Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 101119C w miejscowościach Steklinek i Jackowo

Gmina Czernikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87640 Czernikowo, ul. Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 287 50 01 , fax. 54 287 50 01
  • Data zamieszczenia: 2017-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernikowo
    ul. Słowackiego 12
    87640 Czernikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 287 50 01, fax. 54 287 50 01
    REGON: 91086676100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 101119C w miejscowościach Steklinek i Jackowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z przebudową drogi gminnej Nr 101119C w miejscowościach Steklinek i Jackowo. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 1. Założenia projektowe: klasa techniczna drogi: D; prędkość projektowa: 40 km/h; długość: 1 299,78 m; szerokość pasa ruchu: 2,5 m; nawierzchnia jezdni: bitumiczna; szerokość poboczy: 0,75 m; przekrój drogowy. 2. Przyjęte rozwiązania projektowe: Konstrukcję drogi zaprojektowano dla obciążenia ruchem KR1. Projektowaną nawierzchnię, na początku i końcu drogi dowiązano wysokościowo do istniejących nawierzchni bitumicznych dróg gminnych. Koniec drogi stanowi włączenie do drogi gminnej Nr 101117C. Po przebudowie powstanie skrzyżowanie, które należy oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rzędne wysokościowe zjazdów na granicy pasa drogowego należy dowiązać do istniejących rzędnych podwórek, dróg wewnętrznych, bram wjazdowych, itp. Szczegóły rozwiązań przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji projektowej. 3. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: obustronne humusowanie/ścinka poboczy, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, ustawienie krawężników, obrzeży betonowych, wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem, wykonanie podbudowy zasadniczej z chudego betonu, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie warstwy odsączającej na zjazdach i drodze, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstw bitumicznych, wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego, wzmocnienie krawędzi poboczy gruntem rodzimym, wykonanie rowów chłonno – odparowujących, wprowadzenie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń BRD, na podstawie projektu stałej organizacji ruchu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlany i projekt stałej organizacji ruchu, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy, przedmiar robót - dokument pomocniczy. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 7. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, a maksymalny na 120 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolic w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 9.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych, o ile nie są (nie będą) one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę /Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przedłożenia najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy schematu organizacyjnego budowy, zawierającego skład osobowy tychże pracowników; schemat musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie, b) przedstawienia w w/w terminach dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 9, tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy i/lub pisemnych oświadczeń pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę, potwierdzających że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagania powyższe zawiera również „Wzór umowy” – Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach