Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 101234R od km 0+000 do km 0+990 w m. Kłyżów – Krzaki

GMINA PYSZNICA ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 841 00 04 , fax. 15 841 00 17
  • Data zamieszczenia: 2023-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PYSZNICA
    ul. Wolności 322
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 15 841 00 04, fax. 15 841 00 17
    REGON: 830409117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 101234R od km 0+000 do km 0+990 w m. Kłyżów – Krzaki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z „Przebudową drogi gminnej nr 101234R od km 0+000 do km 0+990 w m. Kłyżów – Krzaki”Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy drogi gminnej nr 101234R o długości 990 m na działce nr ewid. 1941/43 i 2578 obręb 0004 Kłyżów o następujących parametrach: jezdnia o szerokości 3,5 m, mijanka o szerokości 5,0m pobocze obustronne o szerokości 0,75m kanał technologiczny KTu1 wraz ze studniami kablowymi SK-1Charakterystyczne parametry obiektu : kategoria obciążenia ruchem – KR 1-2 klasa drogi - D długość drogi - 990 m szerokość jezdni - 3,5 m mijanka o szerokości 5,0m i długości 25m powierzchnia nawierzchni jezdni bitumicznej – 3680m2 powierzchnia poboczy – 1540m2 kanał technologiczny KTu1 o długości – 990m studnie kablowe SK-1 – 27 szt.Stan istniejący: Obszar inwestycji zlokalizowany jest w okolicy terenów w większości niezabudowanych. Na rozpatrywanym terenie występują budynki mieszkalne jednorodzinne. Przedmiotowa przebudowa drogi gminnej od strony zachodniej łączy się z ulicą Błońską natomiast od strony wschodniej z ul. Polną. W stanie istniejącym posiada ona liczne wyboje, deformacje i nierówności zarówno w nawierzchni jezdni jak i poboczy gruntowych. W obecnym stanie znajduję się zieleń niska.Przylegająca ul. Błońska i ul. Polna są drogami o nawierzchni utwardzonej, bitumicznej. Stanowią główną oś komunikacyjną z pobliskimi budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi. Przedmiotowa droga gminna posiada nawierzchnię z kruszywa naturalnego o zmiennej szerokości od 2,5m do 3,0m. W stanie obecnym brak oświetlenia ulicznego. Teren inwestycji jest uzbrojony częściowo w infrastrukturę podziemną: wodociąg fi 90mm.Przyjęte rozwiązania: Drogę zaprojektowano jako jednojezdniową o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 3,5 m, poboczami z kruszywa o szerokości po 0,75m oraz z mijanką od km 0+624 do km 0+653 o szerokości 5,0m.Ulica w planie posiada osiem łuków poziomych według sytuacji.Początek opracowania zlokalizowano w km 0+000, natomiast koniec w km 0+990Konstrukcja nawierzchni zostanie poszerzona o około 0,5m po lewej lub po prawej stronie zgodnie z sytuacją.Odwodnienie jezdni drogi odbywać się będzie poprzez nadanie powierzchniom utwardzonym odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych z odprowadzeniem do gruntu. Projekt nie przewiduje powstawania substancji ropopochodnych na terenie projektowanej drogi. W wyniku awarii wszelkie substancje ropopochodne będą usuwane przez odpowiednie służby.W przekroju poprzecznym zaprojektowano daszkowy spadek jezdni bitumicznej 2% oraz spadek poboczy 6%.Od km 0+000 do km 0+990 zaprojektowano: warstwę podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 – 12 cm, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC 11 W – 4 cm, warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 5 S – 3 cm, pobocza z niesortu – 15cm.Zaprojektowano poszerzenie istniejącej nawierzchni o około 0,5m do 1,5m w rejonie mijanki: warstwę podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0-63 – 15 cm, warstwę podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 – 12 cm, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC 11 W – 4 cm, warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 5 S – 3 cm,Od km 0+000 do km 0+990 zaprojektowano kanał technologiczny.Dane projektowe: Przebieg trasy: nasypy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych),2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2022.2080 t.j. z dnia 2022.10.11).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko; nr rachunku 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002 z dopiskiem„Wadium – nr postępowania RI.III.271.4.2023”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pysznica, 37– 403 Pysznica, ul. Wolności 322.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej :Wykonawca spełni warunek, jeżeli:a) wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną – drogową, o wartości brutto co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych),w zakresie niezbędnym do wykazania doświadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Przez zamówienie należy rozumieć: zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie; zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie.UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.b) dysponuje kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane tj.:- kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej;Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351 t. j. z dnia 20.12.2021 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646 t.j. z dnia 2021.09.08).3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach