Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 170202C Chojno - Lubianki - Głęboczek o długości od km 0+000 do km 2+200

Urząd Gminy Chrostkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-602 Chrostkowo, Chrostkowo 99
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2870039 w. 46 , fax. 054 2870039
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Chrostkowo
    Chrostkowo 99 99
    87-602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2870039 w. 46, fax. 054 2870039
    REGON: 00099450300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: chrostkowo@bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 170202C Chojno - Lubianki - Głęboczek o długości od km 0+000 do km 2+200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej nr 170202C Chojno - Lubianki - Głęboczek o długości od km 0+000 do km 2+200
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie pięć tysię-cy złotych i 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy nr 67 9537 0000 2004 0040 6613 0001 w banku: Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim o/Kikół; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.5).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych wa-runków. Warunki ogólne, które muszą spełniać Wykonawcy. 1.1. wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 1.2. wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na pod-stawie art.. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 1.3. warunki ogólne mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; Warunki szczegółowe, które muszą spełniać Wykonawcy. 2.1. Doświadczenie Wykonawcy - wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (realizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania związane z realizacją robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 500 tys. PLN brutto (każde). Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. 2.2. Potencjał kadrowy wykonawcy - wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca poda informację dotyczącą osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia tj. kierowni-ka budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujący przepisów. 2.3. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności zgodnie z przedmiotem zamówienia na wartośc co najmniej 100 tys. PLN na jedno i wszyst-kie zdarzenia w 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia. 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazac, iż łącznie spełniają w/w warunki. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w opar-ciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty do-kumentach lub oświadczeniach, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Dokumenty podstawowe: 1.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 1.2. Dowód wniesienia wadium; 1.3. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/ podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; 1.4. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 1.5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 1.6. Oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4; 1.7. Umowa o współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.8. Kosztorys ofertowy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej dzia-łalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące do-kumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecz-nego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawio-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamiesz-kania osoby, której dokument dotyczy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodza-jem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich war-tości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5; 3.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czyn-ności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 wraz z dokumentami stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 5.1. w pkt. 2.2., 2.3. i 2.5. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoże-nie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właści-wego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5.2. w pkt 2.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 5.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty wymienione w pkt. 1.4., 1.5., 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 4.1., 4.2. składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chrostkowo@bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach