Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 101123C w miejscowości Czernikówko

Gmina Czernikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-640 Czernikowo, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 287 50 01 , fax. 54 287 50 01
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernikowo
    ul. Słowackiego 12 12
    87-640 Czernikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 287 50 01, fax. 54 287 50 01
    REGON: 91086676100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 101123C w miejscowości Czernikówko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę zgodnie z dokumentacją projektową odcinka drogi gminnej Nr 101123C w miejscowości Czernikówko o długości 990,00 m. 2. Założenia projektowe: konstrukcja drogi dla obciążenia ruchem KR1, nawierzchnie bitumiczne na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie odsączającej z piasku, prędkość projektowa: 40 km/h. - szerokość pasa ruchu: 2,5 m - szerokość poboczy: 0,50 m - zjazdy szerokości 6,0 m - do granicy pasa drogowego. 3. Planowana inwestycja obejmuje następujący zakres robót: 3.1. Roboty przygotowawcze, ziemne: - roboty pomiarowe, inwentaryzacja powykonawcza, projekt stałej organizacji ruchu, - mechaniczne wykonanie koryt, - wywiezienie humusu i urobku z korytowania. 3.2. Nawierzchnie - jezdnia i zjazdy: - wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy z kruszyw łamanych, - poprawa odwodnienia powierzchniowego istniejącej drogi poprzez nadanie prawidłowych spadków poprzecznych oraz spadków profilu podłużnego przebudowywanego odcinka, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - wykonanie poboczy. 3.3. Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego: - ustawienie znaków pionowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć dokumenty odbiorowe (2 kpl.), niezbędne do zgłoszenia zakończenia budowy organowi nadzoru budowlanego i przekazania obiektu do użytkowania w tym: kosztorys powykonawczy i geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu. 6. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt stałej organizacji ruchu, zgodny z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać w tym zakresie wymagane prawem uzgodnienia i opinie. 7. Wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały okres bez żadnych wyjątków. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: - dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlany, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót - dokument pomocniczy, - projekt umowy. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernikowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach