Gmina Rogowo ogłasza przetarg
- Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3024053 , fax. 52 3024275
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
ul. Kościelna 8
88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3024053, fax. 52 3024275
REGON: 9235121600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 130524C Rogowo - Gostomka na długości 0,580 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni nieulepszonej z kruszywa drogowego łamanego w ciągu drogi gminnej nr 130524C Rogowo - Gostomka. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Na przedmiot zamówienia składa się przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działkach nr 733 i 744: a) Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy w terenie równinnym: km – 0,580 b) Roboty ziemne - dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy (z dokopu) z formowaniem nasypu: m3 – 60,0; - formowanie poboczy z gruntu zalegającego w koronie drogi oraz z dokopu wraz z zagęszczeniem: m3 – 136,0; - plantowanie i zagęszczenie poboczy: m2 – 1160,0. c) Podbudowa - profilowanie istniejącego podłoża drogi do wymaganych spadków podłużnych i poprzecznych ze ścięciem nierówności do 10 cm i poszerzeniem do projektowanej szerokości jezdni – 6,60 m za pomocą równiarki samojezdnej z odłożeniem urobku na pobocze: m2 – 2378,0; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego o frakcji 0/63mm stabilizowanego mechanicznie na szerokości jezdni, skrzyżowania, zjazdy i rozjazdy: m2 – 2473,0; - wykonanie górnej warstwy podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (ze skał o następujących cechach: nasiąkliwość<=1%, mrozoodporność (25 cykli) <=1%, ścieralność (wg LA) <= 30% wraz z zaklinowaniem miałem 0/4 mm na szerokości jezdni, skrzyżowania, zjazdy i rozjazdy: m2 – 2473. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniżej wymienionych dokumentach: Załącznik nr 9 – projekt budowlany, Załącznik nr 10 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 11 – przedmiar robót (służy jako element pomocniczy). 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) do formularza ofertowego załączyć kosztorysy ofertowe sporządzone metodą szczegółową; b) oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; e) organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; f) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej podziemnej (kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej wraz z przyłączami) Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń; g) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody; h) wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań, pomiarów; i) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym; j) po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót; k) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 3 egz.; l) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3) Zamawiający wymaga, że: a) Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. b) na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - protokoły z wymaganych; badań, pomiarów, - atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne na wbudowane materiały, - kosztorysy powykonawcze sporządzone metodą szczegółową, - książkę obmiaru, - dziennik budowy, - inwentaryzację powykonawczą w 3 egz. 4) Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno – technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy. 5) Zamawiający dysponuje Zaświadczeniem wydanym przez organ architektoniczno-budowlany o braku sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z dnia 18 kwietnia 2017r., znak: UA.6743.221.2017, który stanowią Załącznik nr 12 do niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. 6) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Zastosowane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót urządzenia, materiały, które oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia należy rozumieć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, który oznacza o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określonych ww. opracowaniach. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w ww. opracowaniach nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w ww. opracowaniach. Równoważne urządzenia i materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiar robót (należy traktować jako pomocniczy) oraz dokumentacja techniczna zamieszczone zostały na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl oraz dostępne są w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania. 3. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przy wykonywaniu zamówienia: tj. przez wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujący roboty budowlane. Stosownie do zapisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. 2) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osoby wykonującej funkcję kierownika budowy/robót. 3) Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; b) oświadczenia wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-15 niniejszego rozdziału SIWZ: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączonym kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą szczegółową; b) Wykonawca załączy do oferty Pełnomocnictwo tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów np. odpisu z właściwego rejestru, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony podpis).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa drogi Dolne Wymiary – Nowawieś Chełmińska wraz z przebudową mostów, zlokalizowanych w ciągu tej drogi
Dodano: 2024-06-28 - Odnowa nawierzchni DW 266 odc. od węzła autostradowego w Odolionie do torów kolejowych w Aleksandrowie Kuj., od km 3+200 do km 6+364, dł. 3,164 km
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej w m. Szembekowo ul. Szembeka
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa sięgacza ul. Turystycznej w Toruniu – sięgacz od posesji nr 108
Dodano: 2024-05-15 - Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonych wraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku
Dodano: 2024-05-09 - Remont zatok parkingowych na ul. Mazowieckiej 3 i ul. Planty 10
Dodano: 2024-05-07 - Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
Dodano: 2024-04-25 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej nr 140242C Bielice-Gozdanin
Dodano: 2024-04-17