Gmina Piątnica ogłasza przetarg
- Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, Stawiskowska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
REGON: 54229600017000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminapiatnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 104529 B Jurzec – Dobrzyjałowo – Cydzyn na odcinku Nowy Cydzyn – Budy Mikołajka (od skrzyżowania dróg gminnych do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1915 B) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 104 529 B Jurzec – Dobrzyjałowo – Cydzyn na odcinku Nowy Cydzyn – Budy Mikołąjka (od skrzyżowania dróg gminnych do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1915 B). Zakres robót obejmuje: * Zakup i zamontowanie tablic informacyjnych o wymiarach 150 x 90 cm – 2 szt., * Roboty drogowe: 1. roboty pomiarowe – 2,425 km; 2. ścinanie drzew różnych średnic wraz z wywiezieniem drewna i karpiny – 25 szt., 3. roboty ziemne – wykopy – ok. 1 315 m3, 4. roboty ziemne – nasypy – ok. 580 m3, 5. wykonanie jezdni o konstrukcji, jak niżej – ok. 12 410 m2: - podbudowa z kruszyw łamanych – grubości 22 cm, - nawierzchnia bitumiczna – warstwa wiążąca grubości 5 cm, - nawierzchnia bitumiczna – warstwa ścieralna grubości 4 cm; 6. wykonanie zjazdów o nawierzchni żwirowej, grubości 20 cm – ok. 550 m2; 7. wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PEHD Ø 400 mm – ok. 235m, 8. wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, grubości 10 cm – ok. 3 650 m2, 9. umocnienie skarp rowów biowłókniną – ok. 5 215 m2, 10. ustawienie oznakowania pionowego – 11 szt. * Przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange: 11. ułożenie rur ochronnych na kablach – ok. 78 m, 12. ułożenie kabli o różnych przekrojach do 30 mm – ok. 1470 m, * Przebudowa sieci telekomunikacyjnej światłowodowej: 13. przełożenie rurociągu o średnicy do 50 mm – ok. 1 140 m, 14. układanie kabli o różnych przekrojach do 30 m – ok. 1470 m. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Wymagania jakościowe i materiałowe. 1. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom polskich norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 45 000,00 (słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100) złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Piątnicy HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium - Nr sprawy: GPT.271.20.2019”. Wadium musi znaleźć się na w.w. rachunku przed terminem określonym w dziale X pkt 1, przy czym termin ten dotyczy daty i godziny. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. Dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą – z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do dopełnienia przez Zamawiającego – oprócz przewidzianych ustawą Pzp. 8. Ustalenia dotyczące zwrotu wadium – zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Uwaga: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych, dojazdów, chodników, schodów terenowych, placów i parkingów na terenie zarządzanym przez ZMK w Białymstoku.
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa ul. Wasilkowskiej w Nowodworcach
Dodano: 2024-01-19 - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 108021B Szumowo –Zaręby-Jartuzy od km 0+000,00 do km 2+900 wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury
Dodano: 2023-12-17 - Przebudowa ul. Łąkowej w Studziankach
Dodano: 2023-11-30 - Przebudowa dróg gminnych nr 103469B i 131121B Karpowicze - Karpiniec
Dodano: 2023-04-24 - Przebudowa dróg gminnych nr 103469B i 131121B Karpowicze - Karpiniec
Dodano: 2023-01-20 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 2025B od km 0+000,00 do km 0+340,00 wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury technicznej
Dodano: 2022-12-15 - Remont drogi powiatowej nr 1868B na odcinku Chełchy – Milewo-Gałązki w km od 7+550 do km 9+300
Dodano: 2022-09-22 - Budowa ulicy Węgierskiej i ul. Sinej wraz z infrastrukturą techniczną w Białymstoku
Dodano: 2021-07-15 - Przebudowa drogi wewnętrznej na styku granicy miasta Zambrów i wsi Klimasze oraz remont istniejącej drogi gminnej miasta Zambrów.
Dodano: 2021-03-26