Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R – 116012 R Korzeniec – Huta Brzuska w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8; w km 3+497,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000”.

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
    REGON: 65090047600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R – 116012 R Korzeniec – Huta Brzuska w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8; w km 3+497,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R – 116012 R Korzeniec – Huta Brzuska w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8; w km 3+497,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000”. Zakres robót w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8 w km 3+497,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000 tj.: 1660,00 m 1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu w grupie KR1-KR2. Droga na całym odcinku posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokościach zmiennych, od 3,20 m do 4,20 m. Istniejący stan techniczny nawierzchni bitumicznej jest zróżnicowany, niektóre odcinki jezdni są w bardzo złym stanie technicznym. W jezdni występują spękania nawierzchni, wyboje oraz kofeiny i przełomy, które utrudniają ruch pojazdów samochodowych i wymagają przebudowy poprzez wymianę podbudowy na tych odcinkach. Droga na całym odcinku posiada pobocza ziemne, które są rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo, zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu rowami drogowymi, do przepustów drogowych pod koroną drogi. Rowy są zamulone i wymagają oczyszczenia, a lokalnie odtworzenia. Przepusty drogowe pod zjazdami są w dobrym stanie technicznym, drożne, częściowo zamulone, nie wymagają wymiany lub przebudowy. Stwierdzone zniszczenia mogą być spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz występującego ruchu pojazdów mechanicznych. Droga wymaga wykonania przebudowy w zakresie wzmocnienia nośności jezdni, wykonania nowej nawierzchni, utwardzenia poboczy oraz uporządkowania spływu wód opadowych 2. Ogólna charakterystyka robót Roboty obejmują przebudowę odcinków drogi: od km 0+606,00 do km 1+306,00, od km 2+497 do 3+286,80, od km 3+947,34 do 4+250,00, od km 4+520,01 do 5+000,00. Projekt przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi, polegającej na wykonaniu poszerzenia jezdni, wzmocnienia podbudowy, likwidacji występujących przełomów i kolein poprzez wymianę podbudowy, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zaprojektowano odbudowę i wykonanie poboczy, które będą utwardzone przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, a na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. Ze względu na zróżnicowany stan techniczny drogi, wytypowano odcinki, na których zastosowano różne technologie wykonania przebudowy i zabezpieczenia jezdni, tj. odcinki z wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Dla uporządkowania spływu wód opadowych w pasie drogowym, zaprojektowano odbudowę i oczyszczenie rowów drogowych, a odcinkowo wykonanie nowych rowów. Spływ wód opadowych odbywać się będzie zgodnie ze stanem istniejącym. 3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej od 4,00 m do 3,20 m. Podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego grub. 15 cm, skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową C60 B3 ZM w ilości 0,8 kg/m2, skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM w ilości 0,5 kg/m2. Nawierzchnia - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W dla KR1-KR2 grub. 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 115 o grub. 4 cm. Pobocza drogi o szer. 30 cm, utwardzone kruszywem łamanym 0/63 mm o grubości warstwy 23 cm. Likwidacja przełomów poprzez wymianę podbudowy dwuwarstwowo na warstwę z kruszywa naturalnego 0/63 mm o grub. 20 cm oraz na warstwę z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. 15 cm. 4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej konfiguracji niwelety jezdni z dostosowaniem do istniejących warunków terenowych i do projektowanych pochyleń poprzecznych poprzez zastosowanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej oraz wzmocnienie konstrukcji i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej. Niweleta jezdni na poszczególnych odcinkach podnosi się średnio od 4 do 23 cm Założenia projektowe przewidują wykonanie poszerzenia jezdni i korektę łuków poziomych dla osiągnięcia poprzecznego profilu jezdni odcinkowo ze spadkiem jednostronnym i dwustronnym o wartości na prostej 2%, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym 3% - 4% oraz uzyskanie spadku 4% na poboczach drogi. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy następować będzie powierzchniowo z jezdni i poboczy do istniejących rowów. Podział spływu wód regulują istniejące przepusty drogowe zlokalizowane pod koroną drogi. Dalej wody opadowe kierowane są zgodnie z ukształtowaniem terenu do potoku. Spływ wód w linii rowów odbywa się poprzez istniejące pod zjazdami drogowymi przepusty rurowe, które są w dobrym stanie technicznym i nie wymagają przebudowy lub wymiany. Projekt nie wprowadza zmian kierunków i sposobu odprowadzania wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. 4.1. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+606,00 do km 1+306,00 - Przebudowa drogi. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - wzmocnienie istniejącej konstrukcji z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm grub. 15 cm - poszerzenie jezdni, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - poszerzenie jezdni, podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 15 cm - istniejąca konstrukcja drogi. 4.2. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 2+947,00 do km 3+286,80 - Przebudowa drogi. 1) Konstrukcja w miejscach występowania przełomów. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 5 grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm - istniejące podłoże drogi. 2) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM 4.3. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 3+947,3 do km 4+250,00 - Przebudowa drogi 1) Konstrukcja w miejscach występowania przełomów - do km 4+070,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm - istniejące podłoże drogi. 2) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM 3) Konstrukcja na poszerzeniach - do km 4+1 79,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm 1.1 - istniejące podłoże drogi. 1) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 BE ZM 2) Projektowana pełna nowa konstrukcja - wymiana konstrukcji istniejącej 4+179 - 4+198 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm - warstwa odsączająca z piasku 0/4 grub. 15 cm - wzmocnienie podłoża geowłókniną separacyjną gramatura 400g/m2 - istniejące podłoże drogi. 3) Konstrukcja na poszerzeniach - km 4+198,00 do km 4+250,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 Cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm 1.2 - istniejące podłoże drogi. 1) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 5 grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM 4.4. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 4+520,01 do km 5+000,00 - Przebudowa drogi - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 13 (godziny 800-1430).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach