Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 107483L – ul. Pocztowej od km 0+000 do km 1+211,33 w miejscowości Gołąb

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 874 121 , fax. 818 874 122
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 874 121, fax. 818 874 122
    REGON: 54912800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 107483L – ul. Pocztowej od km 0+000 do km 1+211,33 w miejscowości Gołąb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej Nr 107483L – ul. Pocztowej od km 0+000 do km 1+211,33 w miejscowości Gołąb wraz z chodnikiem, kanalizacja deszczową i oświetleniem drogowym. Podstawowe parametry techniczne drogi gminnej: Długość odcinka drogi: 1211,33 m Szerokość nawierzchni asfaltowej: 5,00 m Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje: Roboty drogowe: a) roboty pomiarowe wraz z opracowaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej b) roboty rozbiórkowe (nawierzchnia, podbudowa) c) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych (zawory wodociągowe i gazowe, włazy kanałowe) d) roboty ziemne e) wykonanie podbudów z kruszyw łamanych oraz piasku stabilizowanego cementem f) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej (inna niż szara) g) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm h) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm i) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową j) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej k) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych l) oznakowanie pionowe i poziome drogi m) roboty wykończeniowe Roboty odwadniające: a) roboty pomiarowe wraz z opracowaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej b) wykopy pod kanały, studnie, separatory lamelowe z osadnikami i osadniki c) podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych d) zasypywanie wraz zagęszczeniem wykopów e) podłoża z betonu f) montaż studni rewizyjnych w wykopach g) dostawa i montaż separatorów lamelowych z osadnikami h) dostawa i montaż osadników i) dostawa i montaż studzienek ściekowych j) wykonanie przecisków jednostopniowych k) umocnienie skarp i dna kanałów l) dostawa i montaż kraty wylotowej m) wypełnienie keramzytem z zagęszczeniem wykopów n) montaż kanałów z rur PVC o) wykonanie prób szczelności kanałów rurowych Roboty elektryczne: a) roboty pomiarowe wraz z opracowaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej b) kopanie rowów dla kabli c) układanie rur osłonowych, kabli, uziomów d) zasypywanie rowów e) montaż uziomów lub przewodów uziemiających, słupów oświetleniowych stalowych, wysięgników rurowych i opraw oświetlenia zewnętrznego typu „led” f) roboty pomiarowe instalacji g) montaż szafki pomiarowo – sterowanej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania przestrzega zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców – w związku z powyższym, jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, producenci bądź dostawcy materiałów, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w tych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zastosowanie opraw oświetlenia z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” pozwalające na sterowanie oprawami zdalnie przez system kontroli, d) dostosowanie układu pomiarowo - rozdzielczego, umożliwiające podłączenie wybudowanego oświetlenia do systemu sterowania indywidualnego przy pomocy transmisji bezprzewodowej, e) zainstalowanie systemu sterowania oświetleniem ulicznym w zakresie i o funkcjonalności opisanej w dokumentacji projektowej - „zmiana do projektu technicznego”, f) wszystkie koszty związane ze zbieraniem, przesyłaniem danych pomiędzy elementami systemu oraz serwerem oraz ich archiwizowanie w okresie minimum 10 lat licząc od daty odbioru końcowego robót. Oznacza to że Wykonawca nie ma prawa obciążać Zamawiającego kosztami związanymi ze zbieraniem, przesyłaniem danych oraz ich archiwizacją w okresie minimum 10 lat od daty odbioru końcowego robót, g) opisanie w systemie wszystkich punktów zwizualizowanych, tj. opraw oświetlenia i punktów zasilania. Opis musi być wykonany przed podpisaniem protokołu odbioru robót. Opis oprawy będzie zakodowany w sposób następujący: - pierwszy człon – nr stacji z której zasilana jest oprawa, - drugi człon - nr obwodu z którego oprawa jest zasilana, - trzeci człon – nr słupa na której oprawa jest zainstalowana, - czwarty człon – nr oprawy w obwodzie licząc od szafy zasilającej. Opis punktu zasilania będzie zakodowany w następujący sposób: - pierwszy człon – miejscowość, - drugi człon – nr stacji zasilającej, - trzeci człon – ilość obwodów zasilanych z szafy SO, - czwarty człon – wielkość zabezpieczenia przedlicznikowego. h) przeszkolenie minimum 3 osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi i konfiguracji systemu sterowania w cyklu co najmniej trzech szkoleń. Co najmniej dwa szkolenia muszą odbyć się przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego robót. Szkolenie musi odbywać się z wykorzystaniem zainstalowanych urządzeń na terenie gminy Puławy. Trzecie szkolenie musi odbyć się w terminie nie późniejszym niż 60 dni po podpisaniu protokołu końcowego robót, i) demontaż 15 szt. istniejących opraw oświetleniowych z wysięgnikami wraz ze zdaniem zdemontowanych materiałów do Rejonu Energetycznego Puławy, j) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, k) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, l) ewentualne inne nie wymienione prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, m) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu (przelew na konto w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach nr konta 24 8736 0006 2001 0000 7722 0002) z adnotacją „wadium - Przebudowa drogi gminnej Nr 107483L – ul. Pocztowej od km 0+000 do km 1+211,33 w miejscowości Gołąb”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo — kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Dowód wniesienia wadium (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie (pok. 205) Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”. Ponieważ jest to okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: a) kosztorysy ofertowe; b) pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – oryginał (jeżeli dotyczy); c) pełnomocnictwo do reprezentacji - oryginał lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia (jeżeli dotyczy). Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia (na wezwanie Zamawiającego i w terminie wskazanym w wezwaniu) w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach