Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 150516C Jacewo - Balin dz. nr 29, 79, 80, 20/2 - ETAP III

Gmina Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3570251 , fax. 52 3540490
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowrocław
    ul. Królowej Jadwigi 43 43
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3570251, fax. 52 3540490
    REGON: 00053969600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 150516C Jacewo - Balin dz. nr 29, 79, 80, 20/2 - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja prac związanych z przebudową drogi gminnej nr 150516C Jacewo - Balin. Modernizowany odcinek zaczyna się w miejscu zakończenia etapu I, a kończy na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2538C Balin - Słońsko. Długość modernizowanego odcinka drogi wynosi 1.354,44 m. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej projekt budowlany dla inwestycji realizowanej w ramach II etapu prac. Wyjaśniając II etap robót budowlanych niniejszej inwestycji nie obejmował swoim zakresem zakładanej w projekcie warstwy ścieralnej. Pozostałe prace zostały wykonane zgodnie z załączonym projektem budowlanym. W związku z powyższym Wykonawca wycenia przedmiot zamówienia w oparciu o załączony przedmiar robót. Projekt budowlany zamieszcza się jedynie pomocniczo dla zobrazowania przedmiotowej inwestycji. Przedmiotem zamówienia jest III etap polegający na wykonaniu jedynie warstwy ścieralnej nawierzchni oraz zjazdów na istniejącej warstwie wiążącej wykonanej w ramach II etapu prac. Zakres przedsięwzięcia: a) Roboty przygotowawcze: - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, b) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni jezdni: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o uziarnieniu 0/11mm w ilości 100kg/m2, c) Roboty związane z wykonaniem zjazdów: - 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o uziarnieniu 0/11mm w ilości 125kg/m2, d) geodezja Całość prac należy wykonać w oparciu przedmiar robót, projekt budowlany, STWiOR Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji - złącznik nr 8 do SIWZ. Projekt budowlany odnosi się do całości zamówienia. III etap należy wycenić w oparci o załączony przedmiar robót. Zamawiający informuję, iż Wykonawca posiada prawo do wykonania przedmiotu umowy w terminie krótszym niż założony w pkt 4 SIWZ. W takim przypadku zawiadamia się, iż płatność za wykonane prace miała będzie miejsce nie wcześniej niż w miesiącu sierpień 2015 roku. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu czasowej organizacji ruchu, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i zatwierdzeń oraz przygotowanie oznakowania drogi na czas jej przebudowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla sygnałów i znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 roku nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 6.000,00,- zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach