Gmina Pakość ogłasza przetarg
- Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
- Data zamieszczenia: 2012-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
ul. Rynek 4 4
88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
REGON: 09235078300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 150432C położonej w m. Ludwiniec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia 1. Lokalizacja zadania. Projekt stanowi materiał do przebudowy drogi gminnej Ludwiniec - Wierzejewice. Początek nawierzchni bitumicznej w m. Ludwiniec dowiązano do istniejącej nawierzchni bitumicznej w obrąbie skrzy5owania z droga gminna do Mierucina a koniec projektowanego odcinka dowiązano do istniejącej nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Janikowo. Lokalizacja zadania od km 0+431 do km 2+237,29 o długości 1,80629km. Droga przebiega w terenie niezabudowanym, z rozproszona zabudowa gospodarska. Do drogi przylegają obszary rolne i na krótkim odcinku obszary leśne. Droga stanowi dogodne połączenie pomiędzy Pakością a Wierzejewicami i Kołodziejewem. 2. Stan istniejący zagospodarowania. W chwili obecnej droga gminna posiada nawierzchnie z destruktu asfaltowego i tłuczniowa w złym stanie technicznym o szerokości od 5,1m do 5,5m, z odwodnieniem powierzchniowym w otaczający teren . W zaniżeniach drogi gromadzi sie woda opadowa. Droga przebiega na terenie gminy Pakość i Gminy Janikowo. 3. Zakres opracowania. Po przeanalizowaniu wykonanych map sytuacyjno - wysokościowych oraz dokonaniu wizji w terenie, określono w uzgodnieniu z Zamawiającym następujący zakres robót: - wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej o szerokości 5,0m z normatywnymi poszerzeniami na łukach, oraz obustronne pobocza o szerokości 0,75m gruntowe i obustronne rowy. Ponadto ustalono: - korektę spadków poprzecznych, podłu5nych i geometrii łuków - brak zajętości gruntów obcych pod drogę - przebudowa istniejącego przepustu fi 30 na przepusty fi 60 ze ściankami czołowymi, - przebudowa istniejących zjazdów do posesji, - wykonanie stalowych poręczy sprężystych przy przepuście. Planowane roboty zlokalizowane są na działkach, których właścicielem jest Gmina Pakość i Gmina Janikowo o numerach na terenie: - Gmina Pakość, Obręb Ludwiniec: 39. - Gmina Janikowo, Obręb Wierzejewice: 50/2. 4. Podstawowe parametry projektowe. Przyjęte parametry projektowe: - kategoria ruchu KR1 - klasa drogi L - prędkość projektowa 40km/godz. - spadek daszkowy 2% - pobocza 2x0,75m pobocze gruntowe na całym odcinku. 5. Droga w planie. Projektowana os drogi poprowadzona jest w osi istniejącej drogi i skorygowana w celu uniknięcia wejścia w grunty obce. Planowane roboty zlokalizowane są w granicach istniejącego pasa drogowego, bez zajmowania gruntów obcych. Załamania trasy wyokrąglono jednym łukiem poziomymi i trzema załomami niewymagającymi łuków poziomych. Na istniejących zjazdach, planuje sie utwardzenie nawierzchni. 6. Profil podłu1ny. Niweletę drogi zaprojektowano w nawiązaniu do stanu istniejącego oraz do projektowanego odwodnienia. Załamania niwelety nie wymagają wyokrągleń łukami pionowymi. 7. Droga w przekroju poprzecznym. Na całej długości przyjęto spadek daszkowy 2%, równie5 na łuku poziomym. Zakresy planowanych robót: Element Zakres Powierzchnia jezdni 9 031m2 Powierzchnia zjazdów 449m2 Roboty ziemne 984m3 8 Roboty przygotowawcze. W ramach robót zaplanowano: - wycinkę krzaków na powierzchni 600m2. 9. Konstrukcja nawierzchni. Na całym odcinku przyjęto następującą konstrukcje: - warstwa wyrównawcza z tłucznia kamiennego łamanego (wg. tabeli profilowania tłuczniem) - 4cm, warstwa wia5aca z masy mineralno-bitumicznej wg PN-S-96025-2000 o szerokości 5,10m - 4cm, warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej grysowej wg PN-S-96025- 2000 o szerokości 5,0m - pomiędzy podbudowa z tłucznia a warstwa bitumiczna oraz pomiędzy warstwami bitumicznymi, wykonać sprysk emulsja asfaltowa - pobocze gruntowe 2x0,75m Na odcinku wymagającym poszerzenia, ze względu na korektę łuku przyjęto następującą konstrukcje: - 10cm warstwa odsączająca z piasku - 20cm podbudowa z tłucznia kamiennego - 4cm, warstwa wiążąca z masy mineralno-bitumicznej wg PN-S-96025-2000 o szerokości 5,10m - 4cm, warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej grysowej wg PN-S-96025- 2000 o szerokości 5,0m - pomiędzy podbudowa z tłucznia a warstwa bitumiczna oraz pomiędzy warstwami bitumicznymi, wykonać sprysk emulsja asfaltowa Na zjazdach do posesji przyjęto następującą konstrukcje: - 10cm, warstwa odsączająca z piasku - 20cm podbudowa z tłucznia kamiennego - 4cm, warstwa wia5aca z masy mineralno-bitumicznej wg PN-S-96025-2000 o szerokości 5,10m - 4cm, warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej grysowej wg PN-S-96025- 2000 o szerokości 5,0m - pomiędzy podbudowa z tłucznia a warstwa bitumiczna oraz pomiędzy warstwami bitumicznymi, wykonać sprysk emulsja asfaltowa 1.11. Kolizje z urządzeniami obcymi. Droga przebiega przez teren uzbrojony. Występuje tam siec energetyczna, telekomunikacyjna i wodociągowa. Ze względu na głębokość ułożenia sieci, roboty w jej pobliżu należy prowadzić w sposób uniemożliwiających ich uszkodzenie. Położenie sieci potwierdzono odpowiednimi uzgodnieniami branżowymi. W trakcie wykonywania nawierzchni należy wykonać regulacje urządzeń obcych (zasuw, studni, wpustów itp.) do poziomu nawierzchni. 1.12. Urządzenia obce. Przed przystąpieniem do robót wykonawca jest zobowiązany zapoznać sie z lokalizacja urządzeń obcych i zgłosić rozpoczęcie robót gestorom tych urządzeń zgodnie z zapisami w uzgodnieniach. Wszystkie inne urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa należy uzgodnić dodatkowo z ich użytkownikami. 1.13. Odwodnienie. Odwodnienie odcinka zaprojektowano jako powierzchniowe w otaczający teren. W ramach robót zaplanowano również przebudowę istniejącego przepustu o średnicy 30cm na przepusty o średnicy 60cm i długości 8m ze ściankami czołowymi. 1.14. Roboty ziemne. Wielkość robót ziemnych wynika z założonego wyniesienia niwelety drogi ponad istniejący teren oraz odtworzenia rowów. 1.15. Uwaga: - należy bezwzględnie przestrzegać warunków uzgodnień załączonych do projektu - wszelkie zmiany projektu uzgadniać z projektantem - rozpoczęcie robót zgłosić wszystkim właścicielom uzbrojenia podziemnego i naziemnego - projektowane roboty nie powodują negatywnego wpływu na środowisko - obiekt nie jest położony w Obszarze Natura 2000 - obiekt nie podlega ochronie konserwatorskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00 100), które należy uiścić w nieprzekraczalnym terminie - do dnia 25.07.2012r., godz. 9.30 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego z dopiskiem na blankiecie (wadium na zabezpieczenie oferty -- Przebudowa drogi gminnej nr 150432C położonej w m. Ludwiniec), najpóźniej do terminu wskazanego na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, na: Rachunek sum depozytowych: wpłaty wadium 72 8170 1034 0050 0207 2000 0070 BS w Pruszczu Pomorskim Oddział w Pakości - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo -Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja nawierzchni ulic w Bydgoszczy w 2016 roku - pakiet III
Dodano: 2016-07-26 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Ogrody w miejscowości Ciele.
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi osiedlowej Chrząstowo I
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wybranowo gmina Rojewo
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej nr 150804C Kraszyce - Stodólno etap I
Dodano: 2016-07-06 - Wymiana przyłączy cieplnych przy ul.22 Stycznia i ul.900 Lecia w Mogilnie
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2528 C Żyrosławice - Przybranowo wraz z przebudową mostu o długości 2,8 km od km 5+950 - 8+750 - I etap
Dodano: 2016-06-30 - Budowa ulic: Jasinieckiej, Trybowskiego i Matki Teresy z Kalkuty na terenie Osiedla Eskulapa w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-30 - Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ul. Jesionowej z wylotem do Kanału Noteckiego w Łochowie
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2528 C Żyrosławice - Przybranowo wraz z przebudową mostu o długości 2,8 km od km 5+950 - 8+750 - I etap
Dodano: 2016-06-16