Gmina Kodrąb ogłasza przetarg
- Adres: 97512 Kodrąb, ul. 22 Lipca
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 6819317, 6819325 , fax. 44 6819317, 6819325
- Data zamieszczenia: 2017-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kodrąb
ul. 22 Lipca 7
97512 Kodrąb, woj. łódzkie
tel. 44 6819317, 6819325, fax. 44 6819317, 6819325
REGON: 59064802000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 112263E Łagiewniki - Zakrzew - etap I - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 112263E Łagiewniki – Zakrzew – I etap następujący zakres robót na odcinku 436,29 m: - rozbiórka istniejącej jezdni, wykonanie koryta oraz nowej konstrukcji drogi (warstwy odsączającej, podbudowy z kruszywa, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwy dolnej i górnej) na odc. od km 0+000,00 do km 0+120,00; - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni z nową konstrukcją (stabilizacja podłoża cementem, podbudowa z kruszywa), frezowanie nawierzchni bitumicznej, regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geowłóknin, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową oraz wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwy ścieralnej na odc. od km 0+120,00 do km 0+436,43; - montaż krawężników betonowych na ławie; - mechaniczne ścinanie poboczy i wykonanie nawierzchni tłuczniowej poboczy; - oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp; - roboty przygotowawcze (obsługa geodezyjna i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza). 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: a) Projekt budowlany wykonawczy, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Przedmiar. 3.3 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie roboty drogowe w trakcie realizacji zamówienia. Zastrzeżenie nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów. Szczegóły pracownicze uregulowane zostały w części IV SIWZ stanowiącej projekt umowy. 3.4 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.3.3 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień i dokumentów w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.5 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy – z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy. 3.6 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 SIWZ czynności, po złożeniu wymaganego przez Zamawiającego oświadczenia przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.7 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę Dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3.5 i 3.6 SIWZ, bądź też przedstawienie Dokumentów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 3.3 SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 3.8 Za niedotrzymanie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3.3 SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 3.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek skierowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kolejnej kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę). 3.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. 3.10 Nie przedłożenie przez Wykonawcę żądanych doświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 3.3 Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 3.000,00 zł za każde uniemożliwienie przeprowadzenia takiej kontroli. 3.11 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-05-17 - Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
Dodano: 2024-05-12 - Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
Dodano: 2024-05-10 - REMONT DROGI KAFAR- BRZOZA
Dodano: 2024-05-10 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Bełchatowa (Cześć I, Część II, Cześć III, Część IV, Część V)
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Sadkowice - sołectwo Kaleń
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Sadkowice – ETAP III
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dmosin
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-04-23 - Podniesienie standardu technicznego dróg w obszarze Związku Powiatowo-Gminnego Ziemi Łaskiej
Dodano: 2024-03-28