Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 116016 R Korzeniec „Chumińskie” w km 1+500 do km 2+300 w m. Korzeniec.

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
    REGON: 65090047600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 116016 R Korzeniec „Chumińskie” w km 1+500 do km 2+300 w m. Korzeniec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa drogi gminnej Nr 116016 R Korzeniec „Chumińskie” w km 1+500 do km 2+300 w m. Korzeniec.” Zakres robót od km 1+500 do km 2+300 tj.: 800,00 m 1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Niniejszy projekt ma charakter dokumentacji w celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, której celem jest określenie szczegółowego sposobu i zakresu wykonania przebudowy istniejącej drogi gminnej na działkach ewidencyjnych nr 725 obręb 0001 Bircza oraz nr 734 obręb 0010 Korzeniec, w km 1+500,00 do 2+300,00 w miejscowości Korzeniec. Istniejąca droga gminna stanowi połączenie komunikacyjne przyległych nieruchomości zabudowanych i gruntowych i miejscowości z istniejącym układem komunikacyjnym. Zakres przebudowy w ciągu istniejącej drogi obejmuje: odcinkową wymianę istniejącej konstrukcji, wzmocnienia istniejącej konstrukcji - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zakres przebudowy obejmuje również wykonanie utwardzenia poboczy i uporządkowanie spływu wód opadowych. 2. Opis stanu istniejącego Istniejąca droga gminna Nr 116016 R o przyjętej kategorii ruchu KR-1, jako ul. Słoneczna, jest drogą publiczną. Początek ulicy od skrzyżowania z ul. Graniczną. Przebudową drogi objęto odcinek od km 1+500,00 do km 2+300,00 o łącznej długości 800 m. Na odcinku objętym przebudową istniejąca droga posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości od km 1+500 do 1+520 o szerokości zmiennej z 4,0 m na 3,50 m, a na dalszym odcinku i do końca przebudowy szerokość jezdni wynosi 3,35 - 3,50 m. Istniejąca jezdnia posiada duże zniekształcenia zarówno w profilu podłużnym jak i poprzecznym, występują w niej ubytki, wyboje oraz koleiny podłużne. Odcinkowo jezdnia jest bardzo zniszczona, stan techniczny na tych odcinkach wymaga wymiany konstrukcji. Odcinki o najgorszym stanie technicznym zlokalizowane są w km: 1+625 do 1+660, 1+700 do 1+750, 1+845 do 1+872, 2+045 do 2+085, 2+106 do 2+125, 2+145 do 2+182, 2+210 do 2+231 - o łącznej długości 229,00 m. Pobocza drogi są zniszczone, rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo do istniejących rowów drogowych, zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu. Stan techniczny drogi wymaga wykonania odcinkowo wymiany istniejącej konstrukcji jezdni, wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni i wykonania nowej nawierzchni oraz utwardzenia poboczy i uporządkowania spływu wód opadowych. 3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych Planowana inwestycja związana z przebudową drogi gminnej będzie wykonana w śladzie istniejącym korpusu drogowego, z drobną korektą istniejących łuków poziomych. Początek przebudowy drogi przyjęto w km 1+500 zaś koniec w km 2+300,00 Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem: • Klasa drogi Z (zbiorcza), • Prędkość projektowa: Vp=50 km/h, • szerokość jezdni: 3,50 m, • pobocza utwardzone 0,50 m, • pobocza ziemne 0,50 m, • nawierzchnia bitumiczna, • rowy drogowe odcinkowo do oczyszczenia Projekt przewiduje przebudowę drogi w śladzie istniejącym, polegającej na odcinkowej wymianie istniejącej konstrukcji jezdni, wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni kruszywem łamanym, wykonania nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna oraz wykonania utwardzenia poboczy i uporządkowania spływu wód opadowych poprzez oczyszczenia rowów i odcinkowego odtworzenia rowów. Zaprojektowano wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. 4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni Konstrukcję przebudowy nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o ustalenia zawarte z Zamawiającym, przyjęto następujące konstrukcje: a. Konstrukcja jezdni na odcinku: od km 1+500 do km 1+570 • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W grub. 4 cm • skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM • istniejąca konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej. b. Konstrukcja jezdni na odcinkach: od km 1+625 do km 1+660, od km 1+700 do km 1+750, od km 1+845 do km 1+872 od km 2+045 do km 2+085 od km 2+106 do km 2+125 od km 2+145 do km 2+182 od km 2+210 do km 2+231 o łącznej długości 229,00 m • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W grub. 4 cm • skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM • podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm grubość 15 cm, stabilizowana mechanicznie • podbudowa z pospółki warstwa dolna o grubość 20 cm, stabilizowana mechanicznie • istniejące podłoże gruntowe. c. Konstrukcja jezdni na odcinkach: 1.1 od km 1+570 do km 1+625 1.2 od km 1+660 do km 1+700 1.3 od km 1+750 do km 1+845 1.4 od km 1+872 do km 2+045 1.5 od km 2+085 do km 2+106 1.6 od km 2+125 do km 2+145 1.7 od km 2+182 do km 2+210 1.8 od km 2+231 do km 2+300 o łącznej długości 501 m • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm • warstwa wią2ąca z betonu asfaltowego AC 16 W grub. 4 cm • skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM • podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm grubość 15 cm, stabilizowana mechanicznie • istniejąca konstrukcja jezdni. d. Konstrukcja poboczy Pobocza na odcinku od km 1+500 do km 1+570 • 8 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie, Pobocza na odcinku od km 1+570 do km 2+300 • 8 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie, • 15 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0/63 mm grubość 15 cm, stabilizowanym mechanicznie, • istniejące pobocze ziemne. Zestawienie powierzchni projektowanych elementów drogi: • nawierzchnia bitumiczna jezdni drogi 2 805,00 m2 • pobocza drogi utwardzone kruszywem łamanym 800,00 m2 Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 13 (godziny 800-1430).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach