Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 109641D Rudzica – Siekierczyn

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59818 Siekierczyn, Siekierczyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
  • Data zamieszczenia: 2016-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
    REGON: 23082156900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 109641D Rudzica – Siekierczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje - wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 109641D Rudzica – Siekierczyn. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 3127,0 mb. 1) W ramach zamówienia należy wykonać poszerzenie jezdni z istniejących 3,0 m (3,5 m) do 4,0 m. Na odcinkach poszerzeń drogi oraz w miejscu istniejących zjazdów do posesji należy wykonać korytowanie do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych z wywiezieniem urobku na odległości do 1,0 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Natomiast w miejscu istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi przewiduje się usunięcie luźnych elementów nawierzchni, uzupełnienie ubytków, a następnie skropienie istniejącej nawierzchni. Na poszerzeniach drogi należy wykonać piaskową warstwę odcinającą o grubości 10 cm, dolną warstwę podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-63 mm – gr. 20 cm, a następnie górną warstwę podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-31,5 mm – gr. 8 cm. Na całej długości modernizowanej drogi należy ułożyć nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej łącznej grubości 8 cm: (0/20 mm) 4 cm – warstwa wiążąca, (0/12,8 mm) 4 cm – warstwa ścieralna. 2) W miejscu połączenia istniejącej jezdni z poszerzeniem pomiędzy warstwą wiążącą i ścieralną nawierzchni mineralno-bitumicznej. należy ułożyć (na całej długości drogi) warstwę geosiatki z włókien szklanych o szerokości 1,0 m. 3) W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać przebudowę zjazdów i skrzyżowań. 4) Wzdłuż przebudowywanej drogi należy wykonać obustronne pobocza tłuczniowe z kruszywa łamanego frakcji 0-25 mm, szerokości 0,5 m i średniej grubości 7 cm. 5) Mosty zlokalizowane w ciągu przebudowywanej drogi w km 2+105 oraz 2+995 należy objąć robotami remontowymi. W przypadku mostu w km 2+105 należy wykonać oczyszczenie oraz ponowne malowanie farbami chlorokauczukowymi istniejących barier ochronnych stalowych, a także uzupełnienie braków w kamienno-ceglanych przyczółkach mostowych. W miejscach spękań przewiduje się montaż klamer spinających konstrukcję. Roboty remontowe w przypadku mostu zlokalizowanego w km 2+995 obejmują rozbiórkę istniejących murków ceglanych oraz montaż ochronnych barier stalowych typu U-12a. 6) W ramach zamówienia należy zamontować dziewięć lamp ulicznych z zasilaniem solarnym. 7) Elementy zabezpieczenia w postaci barier stalowych typu U-12a należy zamontować zgodnie z projektem wzdłuż rowów przydrożnych. 8) Istniejące rowy przydrożne zlokalizowane w działkach drogowych należy oczyścić, a następnie poddać formowaniu dno i skarpy. Przepusty betonowe pod przebudowywaną drogą, a także pod istniejącymi zjazdami do posesji, które są zamulone lub załamane i nie spełniają swojej roli, należy przebudować na przepusty z rur PEHD 200 i 300 mm wraz z kamiennymi ściankami czołowymi o wymiarach 1,5x1,5x0,4 m każda. 9) Skarpy i dno rowów przydrożnych na dolotach do ścianek czołowych na długości 1,8 m, należy umocnić płytami betonowymi typu JOMB o wym. 0,9x0,6x0,1 m. 10) Istniejące oznakowanie pionowe należy wymienić na nowe. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia takie jak: roboty przygotowawcze, roboty nawierzchniowe, odwodnienie drogi, remont mostów, oświetlenie uliczne solarne. Szczegółowe wymagania, sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone rozdziale VI niniejszej SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot - 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg, przedmiot dodatkowy: 45233140-2 - roboty drogowe, 45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia koniecznych informacji do przygotowania oferty. 5. Informacje dodatkowe. 1) Przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 2) W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy, wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „ lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta. 4) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy aż do zakończenia i odbioru robót. 5) Warstwę ścieralną jezdni na ciągu głównym należy układać w technologii bez szwu podłużnego, 6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 7) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b ustawy Pzp. 8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z „kryteriów oceny ofert”. 6. W ofercie należy również uwzględnić koszty: 1) wykonania pomiarów geodezyjnych (w tym tyczenie drogi przed rozpoczęciem prac), dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz zabezpieczenia osnowy geodezyjnej i ewentualnego odtworzenia w przypadku uszkodzenia, 2) uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z wykonaniem i utrzymaniem objazdów i przejazdów (o ile będzie to niezbędne) oraz tymczasowego oznakowania, zapewniającego możliwość bezkolizyjnego dojazdu i dojścia do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej drodze, 3) urządzenia, utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy wraz z zapleczem budowy, utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 4) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, 5) wykonania badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych, 6) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg dojazdowych, 7) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy, 9) demontażu obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, 10) przewiezienia na wskazane przez Zamawiającego miejsce materiału pochodzącego z rozbiórek, w tym urobku pochodzącego z wykonania robót ziemnych oraz gruzu i drewna, 11) przewiezienia materiałów pochodzącego z rozbiórek nienadających się do ponownego wbudowania na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, z późn. zm.). Koszty utylizacji ponosi Wykonawca robót. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, 7) ustawy Pzp, 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium wysokości 30000,00 złotych (trzydzieści tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.359).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach