Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 105458B Nowe Aleksandrowo-Krynice-Chraboły i drogi gminnej wewnętrznej we wsi Chraboły - II etap

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7428155 , fax. 085 7197147
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    ul. Białostocka 25 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. 085 7428155, fax. 085 7197147
    REGON: 05065925000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 105458B Nowe Aleksandrowo-Krynice-Chraboły i drogi gminnej wewnętrznej we wsi Chraboły - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu przebudowy drogi gminnej nr 105458B Nowe Aleksandrowo-Krynice-Chraboły ( w obrębie wsi Chraboły ) i drogi gminnej wewnetrznej we wsi Chraboły polegającego na: a/ wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej wg PN-S-96025 ( bez skropienia podbudowy ), gr. 5cm - 5724,07 m2, b/ dogęszczeniu podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego - 6000,00 m2, c/ wyrównaniu podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego - 6000,00 m2. Zamawiający w ramach I etapu wykona między innymi podbudowę z kruszywa naturalnego. Wobec czego niniejsze zamówienie obejmuje tylko dogęszczenie i wyrównanie podbudowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a/ dokumentacja techniczna ( tylko w części dotyczącej wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem ), która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; b/ Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; c/ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( zał. nr 11 );
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, - dokument i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) dysponować osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, która od co najmniej 5 lat przed wszczęciem postępowania posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń i przynależy do Izby Inżynierów budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać wpisując w pkt 7 Formularza ofertowego osobę, która w przypadku przyznania zamówienia będzie pełniła obowiązki kierownika budowy i dołączyć kopię dokumentu stwierdzającego przygotowanie do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń i kopię dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 ( trzy ) zadania polegające na budowie nawierzchni bitumicznych o wielkości nie mniejszej niż zamówienie będące przedmiotem niniejszego postepowania. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. c) dysponują sprzętem ( własnym lub dzierżawionym ) niezbędnym do realizacji zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sprzętu zgodny ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, - dokumenty ma obowiązek złożyć ten, lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. d) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o którym mowa w pkt III.2).1 oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć następujące dokumenty: ad.III.2).1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie od powiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, ad. III.2).1.2).a) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać wpisując w pkt 7 Formularza ofertowego osobę, która w przypadku przyznania zamówienia będzie pełniła obowiązki kierownika budowy i dołączyć kopię dokumentu stwierdzającego przygotowanie do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń i kopię dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; ad. III.2).1.2).b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ad. III.2).1.2.c). Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sprzętu zgodny ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 ad. III.2).1.2.d) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument/ty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1 i 2, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach