Wójt Gminy Radomin ogłasza przetarg
- Adres: 87-404 Radomin, Radomin 1a
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6837522
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Radomin
Radomin 1a 1a
87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6837522 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Nr 110347C Piórkowo- Giżynek, gmina Radomin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze a/ odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie 1,412 km 2. Rozbiórka elementów dróg a/rozbiórka murków czołowych przepustu - 2,0 m3; 3. Odwodnienie korpusu drogowego a/wykonanie murków czołowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów ( referencji ) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 4. Wykaz sprzętu i środków transportu, który będzie użyty do wykonania zamówienia. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi drogowymi ( przynależność do Izby właściwej branżowo), jako niezbędnych do wykonania wymienionego zamówienia. 6. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. 7. Informacja banku o posiadaniu podstawowego rachunku bankowego i posiadanych środkach finansowych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl Menu przedmiotowe- przetargi zamówień publicznych.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja nawierzchni ulic w Bydgoszczy w 2016 roku - pakiet III
Dodano: 2016-07-26 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Ogrody w miejscowości Ciele.
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi osiedlowej Chrząstowo I
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wybranowo gmina Rojewo
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej nr 150804C Kraszyce - Stodólno etap I
Dodano: 2016-07-06 - Wymiana przyłączy cieplnych przy ul.22 Stycznia i ul.900 Lecia w Mogilnie
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2528 C Żyrosławice - Przybranowo wraz z przebudową mostu o długości 2,8 km od km 5+950 - 8+750 - I etap
Dodano: 2016-06-30 - Budowa ulic: Jasinieckiej, Trybowskiego i Matki Teresy z Kalkuty na terenie Osiedla Eskulapa w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-30 - Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ul. Jesionowej z wylotem do Kanału Noteckiego w Łochowie
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2528 C Żyrosławice - Przybranowo wraz z przebudową mostu o długości 2,8 km od km 5+950 - 8+750 - I etap
Dodano: 2016-06-16