Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 130103C w miejscowości Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn

Gmina Łabiszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, pl. 1000-lecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 384 40 52 , fax. 52 384 41 77
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabiszyn
    pl. 1000-lecia 1
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 384 40 52, fax. 52 384 41 77
    REGON: 09235120000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 130103C w miejscowości Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 130103C w miejscowości Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn 2) Zakres robót obejmuje: - przebudowę drogi 130103C na długości 1985 m. położonej na działkach ewidencyjnych nr: 117, 141, 175 obręb Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn; - szerokość jezdni 5.5 m z wyjątkiem lokalnego zwężenia jezdni do szerokości 5 m - wzdłuż trasy obustronne pobocza o szerokości 0,75m - Konstrukcja dróg została zaprojektowana na obciążenie ruchem KR1. - w miejscu istniejącej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej zostanie wykonana nakładka z betonu asfaltowego. - W miejscu gdzie istniejąca jezdnia wykonana jest z tłucznia zakłada się wbudowanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz wbudowanie warstwy ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego. - W miejscu gdzie istniejąca konstrukcja wykonana jest z płyt betonowych należy rozebrać nawierzchnie i należy wbudować podbudowę pomocniczą z tłucznia betonowego, podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne, warstwę wiążącą i ścieralną z betonu asfaltowego. Zamawiający informuje, że przed realizacją inwestycji dokona przebudowy sieci energetycznej. W związku z powyższym zapisy w opisie technicznym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, dotyczące ww. kolizji nie należy wliczać w cenę oferty. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: Załączniku nr 7 – opis techniczny Załączniku nr 8 – plan orientacyjny rys. 1.0 Załączniku nr 9 – plan zagospodarowania terenu rys. 2.1 Załączniku nr 10 – plan zagospodarowania terenu rys. 2.2 Załączniku nr 11– plan zagospodarowania terenu rys. 2.3 Załączniku nr 12 – plan zagospodarowania terenu rys. 2.4 Załączniku nr 13 – przekrój konstrukcyjny rys. 3.0 Załączniku nr 14 – przekrój poprzeczny rys 4.1 Załączniku nr 15 – przekrój poprzeczny rys. 4.2 Załączniku nr 16 – profil podłużny rys. 5.0 Załączniku nr 17 – tabela robót ziemnych Załączniku nr 18 – tabela profilowania w km od 0+000 do 0+314 Załączniku nr 19 – tabela profilowania w km od 1+000 do 1+375.64 Załączniku nr 20 – przedmiar 4) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 5) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „PAŁUKI” Żnin O/Łabiszyn Nr 78 8181 0000 0015 0024 2000 0009 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000- lecia 1 w kancelarii pok. 14, lub załączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium, w terminie w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy stanowiący integralną część formularza ofertowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach