Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 110346C w miejscowości Wilczewko gmina Radomin

Wójt Gminy Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-404 Radomin, Radomin 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6837522
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Radomin
    Radomin 1a 1a
    87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6837522
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 110346C w miejscowości Wilczewko gmina Radomin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie nastepujacego zakresu: 1. Roboty przygotowawcze a/ odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie 0,850 km 2. Roboty ziemne a/wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odl. 2-5 km - 293,04 m3; b/roboty ziemne na przerzut wykonane ręcznie - 135,20 m3 c/wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu uzyskanego z wykopu - 26,3m3 3. Odwodnienie korpusu drogowego a ułożenie przepustu pod koroną drogi z rur PEHD typu PEKOR OPTIMA o średnicy 40 cm wraz z obcięciem rur do pochylenia skarp -7,0 m b/wykonanie ławy żwirowej pod przepustem - 0,56 m3 c/wykonanie przykanalika z rur PCV o śr. 20 cm - 30,0 m d/wykonanie studzienki ściekowej o śr. rury 50cm - 1 szt e/wykonanie studzienki chłonnej z kręgów o średnicy 120 cm i h 2,0m - 1 szt 4. Podbudowy a/ Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat I-VI pod konstrukcję zjazdów indywidualnych - 86,16 m2 b/ Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm pod zjazdami indywidualnymi- 86,16 m2 c/mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi - 3.099,35 m2 d/mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych drogi emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 3.099,35 m2 e/wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o średniej grubości 15cm - 3.182,55m2 f/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o średniej grubości 15cm pod zjazdami indywidualnymi - 86,16m2 5. Nawierzchnie bitumiczne a/ wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu warstwa ścieralna gr. w-wy 5 cm - 3.099,35 m2; 6. Roboty wykończeniowe a/umocnienie skarpy na wlocie przepustu brukowcem na posypce cem.- piaskowej - 1,0 m2 b/ ułożenie przepustu rurowego betonowego o średnicy 30 cm z kołnierzowym zakończeniem na wlocie i wylocie na zjazdach indywidualnych - 12,00 mb; c/profilowanie poboczy szer. 2x0,75m - 2.495,0 m2 7. Oznakowanie a/ ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych - 4 szt; 8.Elementy ulic a/ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych gr.15 cm na ławie betonowej B-10 - 120,0 m; 9. Inne roboty a/ geodezyjny pomiar powykonawczy - 0,850 km;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów ( referencji ) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 4. Wykaz sprzętu i środków transportu, który będzie użyty do wykonania zamówienia. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi drogowymi ( przynależność do Izby właściwej branżowo), jako niezbędnych do wykonania wymienionego zamówienia. 6. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl Menu przedmiotowe-przetargi zamówień publicznych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach