Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.

URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
    ul. Gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    REGON: 000527546
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej nr 155901G położonej na dz. 103 obr. Brodnica, w tym m. in.: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego a następnie ułożenie płyt drogowych betonowych typu YOMB na podsypce żwirowej. Długość odcinka 560 mb. Szerokość jezdni 3,0m. Wzdłuż krawędzi pobocza z gruntu z korytowania o szerokości 0,75m.2. Zakres prac obejmuje:1) Roboty przygotowawcze,2) Roboty ziemne,3) Wykonanie podbudowy,4) Wykonanie nawierzchni drogi i zjazdów,5) Wykonanie poboczy,6) Wykonanie i zamontowanie przy DTR tablicy informacyjnej o wymiarach 120 x 80 cm, wykonana z plabondu na 2 słupkach metalowych. Treść informacji o dofinansowaniu przedmiotowej inwestycji zostanie przekazana Wykonawcy po zawarciu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium w wysokości składania ofert w następującej wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki:1) nie podlega wykluczeniu na podstawie:a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem postanowień art. 110 tej ustawy,b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),2) spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2.2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował osobą do pełnienia, podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia kierowania robotami budowlanymi) w specjalności drogowej bez ograniczeń – min. 1 osoba;b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni drogowej z płyt yomb o powierzchni co najmniej 800 m2 - dla każdej drogi.Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) Działu V SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach