Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 112573L Panieńszczyzna - Płouszowice oraz drogi wewnętrznej ul. Pocztowa, ul. Spółdzielcza, ul. Szkolna w miejscowości Panieńszczyzna

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 112573L Panieńszczyzna - Płouszowice oraz drogi wewnętrznej ul. Pocztowa, ul. Spółdzielcza, ul. Szkolna w miejscowości Panieńszczyzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 112573L Panieńszczyzna - Płouszowice (działka Nr ewid. 45, 48, 504/2, 504/3) oraz drogi wewnętrznej ozn. Nr 515 (ul. Pocztowa), 514 (ul. Spółdzielcza), 32/10 i 550 (ul. Szkolna) w miejscowości Panieńszczyzna w branży drogowej - roboty rozbiórkowe, - wycinkę drzew i krzewów, - przebudowę nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 112573L poprzez: • wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, • wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni, • wykonanie odtworzenia nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 112573L poprzez ułożenie warstwy ścieralnej po uprzednim sfrezowaniu, • podparcia nowych warstw konstrukcyjnych opornikami z kruszywa, - przebudowę nawierzchni jezdni dróg gminnych wewnętrznych ozn. Nr 515 (ul. Pocztowa) i nr 514 (ul. Spółdzielcza) poprzez: • wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, • wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni dróg gminnych wewnętrznych, • podparcia nowych warstw konstrukcyjnych opornikami z kruszywa, - przebudowę nawierzchni jezdni drogi gminnej wewn. ozn. 32/10 i 550 (ul. Szkolna) poprzez: • wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, • wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni dróg gminnych wewnętrznych, • podparcia nowych warstw konstrukcyjnych opornikami z kruszywa, • wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni, - wykonanie chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm wraz z przejściami dla pieszych, - przebudowę istniejących chodników z betonowej kostki brukowej poprzez przełożenie / przebrukowanie (regulacja wysokościowa) nawierzchni wraz z obramowaniem, - wykonanie zatoki parkingowej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, - wykonanie przy krawędzi jezdni drogi gminnej nr 112573L poboczy ulepszonych kruszywem łamanym gr. 15 cm o szerokości 0,75 m, - wykonanie przy krawędzi jezdni dróg gminnych wewnętrznych poboczy utwardzonych kruszywem łamanym gr. 15 cm o szerokości 0,50 m, - przebudowę skrzyżowań bocznych dróg gminnych publicznych z drogą gminną nr 112573L poprzez: • korektę zaokrągleń wewnętrznych krawędzi pasów ruchu dla pojazdów skręcających w prawo wraz z uzupełnieniem lub rozbiórką nawierzchni bitumicznej, • regulację trasy jezdni bocznej drogi gminnej publicznej poprzez uzupełnienie i rozbiórkę nawierzchni bitumicznej, • regulację wysokościową istniejącej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na ułożonej wcześniej warstwie wyrównawczej po wcześniejszym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni wraz lokalnym podparciem krawędzi nowych warstw opornikami z kruszywa łamanego gr. 30 cm, • wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym gr. 15 cm o szerokości 0,75 m, - przebudowę włączeń bocznych dróg wewnętrznych poprzez: • korektę zaokrągleń wewnętrznych krawędzi pasów ruchu dla pojazdów skręcających w prawo wraz z uzupełnieniem lub rozbiórką nawierzchni bitumicznej, • regulację trasy jezdni bocznej drogi wewnętrznej poprzez uzupełnienie i rozbiórkę nawierzchni bitumicznej, • regulację wysokościową istniejącej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na ułożonej wcześniej warstwie wyrównawczej po wcześniejszym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni wraz lokalnym podparciem krawędzi nowych warstw opornikami z kruszywa łamanego gr. 30 cm, • wykonanie poboczy ulepszonych kruszywem łamanym gr. 15 cm o szerokości 0,50 m, • wykonanie odcinka przejściowego jezdni o nawierzchni gruntowej utwardzonej kruszywem kamiennym gr. 15 cm od projektowanej nawierzchni bitumicznej do istniejącej nawierzchni gruntowej, • wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni bocznej drogi gminnej wewnętrznej; - utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych i dojść do posesji kruszywem łamanym gr. 15 cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych przez chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (barwy czerwonej) na szerokości chodnika, - przebudowę zjazdów indywidualnych o uszkodzonej istniejącej nawierzchni utwardzonej w zakresie wykonania nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej, - przebrukowanie (regulację wysokościową „do góry”) istniejących zjazdów i dojść z elementów betonowych (kostka brukowa, płyty chodnikowe, płyty drogowe, betonowe płyty ażurowe), w granicy pasa drogowego przedmiotowych dróg gminnych, - regulację wysokościową istniejących zjazdów o nawierzchni bitumicznej lub cementowej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej na ułożonej wcześniej wykonanej warstwie wyrównawczej, - wykonanie zjazdu publicznego o nawierzchni bitumicznej na drogę gminną wewnętrzną, - odtworzenie istniejących rowów przydrożnych, - uzupełnienie i wymiana zniszczonych przepustów pod zjazdami, - przebudowa istniejących przepustów betonowych: pod koroną drogi gminnej nr 112573L oraz bocznych dróg gminnych publicznych poprzez wymianę części przelotowych, wykonanie betonowych ścianek czołowych, umocnienie wlotów i wylotów brukowcem - wykonanie rowu krytego z rur PP Ø0,5 m wraz z betonowymi studniami rewizyjnymi Ø1,0 m z króćcem odpływowym do rowu otwartego, - wykonanie odwodnienia liniowego krawężnikowego, - wykonanie ścieków krawędziowych „trójkątnych” z betonowych elementów prefabrykowanych, - wykonanie ścieków skarpowych z betonowych elementów prefabrykowanych, - wykonanie betonowych studni rewizyjnych Ø1,0 m betonowych połączonych szeregowo z króćcami odpływowymi, - wykonanie betonowych studni chłonnych Ø1,0 m połączonych szeregowo, - umocnienie skarp rowów poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw, - umocnienie skarp i dna rowów betonowymi płytami ażurowymi i betonowymi płytami chodnikowymi, - zabezpieczenie kabli sieci energetycznej i teletechnicznej osłonowymi rurami dwudzielnymi A120PS, - regulacja wysokościowa studzienek infrastruktury technicznej, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - ustawienie aktywnego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, - ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: tablic prowadzących, słupków przeszkodowych, balustrad, barier ochronnych, - wykonanie na drodze powiatowej nr 2420L azyli drogowych o wymiarach 2x2 m z elementów prefabrykowanych z tworzyw sztucznych mocowanych do nawierzchni, - zabezpieczenie za projektowanym chodnikiem skarp ściankami szczelnymi z grodzic stalowych na długości 80 m wraz z oczepem żelbetowym zwieńczającym grodzice, w branży elektrycznej (wg oddzielnego opracowania projektowego) - przebudowę obwodu napowietrznego oświetlenia drogowego, - budowę obwodu kablowego oświetlenia ulicznego, przebudowę stanowisk słupowych kablowego oświetlenia drogowego. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: - obsługa koparki - obsługa zagęszczarki - obsługa rozkładarki asfaltu - obsługa walca - ręczne wykonywanie robót ziemnych - montaż urządzeń elektrycznych powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 50 000zł 2. Wadium należy wnosić zgodnie z przepisami zawartymi w art.45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Pekao S.A. Nr 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4. Dowód wpłaty wadium lub jego kopię, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, zalecane jest załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach