Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej Nr 114403E wmiejscowości Poniatówek, Gmina Goszczanów”

Gmina Goszczanów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-215 Goszczanów, ul. Kaliska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 297 051, , fax. 438 298 245
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goszczanów
    ul. Kaliska 19
    98-215 Goszczanów, woj. łódzkie
    tel. 438 297 051, , fax. 438 298 245
    REGON: 73093447600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://goszczanow.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej Nr 114403E wmiejscowości Poniatówek, Gmina Goszczanów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Przebudowa drogi gminnej Nr 114403E w miejscowości Poniatówek Gmina Goszczanów” 1.W ramach danej inwestycji przewiduje się wykonanie: -trasę projektowanej drogi poprowadzić w środku przebiegu pasa drogowego -klasa techniczna drogi D (dojazdowa) -kategoria ruchu KR 1, szybkość projektowa 30 km/h -szerokość jezdni 3,50 m, o przekroju drogowym -szerokość poboczy 2x0,75m - zastosować mijanki -poziom niwelety podnieść na grubość projektowanej konstrukcji - podbudowa warstwa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie mieszanki 0/63 gr. 10cm - podbudowa warstwa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/31,5 o grubości podbudowy 5 cm - nawierzchnia warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11S o grubości warstwy 5 cm. - istniejąca podbudowa zmiennej grubości z kruszywa i żużla paleniskowego - pobocza ziemne -wykonanie nawierzchni bitumicznej szer. 3,5 m wraz z poboczami gruntowymi szer. 0,75 m obustronnie. Spadek poprzeczny nawierzchni bitumicznej 2% - daszkowy, spadek poprzeczny pobocza 6%. Sytuacyjnie trasa przebiegać będzie w dwóch odcinkach prostych połączonych łukiem o promieniu 220 m. - Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu: - powierzchnia w-wy ścieralnej z BA: 3.956,50 m2 - długość przebudowywanego odcinka: 1.088,00 m - szerokość poboczy – 2 x 0,75 m - długość mijanek 25,0 m - szerokość jezdni wraz z mijanką: 5,0 m Nawierzchnia jezdni: - w-wa ścieralna z BA AC 11 S 50/70 gr. 5 cm - kationowa emulsja szybkorozpadowa 0,7 kg/m2 - w-wa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 5 cm - w-wa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 gr. 10 cm - istniejąca podbudowa z kruszywa łamanego i żużla paleniskowego - pobocza gruntowe śr. gr. 20 cm (grunt z robót ziemnych) Wszystkie materiały stosowane do wykonania ww. przebudowy muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Badaniami Inspektora Nadzoru należy objąć wszystkie roboty w zakresie zgodności z normami i sztuką inżynierską. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – Dokumentacja projektowa i techniczna. 2. Do oferty wykonawca załączy uproszczony kosztorys ofertowy. 3. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesięcy - wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik do umowy - załącznik nr 8 do siwz. 4. W przypadku określenia w dokumentacji nazw własnych wyrobów, producentów, oznaczeń handlowych należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji. 5. Dokumenty przetargowe będą udostępnione wykonawcom od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy w Goszczanowie I piętro pok. nr 12 i pok. nr 9 w godzinach urzędowania. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzują załączniki do SIWZ: 1) Dokumentacje projektowe 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) Przedmiary robót Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym. Dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową . W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy większej ilości robót (nieopisanych w przedmiarze a niezbędnych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót w cenie umownej. Wykonawca ma prawo do skorygowania ilości robót niezgodnych z przedmiarem robót według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej na terenie budowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający informuje, że zadanie będzie dofinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty z niższą gwarancją podlegają odrzuceniu. Gwarancja obejmuje nie tylko wady ukryte, ale również elementy eksploatacyjne podlegające normatywnemu zużyciu i ich serwisowanie. Projekt karty gwarancyjnej stanowi załącznik do projektu umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 45233320-8 FUNDAMENTOWANIE DRÓG 45233220-7 ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG Przedmiotowa inwestycja dotyczy działki o numerze ewidencyjnym 109 w obrębie Poniatówek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających oferty wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł.) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj. : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 poz. 310 ze zm.). 2. Oferta która, nie będzie zabezpieczona formą wadium wskazaną w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca wpłaci wadium na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Szadek o/Goszczanów nr 59 9269 0004 0030 0201 2000 0070. 4. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium - „Przebudowa drogi gminnej Nr 114403E w miejscowości Poniatówek Gmina Goszczanów”. 5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) obowiązującego w dniu wyznaczonym przez zamawiającego na termin składania ofert, a w przypadku braku takiego dnia, w dniu najbliższym terminowi złożenia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunku: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty.; 3.3. Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 3.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; 3.5. Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. (Załącznik nr 7 do SIWZ) 3.6. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.7. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (do złożenia Zamawiającemu)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach