Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 108471D-UL. Kościuszki dz. nr 775 na odcinku od 0+000 do 0 +150 i dz. nr 776 na odcinku od 0+000 do 0+160 obręb Krotoszyce

Gmina Krotoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 59-223 Krotoszyce, Piastowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax.
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krotoszyce
    Piastowska 46
    59-223 Krotoszyce, woj. dolnośląskie
    tel. , fax.
    REGON: 39064746900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.krotoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 108471D-UL. Kościuszki dz. nr 775 na odcinku od 0+000 do 0 +150 i dz. nr 776 na odcinku od 0+000 do 0+160 obręb Krotoszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) w zakresie drogowym- budowy jezdni szerokości 5,0 m o nawierzchni bitumicznej wraz z rzędem (szerokość 0,2 m) kostki betonowej wzdłuż krawężnika. Projektuje się także chodnik szerokości 2,0m (szerokość netto bez uwzględnienia obramowania) z kostki betonowej. Obramowanie chodnika od strony jezdni z krawężników betonowych najazdowych 15x22cm, natomiast obramowanie chodnika od strony zewnętrznej z obrzeży betonowych 8x30cm. Projektuje się zjazdy: - o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki betonowej na posesje prywatne, - o nawierzchni bitumicznej na przyległe drogi gminne. Szerokość zjazdów należy dostosować do warunków terenowych. Dodatkowo, na dwóch odcinkach planuje się zarurowanie rurą PP DN600, SN8 istniejącego rowu zlokalizowanego w pasie przedmiotowej drogi gminnej (dz. nr 775, obr. 0010, Krotoszyce): a) odcinek pierwszy L=39,0m, i=2,82%: – początek zarurowania w km 0+079,0 poprzez wpięcie do istniejącego wylotu rury fi160, rzędna wpięcia (dna rury) 155,22, – koniec zarurowania w km 0+118,0 poprzez wpięcie do istniejącego wlotu przepustu fi600 pod zjazdem na posesję dz. nr 770, rzędna wpięcia (dna rury) 154,12. b) odcinek drugi L=11,0m, i=2,82%: – początek zarurowania w km 0+125,0 poprzez wpięcie do istniejącego wylotu przepustu fi600 pod zjazdem na posesję dz. nr 770, rzędna wpięcia (dna rury) 154,10. – koniec zarurowania w km 0+136,0 poprzez wpięcie do istniejącego wlotu przepustu fi600 pod zjazdem na posesję dz. nr 771, rzędna wpięcia (dna rury) 153,79. Rury PP DN600, SN8 układać na fundamencie 0,6x0,2m z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 (dolna warstwa) oraz warstwie - 15cm zagęszczonej pospółki (górna warstwa). W obrębie dz. nr 758/15 zaprojektowano komorę rewizyjną o wymiarach 2,0x3,0x1,66m. W skład komory wchodzą: - żelbetowa płyta denna gr. 20 cm, beton klasy C20/25, zbrojona podwójnie siatką prętów #12 w rozstawie co 15cm z zachowaniem otuliny 5cm, stal A-IIIN, - żelbetowa płyta stropowa gr. 20 cm, beton klasy C20/25, zbrojona podwójnie siatką prętów #12 w rozstawie co 15cm z zachowaniem otuliny 5cm, stal A-IIIN, - ściany boczne gr. 24 cm murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. Dopuszcza się wykonanie dwóch ścian (ściana wlotowa i wylotowa rury fi1000) z betonu C20/25. W komorze rewizyjnej przewiduje się następujące rzędne: - rzędna wpięcia (wlotu) istniejącej rury betonowej fi1000 – 153,40, - rzędna wpięcia (wlotu) istniejącej rury betonowej fi600 – 153,60, - rzędna wylotu z komory – proj. rura betonowa fi1000 – 153,32. Dodatkowo w okolicach wylotu z komory projektuje się prefabrykowaną ściankę betonową fi1000 (rzędna wylotu 153,31) oraz zabezpieczenie dna i skarp rowu (za wylotem) w postaci płyt ażurowych 40x60x8 cm ułożonych na podsypce piaskowo-cementowej 4:1. Jako zabezpieczenie ruchu pieszych, po zewnętrznej stronie chodnika projektuje się bariery U-11a na odcinkach: - od km 0+079,0 do km 0+118,0, L=39,0m, - od km 0+125,0 do km 0+136,0, L=11,0m, - od km 0+141,0 do km 0+152,0, L=11,0m. Lokalizacja barier uwzględnia występowanie zjazdów na posesje tj. dz. nr 770, 771. Parametry obiektu Podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi: - klasa techniczna – D (droga dojazdowa) - kategoria drogi – droga gminna - kategoria ruchu – KR-2 - prędkość projektowa – 30 km/h - długość projektowanej jezdni: 217,2m - szerokość jezdni – 5,00 m - spadki poprzeczne jezdni jednostronne 2,0% (lokalnie 4,0%) - długość projektowanego chodnika: 237,0m (214,0m+23,0m) - szerokość chodnika bez obramowania (netto) – 2,0 m - szerokość chodnika z obramowaniem – 2,23m - spadki poprzeczne chodnika jednostronne 2,0% (na wysokości zjazdów dostosowane do warunków terenowych) - szerokość poboczy – 0,75 m - spadki poprzeczne poboczy jednostronne 8% - pozostałe wymagania techniczne zawiera- projekt budowalny stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. b) w zakresie kanalizacji deszczowej Projektuje się kanały deszczowe wraz z króćcami z rur i kształtek PVC-u kl. S DN250 i DN315 SN8 SDR 34, SLW 60 łączonych poprzez kielich i systemowe uszczelki gumowe. Rury układać zgodnie z normą PN-92/B-10735 oraz zaleceniami producenta. W przypadku braku na mapie rzędnych posadowienia infrastruktury technicznej, przyjęto ich normatywne zagłębienie. W przypadku kolizji projektowanego kolektora z istniejącą infrastrukturą w obrębie drogi należy przeprowadzić korektę rzędnych projektowych z zachowaniem minimalnego spadku 0,5 %, pod nadzorem Inspektora Nadzoru. Studnie chłonne. Projektuje się studnie chłonne Ø1200 (SCH1 i SCH2) z prefabrykowanych elementów betonowych z betonu C35/45 wodoszczelnego (min. W8) i nasiąkliwości nie większej niż 4% łączonych systemowo na uszczelki elastomerowe. Studnia musi się składać z następujących elementów: - kręgi betonowe łączone systemowo na uszczelki elastomerowe, - kręgozwężka otworem na właz kanałowy, - pierścienie dystansowe pod zwieńczenie studni, - włazy żeliwne typu ciężkiego klasy D400 wg PN-EN 124:2000 z wypełnieniem betonowym, samoblokujące się/ zwieńczenie typu wpust deszczowy okrągły D400 - fabrycznie zamontowane stopnie złazowe typu ciężkiego, mijankowo, co 30 cm, - systemowy pierścień odciążający, - systemowe szczelne przejścia dla rur kanalizacyjnych przez ściany studni „in-situ” z uszczelką. Na spodzie studni chłonnych zastosować następujące warstwy filtracyjne: - pospółka 10-20 mm – gr. warstwy - 0,3 m - żwir 3-5 mm – gr. warstwy - 0,3 m - piasek średnioziarnisty 0,25-0,5 mm – gr. warstwy – 0,3 m Warstwy układać tak aby największe uziarnienie było na powierzchni warstwy filtracyjnej. Włazy studzienek zlicować do projektowanej nawierzchni. Wpusty deszczowe Dla odbioru wód opadowych napływających z powierzchni ulicy zaprojektowano wpusty ściekowe uliczne Ø1000 (WP1-WP4, WP6-WP8) z prefabrykowanych elementów betonowych z betonu C35/45 wodoszczelnego (min. W8) i nasiąkliwości nie większej niż 4% łączonych systemowo na uszczelki elastomerowe. Studnia musi się składać z następujących elementów: - dennica – kineta ślepa z osadnikiem 0,5 m - kręgi betonowe łączone systemowo na uszczelki elastomerowe, - kręgozwężka z otworem na właz kanałowy, - pierścienie dystansowe pod zwieńczenie studni, - włazy żeliwne typu wpust deszczowy okrągły klasy D400 - fabrycznie zamontowane stopnie złazowe typu ciężkiego, mijankowo, co 30 cm, - systemowy pierścień odciążający, - systemowe szczelne przejścia dla rur kanalizacyjnych przez ściany studni „in-situ” z uszczelką. Wpust WP4 połączyć z projektowanym przepustem za pomocą przyłącza siodłowego 250/600. Wpusty montować na podłożu z betonu C12/15 grub. 10cm, klasa D400 wg PN-EN 124:2000. Przed ustawieniem dolnego prefabrykatu na betonie ułożyć 2 cm warstwę świeżej zaprawy cementowej Rz=12 MPa (aby dokładnie wypoziomować prefabrykat i aby styk z podłożem był na całej powierzchni). Pozostałe wymagania techniczne zawiera- projekt budowalny stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. c)oświetlenie uliczne Sieć oświetlenia drogowego projektuje się jako kablową z oprawami oświetleniowymi ulicznymi zabudowanymi na słupach oświetleniowych z blachy aluminiowej profilowanej. Zaprojektowano dwa obwody oświetleniowe uliczne o następujących charakterystykach: Obwód nr 1 i 2: zgodnie z warunkami przyłączeniowymi nr WP/013125/2020/O02R01 z dnia 02.03.2020 r. zaprojektowano linie kablową typy YAKY 4x35 mm2 wyprowadzoną z punktu przyłączenia określonego w w/w warunkach, tj. zaciski prądowe na wyjściu przewodu od słupowego rozłącznika bezpiecznikowego zabudowanego na słupie IV/II/5, w kierunku projektowanej wolnostojącej szafki oświetlenia ulicznego z tworzywa SOU1. Szafkę należy uziemić poprzez nabicie sond miedziowanych gwintowanych (rezystancja ˂30Ω) i wykonać zgodnie ze schematem przedstawionym w niniejszym projekcie. Na szafce oświetleniowej umieścić trwały duży nr szafki, działkę na której jest zamontowana oraz umieścić w środku jej schemat. Z szafki SOU1 wyprowadzić linię kablową typu YAKY 4x35 mm2 w kierunku słupów oświetleniowych. Pozostałe wymagania techniczne zawiera- projekt budowalny stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. d) kanały technologiczne Łącznie zaprojektowano budowę: - kanału technologicznego ulicznego (KTu): 206,0 m - kanału technologicznego przepustowego (KTp): 32,0 m - rur osłonowych dla kanału technologicznego ulicznego (KTu): 18,0 m (dla rur opto) - rur osłonowych w ramach przewiertu sterowanego dla kanału technologicznego ulicznego (KTu): 44,0 m (dla rur opto) - studni kablowych kanału technologicznego (KTu) i (KTp): 6 szt. Bilans terenu: a) powierzchnia proj. jezdni 1154,0m2 z podziałem na: - powierzchnia bitumiczna: 1110,0 m2 - powierzchnia z kostki betonowej (ściek przykraweżnikowy): 44,0m2 b) powierzchnia proj. chodników netto (bez obramowania): 424 m2 c) powierzchnia proj. chodników brutto (wraz z obramowanaiem): 472,8 m2 d) powierzchnia proj. zjazdów bitumicznych: 93,0 m2 e) powierzchnia proj. zjazdów z kostki betonowej: 140,0 m2 f) powierzchnia proj. poboczy: 115,0m2 g) powierzchnia istn. terenów utwardzonych: 24,0 m2 h) powierzchnia przedmiotowych działek inwestora w zakresie niniejszego opracowania: 2734,0 m2 2) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, 3) organizację ruchu na czas budowy. 2. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony jest w załącznikach do SIWZ (dokumentacja techniczna i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). Jeżeli w dokumentacji do opisu zamówienia użyto znak firmowy należy uważać, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów czy technologii równoważnych. 3. W celu dokonania wyceny zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny zamówienia na podstawie kosztorysu ofertowego dołączonego do oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach