Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 104292L – ul. Rynek, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, we Włodawie

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu, umwlodawa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 104292L – ul. Rynek, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Przebudowie drogi gminnej nr 104292L – ul. Rynek, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, we Włodawie - odcinek PO2 i PO3 wraz z drogą gminną nr 104299L - ul. Widokową (dawna ul. H. Sawickiej). Planowane do przebudowy drogi zlokalizowane jest w całości na terenie administrowanym przez Gminę Miejską Włodawa, tj. na działkach drogowych nr ewid.: 1066/2; 1069; 1050; 1055; 1120, obręb 1 we Włodawie. Inwestycja wynika z konieczności poprawy bezpieczeństwa oraz stanu technicznego istniejącej infrastruktury drogowej, a także dostosowania parametrów drogowych do istniejących lokalnych warunków komunikacyjnych. W ramach tego zadania planuje się przebudowę dwóch odcinków drogi gminnej nr 104292L – ul. Rynek we Włodawie, odcinek PO2 (część wschodnia) o długości 189 m zgodnie z PZT w części drogowej dokumentacji technicznej i planem orientacyjnym. Łącznie planuje się przebudowę dróg gminnych o długości ok. 296 mb. Teren inwestycji objętej przetargiem znajduje się pod nadzorem Konserwatora Zabytków, w związku z powyższym Wykonawca robót będzie zobligowany do zapewnienia nadzoru archeologicznego. 2.2. Zakres robót obejmuje, w szczególności: • roboty pomiarowe i rozbiórkowe; • rozbiórkę istniejących krawężników drogowych, obrzeży betonowych oraz chodników obustronnych w zakresie przewidzianym w dokumentacji technicznej; • rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni; • wykonanie korekt wysokościowych oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową; • wykonanie zmian szerokości jezdni w miejscach wynikających z korekty przebiegu geometrycznego trasy przebudowywanego odcinka drogi; • ustawienie krawężników i obrzeży; • wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji chodników; • wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji jezdni i parkingów; • wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; • demontaż istniejącego i budowa nowego oświetlenia ulicznego; • wykonanie nowej kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem. 2.3. Z uwagi na złożoność zadania powyższe zestawienie może zawierać tylko cześć robót do wykonania. Na opis przedmiotu zamówienia składają się wszystkie dokumenty wchodzące w skład dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki Nr od 1.1. do 1.5. do SIWZ. Wszystkie wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przedstawiono w dokumentacji technicznej i poszczególnych przedmiarach robót. Przedmiary i kosztorysy ofertowe załączone do SIWZ stanowią element pomocniczy przy wycenie oferty i nie stanowią kompleksowego opisu przedmiotu zamówienia, na który składa się cała dokumentacja projektowa. 2.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi, SIWZ, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami oraz przepisami zawartymi w Polskich Normach i w prawie budowlanym, przy dołożeniu należytej staranności. W szczególności, przed rozpoczęciem robót, z uwagi na prace w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej, Wykonawca winien uzgodnić kolorystykę, sposób układania oraz rodzaj planowanego materiału do wykonania wszystkich projektowanych nawierzchni utwardzonych. 2.3.2. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami w pobliżu czynnego pasa ruchu drogowego. 2.3.3. Wykonawca zobowiązany jest także do dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w trakcie sporządzania wyceny. 2.3.4. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych pochodzących m. in. z wycinki i pielęgnacji drzew, z terenu inwestycji i ich utylizowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: z „Wadium – ZPA.271.21.2020 „Przebudowa drogi gminnej nr 104292L – ul. Rynek, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, we Włodawie ". b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w danym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7.15. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach