Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105005R NR EWID. DZIAŁKI 754, 755, 756, 476 W MIEJSCOWOŚCI NOWY DZIKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 390 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM 0 + 003 I KM 0 + 054

Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
  • Data zamieszczenia: 2014-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
    ul. T. Kościuszki 79 79
    37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
    REGON: 65090059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105005R NR EWID. DZIAŁKI 754, 755, 756, 476 W MIEJSCOWOŚCI NOWY DZIKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 390 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM 0 + 003 I KM 0 + 054
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa D, Vp = 30km h - szerokość jezdni 3.50m z ubytkami - szerokość pobocza 0.75m - 1.00m - nawierzchnia drogi kamienna km 0 + 000 - km 0 + 390 - odwodnienie drogi system rowów otwartych i przepustów - teren przebiegu trasy płaski - przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 390 teren zabudowany - stan techniczny wg SOSN: km 0 + 000 - km 0 + 390: D nawierzchnia stan zły - charakter ruchu ogólnodostępny, ruch lokalny, gospodarczy, turystyczny 3.2 Trasa Objęta opracowaniem droga nr 105005R położona jest w terenie płaskim. Droga przebiega przez tereny zabudowane i pola, stanowi dojazd okolicznych mieszkańców do swoich posesji i pól. Szerokość korony drogi (5.00m do 6.00m). Działki objęte przebudową stanowią własność Gminy Stary Dzików obręb geodezyjny Nowy Dzików działka nr ewidencyjny 754, 755, 756, 476. 3.3 Nawierzchnia Istniejąca droga nr 105005R od km 0 + 000 - km 0 + 390 posiada nawierzchnię tłuczniową średniej gr. od 10cm do 15cm. Nawierzchnia posiada liczne ubytki przy krawędziach str. L i P, wyboje i koleiny. Istniejące jezdnia posiada nienormatywne spadki poprzeczne na prostych i łukach. Stan techniczny nawierzchni ogólnie jest zły, droga jest przejezdna. 3.4 Pobocza Na omawianych odcinkach znajdują się pobocza ziemne o szerokości 0.75m - 1.00m. Pobocza są nieregularne i zawyżone. 3.5 Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów od km 0 + 000 - km 0 + 130, zaś od km 0 + 130 - km 0 + 390 wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w istniejący teren. Na omawianym odcinku nie występują przepusty i inne urządzenia odwadniające, które wymagają przebudowy. - km 0 + 003 przepust fi 40 dł. 10mb: bez murków do przebudowy - km 0 + 054 przepust fi 50 dł. 7mb: bez murków do przebudowy - km 0 + 387 przepust fi 40 dł. 10mb: bez murków do przebudowy 3.6 Zjazdy Na omawianym odcinku występują zjazdy do gospodarstw, pól o nawierzchni gruntowej. Zjazdy zlokalizowane są po obu stronach drogi. . Szczegółowy stan istniejących zjazdów przedstawia Tabela zjazdów 3.7 Skrzyżowania - km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś - km 0 + 390 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś 3.8 Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające Odcinek objęty opracowaniem posiada następujące oznakowanie pionowe. - km 0 + 010 str. L znak B - 20, słupek betonowy, stan zły - km 0 + 380 str. P znak B - 20, słupek betonowy, stan zły 3.9 Urządzenia obce Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - sieć kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa 3.10 OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 3.11 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna D, Vp = 30km h - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 0 + 390 - szerokość jezdni km 0 + 000 - km 0 + 390 - 3.50m - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 - km 0 + 390 str. L i P 0.75m - 1.00m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system spadków podłużnych i poprzecznych, rowów otwartych i przepustów - przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 390 teren zabudowany - stan techniczny wg SOSN: km 0 + 000 - km 0 + 390: A nawierzchnie stan dobry - charakter ruchu ogólnodostępny, ruch lokalny, gospodarczy, turystyczny 3.12 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś - KPO km 0 + 390 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś Działki objęte przebudową stanowią własność Gminy Stary dzików obręb geodezyjny Nowy Dzików działka nr ewidencyjny 754, 755, 756, 476. 3.13 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne terenu, oraz odprowadzenie wód do istniejących przepustów. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada ubytki nawierzchni, wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej wykonać należy uzupełnienie ubytków str. L lub P, profilowanie kruszywem sortowanym 0/63 i tłuczniem średniej gr. 1cm - 3cm, oraz wzmocnienie z kruszywa sortowanego 032, 063 i tłucznia gr. 10cm - 15cm a następnie warstwy bitumiczne wiążącą gr. 4cm i ścieralną gr 3cm. 3.14 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg istniejących), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 140 i km 0 + 280 - km 0 + 390 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 10cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 063 - 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 063 Projektowana nawierzchnia km km 0 + 140 - km 0 + 280 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 10cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20 63 - 1cm warstwa profilowa z tłucznia 20 63 Projektowana nawierzchnia ubytków km 0 + 000 - km 0 + 390 str. L lub str. P - 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20 63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20 63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 3.15 Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren i do istniejących rowów przydrożnych, które wymagają odmulenia i odbudowy. - odmulenie rowów od km 0 + 003 - km 0 + 117 str. P - odbudowa rowów od km 0 + 003 - km 0 + 125 str. L Wykonując odmulenie i odbudowę istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Krzaki należy wyciąć a następnie zutylizować. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5, głębokość średnia od 0.50cm do 0.70cm. Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów. - km 0 + 003 przepust fi 50 dł. 10mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych - km 0 + 054 przepust fi 50 dł. 7mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych - km 0 + 387 przepust fi 50 dł. 10mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów, przebudowa istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych. Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B -25, dopuszcza się ustawienie murków prefabrykowanych na fundamencie 3.16 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na odbudowie ich części przelotowych i wykonaniu nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 40 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych na ławie z pospółki gr. 10cm. 3.17 Skrzyżowania - km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś - km 0 + 390 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś 3.18 Oznakowanie pionowe Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmiany. Projektuje się wykonanie wymiany istniejących słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 010 str. L znak B - 20, słupek metalowy - km 0 + 380 str. P znak B - 20, słupek metalowy 3.19 KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - sieć kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie ww urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb. 3.20 UWAGI KOŃCOWE - roboty w rejonach kolizji wykonywać szczególnie ostrożnie pod nadzorem właściwych służb eksploatacyjnych - roboty ziemne w obrębie kolizji wykonywać ręcznie - nie zachodzi potrzeba wykonywania jakichkolwiek wyburzeń - materiały stosowane do wykonania robót powinny posiadać niezbędne atesty i być dopuszczone do obrotu w krajach UE - na czas wykonywania robót należy zabezpieczyć plac budowy oraz wykonać niezbędny plan oznakowania robót i ich zabezpieczenia - uwaga ww opracowanie służy jedynie jako materiał do przetargu - uwaga! przed wykonaniem robót należy wyznaczyć granice pasa drogowego działki obręb geodezyjny Nowy Dzików działka nr ewidencyjny 754, 755, 756, 476
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00-100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU nr 109, poz. 1158 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starydzikow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach