Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 118057L ul. Kościuszki w Urzędowie

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 118057L ul. Kościuszki w Urzędowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 118057L - ulicy Kościuszki w Urzędowie od granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 833 Kraśnik-Chodel tj. od km 0+006,71 do km 0+162,57 (tj. 0,156km, czyli ok. 789m2) do połączenia z wykonaną już nawierzchnią z kostki od ulicy Podwalnej. Nawierzchnia jezdni, obustronnych chodników i zjazdów wykonana będzie z betonowej kostki brukowej. Przewiduje się wykonanie jezdni o szerokości 5,0m (2x2,5m) wraz z przyległymi chodnikami o zmiennej szerokości na całym odcinku przebudowywanej drogi. Razem długość chodnika wynosi 312 mb w tym ok.393m2 chodnika i ok. 96m2 nawierzchni zjazdów. Projektowana szerokość zjazdów indywidualnych na przyległe posesje została doprowadzona do jednolitej szerokości tj. 4,0m. Wody opadowe odprowadzane będą powierzchniowo. W celu zapobiegnięcia wprowadzeniu wód opadowych w pas drogi wojewódzkiej wykonane będzie odwodnienie wgłębne składające się ze studni chłonnej i wpustów deszczowych z osadnikami. Planowana inwestycja nie wywołuje kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego oraz nadziemnego, obejmuje przebudowę skrzyżowania z drogą wewnętrzną - ulicą Kościelną. Ulica Kościuszki obecnie jest drogą o nawierzchni bitumicznej, ułożonej na podbudowie z brukowca 155,86 m oraz o nawierzchni jezdni z kostki betonowej staromiejskiej szarej 25,0 m (od ulicy Podwalnej). W nawierzchni bitumicznej na całej długości ulicy widoczne są nierówności po robotach związanych z budową kanalizacji sanitarnej. Istniejąca jezdnia bitumiczna ograniczona jest krawężnikami 15x30cm o dużym stopniu zużycia. Na powierzchni pomiędzy krawężnikami, a granicami posesji istnieją nawierzchnie obustronnych chodników o zmiennej szerokości wykonanych z różnych materiałów. Inwestycja położona jest w obszarze objętym ochroną konserwatorską. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych – edycja 2019. Ponadto w ramach zamówienia należy uwzględnić roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją i przedmiarem robót, w tym m. in.: koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane, zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy, drogi tymczasowe i montażowe, obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budowy, ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu, uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy, prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (nadzór inwestorski), zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych, oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu, gdy dotyczy, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, wywóz ziemi, materiałów rozbiórkowych jeżeli dotyczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja budowlana, przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Nr konta: 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005. Wadium wpłacone gotówką w kasie np. banku zostanie potraktowane jako wniesione w sposób nieprawidłowy. Oferta wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - „Wadium – Znak sprawy: ZP1.271.15.2019 Przebudowa ul. Kościuszki” Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego) w odrębnej kopercie oznaczonej nazwa zamówienia publicznego oraz zapisem: „nie otwierać przed 18.10.2019 r. godz. 10:15” Dokument musi być złożony w sekretariacie Urzędu Gminy, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 18.10.2019 r. do godz. 10:00. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 18.10.2019 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów żądanych w dziale XI C ust. 1 pkt 1 – 3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach