Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 107163L w miejscowości Jabłonna Pierwsza od km 1+500 do km 2+495

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna, Majątek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 610 577, , fax. 815 610 065
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    Majątek 22
    23-114 Jabłonna, woj. lubelskie
    tel. 815 610 577, , fax. 815 610 065
    REGON: 53516100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 107163L w miejscowości Jabłonna Pierwsza od km 1+500 do km 2+495
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej km roboczy od km 0+600. W zakres robót wchodzi: 1. Roboty pomiarowe – 1,000 km 2. Roboty rozbiórkowe a) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 15 cm – 995 m2 b) Rozebranie istniejących nawierzchni zjazdów – 176 m2 3. Roboty ziemne a) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku – 1370 m3 b) Wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0 m – 79,6 m3 c) Ręczne formowanie nasypów z ziemi dostarczonej samochodami samowyładowczymi – 79,6 m3 4. Pobocza obustronne szerokości 0,75 m: a) Wykonanie koryta o głębokości 10 cm – 1492,5 m2 b) Profilowanie i zagęszczenie podłoża – 1492,5 m2 c) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 1492,5 m2 5. Zjazdy: a) Wykonanie koryta głębokości 20 cm – 1148 m2 b) Profilowanie i zagęszczenie podłoża – 1148 m2 c) Wykonanie zjazdu z kruszywa łamanego 0/31,5 grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 1148 m2 6. Konstrukcja jezdni wraz z wykonaniem mijanki w km 2+200: a) Wykonanie koryta głębokości 39 cm – 4427,75 m2 b) Profilowanie i zagęszczenie podłoża – 4427,75 m2 c) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm= 2,5 MPa, warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu – 4427,75 m2 d) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 w3arstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu – 4427,75 m2 e) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych – 4427,75 m2 f) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 4427,75 m2 g) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 grubość 5 cm (po uwałowaniu) – 4427,75 m2 h) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 4427,75 m2 i) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 4427,75 m2 j) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 grubość 4 cm (po uwałowaniu) – 4427,75 m2 7. Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – 1094,5 m2 8. Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego – 1990 m2 9. Oznakowanie całej drogi Nr 107163 L zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu. 10. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót został dołączony do SIWZ wyłącznie pomocniczo i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty, co oznacza, że przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca nie może powoływać się na braki (ilościowe, rodzajowe) w przedmiarach robót i na tej podstawie żądać dodatkowej zapłaty za roboty konieczne do wykonania, których nie przewidywały przedmiary robót. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty zapewniające właściwe i efektywne jego funkcjonowanie. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. Zamawiający oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizację zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zostały przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjętej technologii albo z innych powodów jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 53 8685 0001 2600 0866 2000 0020 z dopiskiem: „Wadium: „Przebudowa drogi gminnej nr 107163L w miejscowości Jabłonna Pierwsza od km 1+500 do km 2+495” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym przez wystawcę, przekazane drogą elektroniczną na adres e-mail podany w SIWZ tj. przetargi@jablonna.lubelskie.pl 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia lub oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty powinny być aktualne na dzień ich złożenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Oświadczenie składa się w formie oryginału. W/w dowody składa się w formie oryginału lub kserokopii za zgodność z oryginałem. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie winien złożyć każdy Wykonawca. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia lub dokument jest niekompletny, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach