Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105022R NR EWID. DZ. 5056 W MIEJSCOWOŚCI CEWKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 750 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM 0 + 002

Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
  • Data zamieszczenia: 2015-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
    ul. T. Kościuszki 79 79
    37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
    REGON: 65090059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105022R NR EWID. DZ. 5056 W MIEJSCOWOŚCI CEWKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 750 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM 0 + 002
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidziana do przebudowy droga gminna nr 105022R w miejsc. Cewków znajduje się na terenie Gminy Stary Dzików, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie, droga stanowi dojazd mieszkańców do istniejących gospodarstw i dojazd do pól uprawnych. Administratorem drogi jest Gmina Stary Dzików. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z zakresem robót do wykonania i zawartymi porozumieniami pomiędzy Gminą Stary Dzików a autorem opracowania. Zakres przebudowy przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z Stary Dzików - Moszczanica - KPO km 0 + 750 na wysokości istniejących zjazdów str. L i P 1.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna D, Vp = 30km_h - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 0 + 750 - szerokość jezdni km 0 + 000 - km 0 + 040 - 3.50m km 0 + 040 - km 0 + 750 - 3.00m - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 - km 0 + 750 str. L i P 0.50m - 0.75m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system spadków podłużnych i poprzecznych, rowów otwartych i przepustów - przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 750 teren zabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, ruch lokalny, gospodarczy, turystyczny 1.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z Stary Dzików - Moszczanica - KPO km 0 + 750 na wysokości istniejących zjazdów str. L i P Działki objęte przebudową stanowią własność Gminy Stary Dzików obręb geodezyjny Cewków działka nr ewidencyjny 5056. 1.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne terenu, oraz odprowadzenie wód do istniejących przepustów. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada ubytki nawierzchni, wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej wykonać należy uzupełnienie ubytków, profilowanie kruszywem 0_32 śr. gr. 2cm, oraz wzmocnienie z kruszywa sortowanego i tłucznia gr. 7cm - 15cm a następnie warstwa bitumiczna ścieralna gr 6cm. 1.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg istniejących), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. 1.5 Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 550 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie - 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32 - 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0_32 1.5 Projektowana nawierzchnia km 0 + 550 - km 0 + 650 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie - 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32 - 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20_40 - profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem 1.7 Projektowana nawierzchnia km 0 + 650 - km 0 + 750 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie - 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32 - 10cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20_40 - profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem 1.8 Nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20_63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 1.9 Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren i do istniejących rowów przydrożnych, które wymagają odmulenia (Uwaga! Gmina Stary Dzików wykona w II etapie). - odmulenie rowów km 0 + 002 - km 0 + 032 str. P - odmulenie rowów km 0 + 002 - km 0 + 022 str. L - konserwacja rowu przez skoszenie trawy i porostów z utylizacją km 0 + 100 - km 0 + 700 str. P - konserwacja rowu przez skoszenie trawy i porostów z utylizacją km 0 + 100 - km 0 + 700 str. L Wykonując odmulenie istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Krzaki należy wyciąć a następnie zutylizować. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5, głębokość średnia od 0.50cm do 0.70cm. Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów. - km 0 + 002 przepust fi 50 dł. 8mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów, przebudowa istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych. Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B - 25, dopuszcza się ustawienie murków prefabrykowanych na fundamencie. 1.10 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów na długości 1.50m. 1.11 Skrzyżowania - km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Stary Dzików - Moszczanica 1.12 Oznakowanie pionowe Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmiany. Projektuje się wykonanie wymiany istniejących słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 020 str. L znak B - 20, słupek metalowy 1.13 KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie ww urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00 100) Termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w pok. nr 5 , przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy BS Stary Dzików nr 21 9094 0006 2001 0000 0039 0001 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w pok. nr 5 przed upływem terminu składania ofert. Formy wniesienia wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU nr 109, poz. 1158 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starydzikow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach