Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 130566C relacji Grochowiska Szlacheckie – Szelejewo w Gminie Rogowo

Gmina Rogowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3024053 , fax. 52 3024275
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
    ul. Kościelna 8
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3024053, fax. 52 3024275
    REGON: 9235121600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 130566C relacji Grochowiska Szlacheckie – Szelejewo w Gminie Rogowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie utwardzenia nawierzchni kruszywem drogowym ciągu drogi gminnej nr 130566C relacji Grochowiska Szlacheckie – Szelejewo. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: a) Roboty przygotowawcze i ziemne: - roboty pomiarowe – trasa dróg w terenie równinnym: km – 1,802; - ścinanie piłą mechaniczną drzew Ø 46-55 cm: szt. – 3,0; - ścinanie piłą mechaniczną drzew Ø 56-65 cm: szt. – 2,0; - ścinanie piłą mechaniczną drzew Ø 66-75 cm: szt. – 1,0; - ścinanie piłą mechaniczną drzew Ø 90 cm: szt. – 4,0; - ścinanie piłą mechaniczną drzew Ø 100 cm: szt. – 2,0; - ścinanie piłą mechaniczną drzew Ø 120 cm: szt. – 1,0; - mechaniczne karczowanie pni Ø 46-55 cm: szt. – 3,0; - mechaniczne karczowanie pni Ø 56 - 65 cm: szt. – 2,0; - mechaniczne karczowanie pni Ø 66 -75 cm: szt. – 1,0; - mechaniczne karczowanie pni Ø 90 - 120 cm: szt. – 7,0; - wywożenie dłużyc na odległość do 2 km: m3 - 39 ,00; - wywożenie karpiny na odległość do 2 km: m3 – 13,00; - wywożenie gałęzi na odległość do 2 km: m3 – 25,00; - oczyszczenie terenu z gałęzi, korzeni i wrzosu: m2 – 52,00; - mechaniczne ścinanie pobocza gr. 10 cm: m2 – 1800,00; - mechaniczne ścinanie pobocza gr. 10 cm – transport ponad 0,5 km: m2 – 1800,00; - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków średniej gęstości 1800x2x1=3600m2: ha -0,36; - wywożenie krzaków na odległość do 2 km: m3 – 85,00; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża - wyrównanie profilu podłużnego i poprzecznego równiarką bez wywozu ziemi: m2 – 9221,00; - roboty ziemne koparką przedsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat.1-2 z transportem wywrotkami 10 Mg na odl. 1 km – pod zjazdy na posesje i pola: m3 – 8,20. b) Fundamentowanie: - warstwa podbudowy na zjazdach z KŁSM 0-31,5mm gr. 20 cm, wymagania dla tłucznia: nasiąkliwość WA24-2, mrozoodporność F-4, ścieralność LA>= 30: m2 – 41,00; - warstwa dolna podbudowy z tłucznia KLSM 0/31,5mm gr. 10 cm, nasiąkliwość WA24-2,mrozoodporność F-4, ścieralność LA>= 30: m2 – 9221,00; - nawierzchni z tłucznia kamiennego KLSM 0,31,5mm warstwa górna gr. 3 cm, kruszywo: nasiąkliwość WA24-2,mrozoodporność F-2, ścieralność LA<= 30: m2 – 9221,00. c) Roboty w zakresie zagospodarowania terenu: - ręczne plantowanie pobocza na połączeniu z rowem drogowym z ewentualnym uzupełnieniem ziemią z koryta 1800x2x1=3600m2: m2 – 3600,00. Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania, który winien być zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych (skrzyżowanie z drogą powiatową). Ponadto kierownik budowy winien wykonać plan bioz dla niniejszego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniżej wymienionych dokumentach: Załącznik nr 10 – projekt budowlany, Załącznik nr 11 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 12 – przedmiar robót (służy jako element pomocniczy). 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) do formularza ofertowego załączyć kosztorysy ofertowe sporządzone metodą szczegółową; b) oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; e) organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; f) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej podziemnej (kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej wraz z przyłączami) Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń; g) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody; h) wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań, pomiarów; i) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym; j) po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót; k) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 3 egz.; l) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3) Zamawiający wymaga, że: a) Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. b) na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - protokoły z wymaganych; badań, pomiarów, - atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne na wbudowane materiały, - kosztorysy powykonawcze sporządzone metodą szczegółową, - książkę obmiaru, - dziennik budowy, - inwentaryzację powykonawczą w 3 egz. 4) Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno – technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy. 5) Zamawiający posiada: a) Pozwolenie na budowę znak UA. 7351-1-445/10 z dnia 15 listopada 2010r.– Decyzja Nr 475, b) Zawiadomienie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych znak: DR 7013.15.2013 z dnia 06.11.2013r. (założony Dziennik budowy), c) Decyzja Starosty Żnińskiego na wycinkę drzew znak OŚ.613.1.30.2017 z dnia 8 września 2017r., które stanowią Załącznik nr 13 do niniejszego postępowania o zamówienie publiczne; 6) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Zastosowane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót urządzenia, materiały, które oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia należy rozumieć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, który oznacza o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określonych ww. opracowaniach. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w ww. opracowaniach nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w ww. opracowaniach. Równoważne urządzenia i materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiar robót (należy traktować jako pomocniczy) oraz dokumentacja techniczna zamieszczone zostały na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl oraz dostępne są w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania. 3. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przy wykonywaniu zamówienia: tj. przez wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujący roboty budowlane. Stosownie do zapisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. 2) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osoby wykonującej funkcję kierownika budowy/robót. 3) Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; b) oświadczenia wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-15 niniejszego rozdziału SIWZ: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączonym kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą szczegółową; b) Wykonawca załączy do oferty Pełnomocnictwo tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów np. odpisu z właściwego rejestru, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony podpis). Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczącej: 1) kwoty, jako zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) form oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach