Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105251R NR EWID. DZIAŁKI 929 W MIEJSCOWOŚCI MOSZCZANICA KM 0 + 000 - KM 1 + 030 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTU KM 0 + 554

Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
    ul. T. Kościuszki 79 79
    37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
    REGON: 65090059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105251R NR EWID. DZIAŁKI 929 W MIEJSCOWOŚCI MOSZCZANICA KM 0 + 000 - KM 1 + 030 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTU KM 0 + 554
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 40km h - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 1 + 030 - szerokość jezdni km 0 + 000 - km 1 + 030 - 4.50m + korekty łuków - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 - km 1 + 030 str. L i P 0.75m - 1.00m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie z tłucznia - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi km 0 + 000 - km 1 + 030 teren niezabudowany - stan techniczny wg SOSN: km 0 + 000 - km 1 + 030: A nawierzchnie stan dobry - charakter ruchu ogólnodostępny, ruch lokalny, gospodarczy Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź drogi powiatowej Granica Województwa - Moszczanica - Cewków - KPO km 1 + 030 skrzyżowanie z drogą gminną Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Stary Dzików i obejmuje działki o nr ewidencyjnym 929 obręb geodezyjny Moszczanica. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne terenu, oraz odprowadzenie wód do istniejących przepustów. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada ubytki nawierzchni, wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej wykonać należy uzupełnienie ubytków str. L i P, profilowanie kruszywem sortowanym 0 32 średniej gr. 3cm, oraz wzmocnienie z kruszywa sortowanego 0 32 gr. 5cm - 7cm a następnie warstwy bitumiczne. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg istniejących), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 500 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0 32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0 32 km 0 + 500 - km 1 + 030 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0 32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0 32 Konstrukcja uzupełnienia nawierzchni str. L i P km 0 + 000 - km 1 + 030 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm lub 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0 32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0 32 - 12cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20 63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa podbudowy z tłucznia 20 63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty. - odmulenie rowu km 0 + 000 - km 1 + 030 str. L, km 0 + 000 - km 1 + 030 str. P - wykonanie karczowania krzaków km 0 + 000 - km 1 + 030 str. P i L wg Tabeli karczowania krzaków Wykonując odmulenie istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Krzaki należy wyciąć, wywieść a następnie zutylizować. Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze gminnej i istniejących cieków. Projektuję się odmulenie rowów, wycinkę krzaków i przebudowę istniejących przepustów. Na omawianym odcinku występują następujące roboty. - km 0 + 015 przepust fi 50 dł. 9mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych - km 0 + 554 przepust fi 120 dł. 7mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych i bariery energochłonne str. L 12mb i str. P 12mb, typ lekki SP - 05 Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów, przebudowa istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych, ustawienie barier energochłonnych Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych i z rur Helcor lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B -25. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na odbudowie ich części przelotowych i wykonaniu nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 50 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych na ławie z pospółki gr. 10cm. Na zjazdach projektuje się wykonanie murków czołowych z betonu B - 20 z wykonaniem fundamentu, dopuszcza się ustawienie murków prefabrykowanych na fundamencie Skrzyżowania - km 0 + 000 skrzyżowanie z drogą powiatową Granica Województwa - Moszczanica - Cewków - km 1 + 030 skrzyżowanie z drogą gminną Oznakowanie pionowe Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmiany. Projektuje się wykonanie wymiany istniejących słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Moszczanica 3 - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Cieszanów 18 - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Cewków 3 obustronny - km 0 + 045 str. L znak A - 7, słupek metalowy KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - sieć kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie ww urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb. UWAGI KOŃCOWE - roboty w rejonach kolizji wykonywać szczególnie ostrożnie pod nadzorem właściwych służb eksploatacyjnych - roboty ziemne w obrębie kolizji wykonywać ręcznie - nie zachodzi potrzeba wykonywania jakichkolwiek wyburzeń - materiały stosowane do wykonania robót powinny posiadać niezbędne atesty i być dopuszczone do obrotu w krajach UE - na czas wykonywania robót należy zabezpieczyć plac budowy oraz wykonać niezbędny plan oznakowania robót i ich zabezpieczenia - uwaga ww opracowanie służy jedynie jako materiał do przetargu - uwaga! przed wykonaniem robót należy wyznaczyć granice pasa drogowego działki obręb geodezyjny Moszczanica działka nr ewidencyjny 929
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU nr 109, poz. 1158 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starydzikow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach