Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 105992L w miejscowości Piotrawin oraz Jastków z obustronnym włączeniem do drogi powiatowej Nr 2213L Jastków - Wygoda

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 105992L w miejscowości Piotrawin oraz Jastków z obustronnym włączeniem do drogi powiatowej Nr 2213L Jastków - Wygoda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej nr 105992L w m. Piotrawin (działka Nr ewid. 83/2 i 83/5) oraz Jastków (działka Nr ewid. 310) z obustronnym włączeniem do drogi powiatowej Nr 2213L Jastków - Wygoda (działka Nr ewid. 246 w obrębie Nr 16 Piotrawin): - roboty rozbiórkowe, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 105992L poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, - wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 105992L do szerokości zasadniczej 4,5 m, - wykonania lokalnego podparcia krawędzi nowych warstw nawierzchni opornikiem z kruszywa łamanego gr. 30 cm, - wykonanie chodników (peronów) o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm o szerokości 1,25 m (z krawężnikiem), - wykonanie przy krawędzi jezdni pobocza utwardzonego kruszywem łamanym gr. 15 cm o szerokości 0,75 m, - przebudowę skrzyżowań drogi gminnej nr 105992L z drogą gminną nr 105991L oraz włączeń dróg gminnych wewnętrznych do drogi gminnej nr 105992L poprzez: o korektę zaokrągleń wewnętrznych krawędzi pasów ruchu dla pojazdów skręcających w prawo wraz z uzupełnieniem oraz rozbiórką nawierzchni bitumicznej, o regulację wysokościową istniejących nawierzchni jezdni bocznych dróg gminnych poprzez ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na ułożonej wcześniej warstwie wyrównawczej z mieszanki kruszywa po wcześniejszym lokalnym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni wraz podparciem krawędzi nowych warstw opornikami z kruszywa łamanego gr. 30 cm, o wykonanie przy krawędzi jezdni pobocza utwardzonego kruszywem kamiennym gr. 15 cm o szerokości 0,75 m (droga gminna) oraz 0,50 m (droga wewnętrzna); - przebudowę skrzyżowania drogi gminnej nr 105992L z drogą gminną nr 106018L poprzez: o wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej bocznej drogi gminnej nr 106018L; - utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym gr. 15 cm, - wykonanie zjazdu publicznego na drogę gminną wewnętrzną o nawierzchni z betonu asfaltowego, - wykonanie zjazdów przez chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, - przebrukowanie (regulację wysokościową „do góry”) istniejących zjazdów i dojść z elementów betonowych (kostka brukowa, płytki chodnikowe, płyty drogowe, płyty ażurowe), w granicy pasa drogowego przedmiotowej drogi gminnej, - regulację wysokościową istniejących zjazdów o nawierzchni bitumicznej i betonowej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej na ułożonej wcześniej wykonanej warstwie wyrównawczej, - umocnienie skarp poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw, - ustawienie aktywnego oznakowania pionowego, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące następujące czynności: - obsługa koparki, - rekultywacja terenu - układanie kostki - ręczne wykonywanie robót ziemnych i wykończeniowych - obsługa zagęszczarki - obsługa rozkładarki asfaltu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach