Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg
- Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
- Data zamieszczenia: 2014-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
ul. T. Kościuszki 79 79
37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
REGON: 65090059400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105251R NR EWID. DZIAŁKI 929 W MIEJSCOWOŚCI MOSZCZANICA KM 0 + 000 - KM 1 + 030 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTU KM 0 + 554 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 40km h - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 1 + 030 - szerokość jezdni km 0 + 000 - km 1 + 030 - 4.50m + korekty łuków - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 - km 1 + 030 str. L i P 0.75m - 1.00m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie z tłucznia - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi km 0 + 000 - km 1 + 030 teren niezabudowany - stan techniczny wg SOSN: km 0 + 000 - km 1 + 030: A nawierzchnie stan dobry - charakter ruchu ogólnodostępny, ruch lokalny, gospodarczy Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź drogi powiatowej Granica Województwa - Moszczanica - Cewków - KPO km 1 + 030 skrzyżowanie z drogą gminną Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Stary Dzików i obejmuje działki o nr ewidencyjnym 929 obręb geodezyjny Moszczanica. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne terenu, oraz odprowadzenie wód do istniejących przepustów. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada ubytki nawierzchni, wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej wykonać należy uzupełnienie ubytków str. L i P, profilowanie kruszywem sortowanym 0 32 średniej gr. 3cm, oraz wzmocnienie z kruszywa sortowanego 0 32 gr. 5cm - 7cm a następnie warstwy bitumiczne. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg istniejących), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 500 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0 32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0 32 km 0 + 500 - km 1 + 030 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0 32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0 32 Konstrukcja uzupełnienia nawierzchni str. L i P km 0 + 000 - km 1 + 030 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm lub 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0 32 - 3cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0 32 - 12cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20 63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa podbudowy z tłucznia 20 63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty. - odmulenie rowu km 0 + 000 - km 1 + 030 str. L, km 0 + 000 - km 1 + 030 str. P - wykonanie karczowania krzaków km 0 + 000 - km 1 + 030 str. P i L wg Tabeli karczowania krzaków Wykonując odmulenie istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Krzaki należy wyciąć, wywieść a następnie zutylizować. Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze gminnej i istniejących cieków. Projektuję się odmulenie rowów, wycinkę krzaków i przebudowę istniejących przepustów. Na omawianym odcinku występują następujące roboty. - km 0 + 015 przepust fi 50 dł. 9mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych - km 0 + 554 przepust fi 120 dł. 7mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych i bariery energochłonne str. L 12mb i str. P 12mb, typ lekki SP - 05 Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów, przebudowa istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych, ustawienie barier energochłonnych Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych i z rur Helcor lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B -25. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na odbudowie ich części przelotowych i wykonaniu nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 50 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych na ławie z pospółki gr. 10cm. Na zjazdach projektuje się wykonanie murków czołowych z betonu B - 20 z wykonaniem fundamentu, dopuszcza się ustawienie murków prefabrykowanych na fundamencie Skrzyżowania - km 0 + 000 skrzyżowanie z drogą powiatową Granica Województwa - Moszczanica - Cewków - km 1 + 030 skrzyżowanie z drogą gminną Oznakowanie pionowe Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmiany. Projektuje się wykonanie wymiany istniejących słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Moszczanica 3 - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Cieszanów 18 - km 0 + 004 str. P znak E - 4 Cewków 3 obustronny - km 0 + 045 str. L znak A - 7, słupek metalowy KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - sieć kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie ww urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb. UWAGI KOŃCOWE - roboty w rejonach kolizji wykonywać szczególnie ostrożnie pod nadzorem właściwych służb eksploatacyjnych - roboty ziemne w obrębie kolizji wykonywać ręcznie - nie zachodzi potrzeba wykonywania jakichkolwiek wyburzeń - materiały stosowane do wykonania robót powinny posiadać niezbędne atesty i być dopuszczone do obrotu w krajach UE - na czas wykonywania robót należy zabezpieczyć plac budowy oraz wykonać niezbędny plan oznakowania robót i ich zabezpieczenia - uwaga ww opracowanie służy jedynie jako materiał do przetargu - uwaga! przed wykonaniem robót należy wyznaczyć granice pasa drogowego działki obręb geodezyjny Moszczanica działka nr ewidencyjny 929 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU nr 109, poz. 1158 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starydzikow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Borek Stary Kanada w km 1+050 - 1+300 oraz drogi gminnej Hermanowa Pańskie Pola Boczna w km 0+000 - 0+076
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi gminnej Borek Stary-Skotnik w km 0+000 - 0+200 oraz drogi gminnej Hermanowa-Leśniczówka w km 0+000 - 0+560
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej Nr 108935R Hermanowa Gradkowiec w km 0+000 - 1+084 oraz drogi gminnej Nr 108942R Borek Stary Mleczna w km 0+000 - 0+640
Dodano: 2016-07-14 - 1.Przebudowa drogi gminnej Nr 105331R Hydrofornia w miejscowości Łukawiec km 0 + 000 - km 0 + 720, 2.Przebudowa drogi gminnej Nr 105302R Niwa w miejscowości Bihale km 0 + 010 - km 0 + 815, 3.Przebudowa drogi gminnej Nr 105316R ul. Krzywa w miejscowości Wielkie Oczy km 0 + 000 - km 0 + 319, 4.Przebudowa drogi gminnej Nr 105321R Skolin - Czaplaki w miejscowości Skolin km 0 + 013 - km 0 + 713, 5.Przebudowa drogi gminnej Nr 105336R od Klasztoru do ulicy Kazimierza w miejscowości Wielkie Oczy km 0 + 000 - km 0 + 635, 6. Przebudowa drogi ...
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa drogi - dostosowanie pobocza do ruchu pieszego w ciągu drogi powiatowej 1413R Niebylec-Blizianka-Sołonka-Straszydle w km 3+980 do 4+820 w miejscowości Sołonka
Dodano: 2016-06-15 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1384 R Terliczka - Łąka - Strażów - budowa chodnika w km od 5+530 do 5+758 w miejscowości Palikówka
Dodano: 2016-06-01 - Przebudowa drogi 1396R Wilkowyja - Malawa - Wola Rafałowska - Chmielnik w miejscowości Malawa w km od 2+550 do 3+180
Dodano: 2016-06-01 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2150R Kupno - Bratkowice - Trzciana - budowa chodnika w km 8+330 do 8+770 w miejscowości Trzciana
Dodano: 2016-05-31 - Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1416 R Tyczyn - Nowy Borek - Błażowa - budowa chodnika w km od 1+350 do 1+540 w miejscowości Tyczyn Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1415 R Tyczyn - Hermanowa - Straszydle - budowa chodnika w km od 3+500 do 3+965 w miejscowości Hermanowa Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa - budowa chodnika w km 5+330 do 6+580 i km 6+700 do 6+720 w miejscowości Lubenia i Straszydle
Dodano: 2016-05-24 - Remont chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie - II
Dodano: 2016-05-20