejscach kolizji roboty ziemne wykonywać ręcznie - pod nadzorem właścicieli sieci, przed włączeniem do sieci roboty podlegają odbiorowi przez właścicieli sieci i urządzeń), ? wywózka materiałów odpadowych (gruzu, gałęzi, karpin, dłużyc oraz innych) pochodzących z placu budowy i ich utylizacja, zachowanie czystości dróg w czasie prowadzenia robót, ? wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, ? przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami, ? uporządkowanie terenu bezpośrednio przylegającego do placu budowy, ? wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami wszelkich projektów warsztatowych, montażowych, technologicznych niezbędnych dla realizacji zamówienia oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Projektanta, ? dokonanie niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami, ? na żądanie Zamawiającego wynikające z art. 26 ustawy Prawo Budowlane przeprowadzenie na koszt Wykonawcy badań, które nie były przewidziane umową, ? zawarcie umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z okreslonymi zdarzeniami losowymi zgodnie z zapisami umowy, ? sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu po zrealizowaniu obiektu pełnej dokumentacji powykonawczej w 3-ch egz. , - wymagane przez obowiązujące przepisy próby, badania, sprawdzanie, pomiary . Zakres robót został szczegółowo określony w załączonym do siwz załączniku nr 9,10,11. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania i eksploatacji zadania, określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz , w tym do : - wykonania robót towarzyszących związanych z inwestycją - robót związanych z przygotowaniem placu budowy, robót związanych z utrudnieniami wynikłymi w trakcie realizacji zadania - w przypadku wystąpienia utrudnień - ich likwidacja / demontaż / oraz wykonania robót odtworzeniowych po likwidacji utrudnień / w tym urządzeń kolidujących z przedmiotem umowy /, uporządkowanie obszaru objętego robotami oraz sąsiadującego z pozostałości po prowadzonych robotach, na bieżąco porządkowanie teren po wykonanych robotach , zabezpieczenia przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego poszczególnymi elementami, - wykonania przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez obowiązujące w dacie przyjęcia przedmiotu umowy normy i inne przepisy podmiotowe, - prowadzenie robót w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem terenów sąsiadujących z inwestycją, - przez cały czas realizacji inwestycji właściwe oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do obowiązku Wykonawcy należy: ? urządzenie i zabezpieczenie obszaru objętego robotami ponosząc koszty z tym związane / w tym zużycia energii elektrycznej i wody, wykonania i utrzymania na swój koszt wszelkich osłon, ogrodzenia, oznakowania i innych usług które może potrzebować do wykonania robót objętych niniejszą umową/, ? niezwłoczne wykonanie robót koniecznych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, ? prowadzenie robót w sposób nie powodujący zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, nie powodując szkodliwych zmian w środowisku naturalnym, ? pełna odpowiedzialności za obszar objęty robotami z chwilą jego przejęcia, ? przestrzeganie bezpieczeństwa wszelkich osób upoważnionych do przebywania na terenie budowy, ? przyjęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami, (ich zabezpieczenie, naprawa), ? podejmowanie wszelkich środków zapobiegawczych wymaganych przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z terenem budowy, ? zapoznanie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących sieci przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące uzbrojenie, ? zabezpieczenie teren budowy przejmując skutki finansowe z tego tytułu, w tym zabezpieczenie go pod względem bhp , wykonanie potrzebnych miejsc składowania materiałów we własnym zakresie i na własny koszt, po zakończeniu robót uporządkowanie obszaru objętego robotami i terenu z nim bezpośrednio sąsiadującego oraz miejsc składowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach