Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg
- Adres: 37455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 454 328 , fax. 158 454 302
- Data zamieszczenia: 2017-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
ul. Rynek Duży 7
37455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
tel. 158 454 328, fax. 158 454 302
REGON: 83040912300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej nr 101323 R Radomyśl – Żabno ul. Rynek Mały, ul. Kościuszki, Osiedle Słoneczne)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Inwestycja swym zakresem obejmować będzie: - przebudowę jezdni drogi gminnej nr 101323R • wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni (dwa pasy ruchu o szerokości 2,5m) • wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na jezdni • wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - przebudowę skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką - budowę chodników dla pieszych z kostki betonowej przy krawędzi jezdni o szerokości 2,0m - budowę opaski z kostki betonowej - budowę i przebudowę istniejącego odwodnienia • budowę ścieku korytkowego • budowę wpustów ulicznych • budowę drenażu odwadniającego pod chodnikiem z kruszywa z rurą drenarską perforowaną - przebudowę zjazdów indywidulanych - przebudowę zjazdów publicznych - wycinkę kolidujących drzew i krzewów, gospodarka istniejącą zielenią - przebudowę i zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej - przebudowę i zabezpieczenie istniejącej sieci elektroenergetycznej - przebudowę sieci gazowej - przebudowę sieci wodociągowej, poprzez przebudowę hydrantów przeciwpożarowych - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. Całkowita długość planowanej inwestycji wynosi 0,52 km. Planowana inwestycja poprawi bezpieczeństwo ruchu oraz jego płynność. Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano w załączonej dokumentacji stanowiącej integralną część SIWZ. 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (zał. nr 8 do SIWZ) i specyfikacji technicznych (zał. nr 9 do SIWZ), przedmiarów robót (zał. nr 10 do SIWZ). 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 9 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.5. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 10 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny, Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: -przygotowanie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, -organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych m. innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów, -wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu -3 egz., - sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej -3 egz. 3.7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach i przedmiarach pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uznaje te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 3.8. W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 3.9. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie skutkować odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.10. W przypadku gdy zamiana materiałów lub urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej – Wykonawca (którego oferta zostanie wybrana) zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji inwestycji w oparciu o tą dokumentację. 3.11. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskać wszelkie konieczne informacje, niezbędne do przygotowania oferty. 3.12. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Wymagania zatrudnienia 4.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: - roboty konstrukcyjno-budowlane związane z wykonaniem zamówienia, w tym roboty przygotowawcze, - roboty związane z wykonaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni, w tym roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, 4.3. Wykonawca w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia przekaże Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały czynności w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i przedstawienia Zamawiającemu zaktualizowanej listy. 4.4. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia (kopia umów o pracę, kopia listy obecności) a także oświadczenia tych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4.5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub podwykonawca w terminie 5 dni roboczych będzie przedkładał Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 4.6. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia Zamawiający przewiduje odpowiednie sankcje: a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 i 4.5 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, b) w przypadku skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do wykonywania czynności wynikających z realizacji zamówienia osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci karę w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy stwierdzony przypadek, c) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego brutto za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, d) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązków o których mowa w pkt. 4.3, 4.4 i 4.5 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć dodatkowo karę umowną jak za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gm. Pawłosiów
Dodano: 2024-07-05 - Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Błażowa
Dodano: 2024-05-20 - „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów-Kopki od m. Bojanów do m. Jeżowe (odcinkami) zakres 1. m. Jata km od 11+000 do 12+100 zakres 2. m. Jata km od 12+100 do 14+250
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi gminnej nr 106565R
Dodano: 2024-03-22 - Budowa odcinków dróg gminnych: ul. Mickiewicza, ul. Matejki, ul. Kopernika, Pl. 11 Listopada o łącznej długości 425 m w miejscowości Nowa Sarzyna
Dodano: 2024-03-15 - Remont drogi gminnej nr 106573R w km 0+370 - 0+723 w Dobrkowie i Gołęczynie
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa drogi - przebudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1404R z drogą gminną Nr 108608R w miejscowości Siedliska
Dodano: 2023-12-07 - Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid.2329/1, 2333, 2334, 2432/1, 2335/1, 2337/1, 2339 w miejscowości Szkodna (boczna Brzeziny)
Dodano: 2023-10-30 - Przebudowa drogi gminnej - boczna ul. Dąbrowskiego w Łańcucie
Dodano: 2023-10-28 - Przebudowa drogi powiatowej Nr P 1593 R Rozbórz – Mirocin – Ożańsk w miejscowości Rozbórz i Mirocin
Dodano: 2023-10-25