Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 106397R o dł. 349 mb oraz budowa drogi gminnej klasy D o dł. 1137 mb w ramach zadania: ALTERNATYWNY DOJAZD DO DRÓG SERWISOWYCH I POWIATOWYCH W BRZEŹNICY I PASZCZYNIE.

Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Batorego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6803342, 6803310 , fax. 146 803 336
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
    ul. Batorego 13
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6803342, 6803310, fax. 146 803 336
    REGON: 851661056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 106397R o dł. 349 mb oraz budowa drogi gminnej klasy D o dł. 1137 mb w ramach zadania: ALTERNATYWNY DOJAZD DO DRÓG SERWISOWYCH I POWIATOWYCH W BRZEŹNICY I PASZCZYNIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Przebudowa drogi gminnej nr 106397R o dł. 349 mb oraz budowa drogi gminnej klasy D o dł. 1137 mb w ramach zadania: ALTERNATYWNY DOJAZD DO DRÓG SERWISOWYCH I POWIATOWYCH W BRZEŹNICY I PASZCZYNIE. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem budowy drogi gminnej zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b) Chodniki i zjazdy; c) Przebudowa linii elektroenergetycznej niskiego napięcia; d) Przebudowa sieci gazowych; e) Przebudowa linii telekomunikacyjnej napowietrznej; f) Roboty ziemne – wykopy i nasypy; g) Przepusty stalowe z blachy falistej; h) Kanalizacja deszczowa; i) Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; j) Podbudowy z kruszywa naturalnego; k) Podbudowy i nawierzchnie z betonu asfaltowego; l) Umocnienie skarp; m) Oznakowanie pionowe i poziome; n) Urządzenia zabezpieczające – bariery ochronne; o) Oświetlenie dróg. 2) Zamówienie obejmuje: A. wykonanie i oddanie przedmiotu przetargu, zrealizowanego zgodnie z przedmiarem, dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, B. inne elementy ujęte w cenie ofertowej składające się na przedmiot zamówienia: a. obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, b. przed przystąpieniem do realizacji zadania wykonawca winien wytyczyć roboty zgodnie z dokumentacją – czynności te należy zgłosić do odbioru przed przystąpieniem do robót budowlanych. c. wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami, d. ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu odpowiednich mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych, e. ubezpieczenie terenu budowy, f. uporządkowanie terenu budowy, g. przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje) – Wykonawca winien dostarczyć po zakończeniu inwestycji oświadczenia właścicieli posesji o przywróceniu posesji do stanu pierwotnego,(w przypadku braku oświadczenia za zgodą Zamawiającego można odstąpić od obowiązku) h. opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy – Wykonawca winien opracować i przedłożyć uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. i. utrzymanie przejezdności drogi i dojazdów do posesji w trakcie okresu realizacji j. Wykonawca w trakcie robót budowlanych winien skierować do realizacji zamówienia : - kierownika budowy o specjalności drogowej, - kierownika robót o specjalności elektrycznej, - kierownika robót o specjalności sieci gazowej, - kierownika robót o specjalności teletechnicznej. - z uprawnieniami odpowiednimi do zakresu realizowanych robót, Wszystkie w-w elementy zamówienia winny zostać ujęte w cenie ofertowej. Uwaga: Dokumentacja techniczna – część rysunkowa zawiera szerszy zakres robót niż przewidziany do realizacji. Realizacja zamówienia obejmuje wyłącznie roboty ujęte w przedmiarze robót. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, branża drogowa, BIOZ,), projekt oznakowania i organizacji ruchu, projekt wykonawczy (branża drogowa), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót opracował: Usługi Geodezyjno-Projektowe Marta Salabura, ul. Danilewicza 17, 37-500 Jarosław. Projekt budowlany (likwidacja kolizji urządzeń teletechnicznych, projekt oświetlenia drogowego, projekt likwidacji kolizji linii NN 0,4 kv i SN 15 kv), projekt wykonawczy (projekt oświetlenia drogowego, likwidacja kolizji urządzeń teletechnicznych, likwidacji kolizji linii NN 0,4 kv i SN 15 kv)opracował: Usługi Projektowe i Nadzory Budowlane w zakresie urządzeń energetycznych, Andrzej Piłakowski, Os. M. Kopernika 2/39, 37-500 Jarosław. Projekt budowlany i Projekt wykonawczy – przebudowa gazociągu opracował: Biuro Geodezyjno – Projektowe, ul. Żuławskiego 2, 39-200 Dębica Opinię geotechniczną opracował: GEOPIOM, Usługi Geologiczne, ul. Dąbrowskiego 17, 37-500 Jarosław Opis przedmiotu zamówienia opracował: Piotr Szyper, Nagawczyna 291, 39-200 Dębica, nr upr. A-NB-7342/98/92. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR są zamieszczone jako załącznik do SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego www.ugdebica.pl w zakładce : Przetargi i wyniki postępowań. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonać i przedłożyć Inwestorowi inwentaryzację geodezyjną- powykonawczą, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Wypełniając dyspozycję zawartą w art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiału, produktu lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego, w szczególności wymagania adekwatne do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych - zostało zawarte w Opisie technicznym, stanowiącym element dokumentacji projektowej. 4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które są zawarte w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, - Zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Gdy sposób świadczenia i okoliczności świadczenia, realizowanego w ramach zamówienia na roboty budowlane, przez osoby występujące z ramienia wykonawcy lub podwykonawcy, dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem), to niezależnie od innych przepisów, wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek zawrzeć z osobami zaangażowanymi w wykonywanie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, umowę o pracę. Zaniechanie zawarcia umowy o pracę w powyższych okolicznościach skutkować będzie, obok odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa pracy, powstaniem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę ( tj. na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2014r.poz. 1502, z późn. zm. lub na podstawie właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. : - roboty budowlano-montażowe przy układaniu mas bitumicznych , nawierzchni z kostki brukowej lub betonowej, montaż oznakowania drogowego. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w-w wymagań i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w-w wymagań, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia- robót budowlanych. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 1) - czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykonujących czynności wskazane w pkt 1) , wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. W konsekwencji będzie traktowane jako nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ i w Sekcji III.4. ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Na podstawie Art. 25a. ust. 6 ustawy Pzp, cyt. : „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, …. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu … oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu …. oraz brak podstaw wykluczenia.” 5. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie: TERMIN UDZIELONEJ GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA w miesiącach. 6. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach