Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 102257E Kąty - Ryszardów, gmina Łanięta, km 0+000 - 1+951.80.

Gmina Łanięta ogłasza przetarg

  • Adres: 99-306 Łanięta, 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 356 74 00 , fax. 024 356 74 03
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łanięta
    16
    99-306 Łanięta, woj. łódzkie
    tel. 024 356 74 00, fax. 024 356 74 03
    REGON: 61101572100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 102257E Kąty - Ryszardów, gmina Łanięta, km 0+000 - 1+951.80.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: 1. Roboty pomiarowe i przygotowawcze. 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wykonywane mechanicznie. 3. Wykonanie warstw odsączających i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 4. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z danymi zawartymi w kosztorysach nakładczych zgodnie ze specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót (do wglądu w siedzibie Zamawiającego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełniają pozostałe wymogi stawiane niniejszą SIWZ 1.2 . Sposób dokonywania oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków : 1) Przez zapis - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - należy rozumieć, że przedmiotem działalności wykonawcy są roboty przewidziane zakresem rzeczowym zamówienia publicznego. 2) Przez zapis - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia - należy rozumieć, że w okresie swojej działalności wykonali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a więc dokonali zakończenia i oddania do użytku przebudowy dróg, a także dysponują osobami, które będą pełnić funkcje kierowników robót w specjalności drogowej i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez potencjał techniczny należy rozumieć dysponowanie co najmniej: środkiem do transportu mieszanek mineralno - bitumicznych i asfaltu, ładowarką lub koparko ładowarką samojezdną, równiarką samojezdną, walcem drogowym samojezdnym, urządzeniem do mechanicznego czyszczenia nawierzchni, sprzętem do układania mieszanek mineralno bitumicznych a także sprzętami ręcznymi - pomocniczymi (szpadle, łopaty). 3) Przez zapis - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - należy rozumieć fakt, iż posiadają środki finansowe w kwocie nie niższej niż 100 000 złotych lub posiadają zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż 100 000 złotych. 4) Przez zapis - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - należy rozumieć, iż nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) Przez zapis - spełnią pozostałe wymogi stawiane niniejszą SIWZ - należy rozumieć spełnianie wszystkich warunków stawianych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociaż jednego warunku (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wg wzoru załącznik nr 2 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że : a) warunki określone w pkt. V 1.1 b) i c), na potwierdzenie których należy złożyć dokumenty lub oświadczenia wymienione w części - spełnią łącznie wszyscy wykonawcy b) warunek określony w pkt. V 1.1a) i d), na potwierdzenie którego należy złożyć dokumenty lub oświadczenia wymienione - spełnia każdy z wykonawców. 4. Inne dokumenty: - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglanieta.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach