Wójt Gminy Rachanie ogłasza przetarg
- Adres: 22-640 Rachanie, ul. Dolna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 471 103 , fax. 846 471 103
- Data zamieszczenia: 2019-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rachanie
ul. Dolna 1
22-640 Rachanie, woj. lubelskie
tel. 846 471 103, fax. 846 471 103
REGON: 54582800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rachanie.gmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 111598L Rachanie – Zwiartówek od km 2+392 do km 3+392 o długości 1,0 km w miejscowości Zwiartówek i Zwiartówek – Kolonia gm. Rachanie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na: Przebudowie drogi gminnej nr 111598L Rachanie – Zwiartówek od km 2+392 do km 3+392 o długości 1,0 km w miejscowości Zwiartówek i Zwiartówek – Kolonia gm. Rachanie, działki nr ewidencyjny 86, obręb 13 Zwiartówek – Kolonia i nr 312, obręb ewidencyjny 12 Zwiartówek. Zamówienie obejmuje: - roboty przygotowawcze – 1,000 km, - roboty ziemne – 216 m3, - podbudowa nawierzchni - 72,00 m3, - podbudowa – 256,0 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – 5000,00 m2, - utwardzenie poboczy – 40,500 m2, - oznakowanie i urządzenia zabezpieczające – 4 szt. - roboty wykończeniowe – 2 850 m2. 2. Szczegółowy zakres robót określający przedmiot zamówienia podano w : a) w projekcie budowlanym– ( załącznik nr 8 do SIWZ ), b) przedmiarach robót – kosztorysie ofertowym – ( załącznik nr 9 do SIWZ ), c) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - ( załącznik nr 10 do SIWZ ). 3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady to 36 miesięcy. 4. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz przedstawienia dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca załącza do oferty wykaz, z którego wynikać będzie, które elementy zamówienia zostaną wykonane przez podwykonawcę. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. 1) Zamawiający wymaga, aby czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności wykonywane przez: operatora koparki, kierowców pojazdów, osób zajmujących się robotami przygotowawczymi, ziemnymi, nawierzchniowymi, wykończeniowymi, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwalnie przez cały okres trwania umowy. 2)Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami, o których mowa w pkt.l. 3) W przypadku ustania zatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób na umowę o pracę lub nie przedstawieni Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) za każdy ujawniony przypadek niewywiązania się z warunków dotyczących zatrudnienia. 7. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: 7.1 zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, 7.2 wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 7.3 dokumenty wymienione w pkt 7.2 wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed zabudowaniem, 7.4 prowadzenie dokumentacji, obmiary, rozliczenia dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru, 7.5 zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 7.6 zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 7.7 doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 7.8 pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 7.9 Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru, b) ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania – odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 7.10 W dniu zgłoszenia robót do odbioru Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zawierającą: dokumenty wymagane przez przepisy Prawa budowlanego i normy branżowe ( dziennik budowy, atesty na wbudowane materiały, wyniki pomiarów sprawdzających, oświadczenie kierownika robót). 8. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania, Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: a) dozór budowy i ochronę mienia, b) utrudnienia związane z realizacją zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 PLN ( słownie: dziesięć tys. PLN ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - ( załącznik Nr 1 do SIWZ ) , 2. Kosztorys ofertowy ( w formie pełnej lub uproszczonej - zawierający ilość robót, cenę jednostkową oraz wartość pozycji) sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót, obejmujący wszystkie pozycje przedmiarów - ( załącznik Nr 9 do SIWZ ), Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego kosztorys ofertowy nie będzie podlegać ocenie. Kosztorys ofertowy będzie niezbędny do rozliczenia się z Wykonawcą w sytuacji, jeżeli powstaną okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub będzie konieczność zaniechania części robót. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał lub dołączył do oferty dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub rejestr handlowy. 4. Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu o którym mowa wyżej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Jastków
Dodano: 2024-04-22 - UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁUKÓW W 2024 ROKU.
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej oraz likwidacja przełomów na terenie miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2024-02-20 - Remonty dróg miejskich w 2024 roku
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3531L w miejscowościach Chodywańce i Żurawce Osada
Dodano: 2023-12-05 - Remont drogi gminnej nr 104521L we wsi Sajczyce - Gmina Sawin
Dodano: 2023-11-02 - Zamówienie podobne do Umowy Nr 2/RB/2021 z dnia 17.03.2021 r. polegające na wykonaniu w 2023 r. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwaniu skutków przełomów na Drodze wojewódzkiej 813...
Dodano: 2023-10-27 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2023 r.
Dodano: 2023-10-10 - Remont drogi powiatowej nr 3544L od km 2+486 do km 3+176 i od km 3+379 do km 3+850 w miejscowości Chyże
Dodano: 2023-09-20 - Remont drogi gminnej nr 106948 L w miejscowości Radawiec Duży
Dodano: 2023-08-18