Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg
- Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8454328 , fax. 015 8454302
- Data zamieszczenia: 2016-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
ul. Rynek Duży 7 7
37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
tel. 015 8454328, fax. 015 8454302
REGON: 83040912300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 101300R w m. Chwałowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej nr 101300R w m. Chwałowice -Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, -Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, -Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej, -Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, -Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej, -Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego, warstwa górna - pobocza, -Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna - zjazdy, -Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej, -Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej - zjazdy, -Plantowanie terenu w gruncie kat. I-III. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony został w załączonej dokumentacji projektowej. 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (zał. nr 8 do SIWZ) i specyfikacji technicznych (zał. nr 9 do SIWZ), przedmiaru robót (zał. nr 10 do SIWZ). 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 9 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.5. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 10 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny, Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: -przygotowanie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, -organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych m. innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów, -wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu -3 egz., -sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej -3 egz. 3.7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach i przedmiarach pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uznaje te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.8. W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-ekspolatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 3.9. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie skutkować odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.10. W przypadku gdy zamiana materiałów lub urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca (którego oferta zostanie wybrana) zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji inwestycji w oparciu o tą dokumentację. 3.11. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskać wszelkie konieczne informacje, niezbędne do przygotowania oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2280R Wołkowyja - Rybne dz. Nr 438, 350/2, 350/2, 350/3 w km 0+000 - 0+990 w miejscowości Wołkowyja i Rybne wraz z przebudową przepustów w km 0+214, 0+442, 0+873.
Dodano: 2016-05-11 - Remont drogi powiatowej Nr 2293R Olszanica - Ropienka - Wojtkówka dz. nr ewid. 61,211 w m. Wańkowa w km 4+316 - 7+300.
Dodano: 2015-09-25 - Przebudowa dróg w gminie Jaśliska
Dodano: 2015-08-27 - Przebudowa drogi do stadionu na działce nr ewid. 2502/2 w miejscowości Jaśliska
Dodano: 2015-07-23 - Budowa zjazdu z Alei Powstańców Warszawy w Rzeszowie oraz drogi dojazdowej i chodników z infrastrukturą techniczną przy Regionalnym Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2015-06-17 - Modernizacja ulicy Wodnej w Jarosławiu
Dodano: 2014-06-11 - MODERNIZACJA ULICY SŁONECZNEJ W JAROSŁAWIU
Dodano: 2014-04-30 - Modernizacja ul. Dojazdowej w Jarosławiu
Dodano: 2014-03-28 - Przebudowa ulicy Sportowej w Mielcu
Dodano: 2014-02-12 - Modernizacja ul. Dojazdowej w Jarosławiu
Dodano: 2013-09-23