Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100301C W MIEJSCOWOŚCI WYBCZ, UL. SOLIDARNOŚCI

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6788217
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8 8
    87-152 Łubianka
    tel. 056 6788217
    REGON: 00053975600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100301C W MIEJSCOWOŚCI WYBCZ, UL. SOLIDARNOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej oraz skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 551 na długości 0,9 km i powierzchni o nawierzchni asfaltowej 3511 m2 zgodnie z niżej podanym przedmiarem robót dla poszczególnych elementów: 1.1. Droga gminna nr 100301C (ul. Solidarności) w miejscowości Wybcz: - projekt techniczny przebudowy drogi gminnej nr 100301C wraz z opisami i rysunkami, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SIWZ. Uwaga!!! Zamawiający przygotuje w zakresie własnym podbudowę na całym odcinku drogi gminnej. Do zadania Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac zgodnie z przedmiarami robót w tym: wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych standard I (warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm i warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3 cm), umocnienie poboczy. W projekcie technicznym przewidziano wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfalt standard I (warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 7 cm i warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 5 cm). Do przygotowania oferty należy przyjąć zapisy zawarte w przedmiarze robót. 1.2. Przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 100301C z drogami wojewódzkimi nr 551 relacji Strzyżawa - Wąbrzeźno oraz nr 553 Toruń - Wybcz: - projekt techniczny przebudowy skrzyżowania wraz z opisami i rysunkami, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót, w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SIWZ. Uwaga!!! W ramach przebudowy skrzyżowania do Wykonawcy należeć będzie cały zakres prac z wyjątkiem nawierzchni asfaltowych, które należy wykonać w zakresie przewidzianym w przedmiarze robót, a nie w dokumentacji projektowej. W projekcie technicznym przewidziano wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfalt standard I (warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 7 cm i warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 5 cm). Do przygotowania oferty należy przyjąć zapisy zawarte w przedmiarze robót. 1.3. Organizacja ruchu dla drogi gminnej nr 100301C (ul. Solidarności) oraz skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 551 relacji Strzyżawa - Wąbrzeźno i drogą wojewódzką nr 553 relacji Toruń - Wybcz w miejscowości Wybcz: - organizacja ruchu dla drogi gminnej nr 100301C (ul. Solidarności) oraz skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 551 relacji Strzyżawa - Wąbrzeźno i drogą wojewódzką nr 553 relacji Toruń - Wybcz w miejscowości Wybcz:, - specyfikacje techniczne, - przedmiar robót, w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SIWZ. 2. Do przygotowania kosztorysów ofertowych należy wykorzystać przedmiary robót zamieszczone w pkt 1.1 - 1.3. zawierające wielkości, które należy wykorzystać przy przygotowaniu kosztorysów ofertowych. Do kosztorysów ofertowych należy dołączyć zestawienie materiałów, sprzętu oraz robocizny z podaniem cen jednostkowych. 2.1. W kalkulacji ceny Wykonawca uwzględni jednorazową odbudowę poboczy w pełnym zakresie długości, szerokości oraz grubości w okresie przed upływem terminu gwarancyjnego. Odbudowa polegać będzie na uzupełnieniu nawierzchni poboczy kruszywem o strukturze zgodnej ze strukturą wykonanych poboczy do poziomu określonego w dokumentacji projektowej. 2.2. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający: - wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w Umowie; - okres realizacji zamówienia, w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia; - wykonanie wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem zamówienia; - wykonanie robót budowlanych z uwzględnieniem wszelkich towarzyszących temu procesowi kosztów; - wykonanie zobowiązań wynikających z umowy stanowiącej integralną część SIWZ. 2.3. Podana w ofercie cena musi być wyrażona liczbą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i powinna zawierać cenę w złotych polskich z podatkiem od towarów i usług VAT oraz obejmować inne podatki oraz daniny publiczne. 2.4. Zastosowanie innej stawki podatku od towarów i usług, aniżeli ta która wynika z przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) nie może być zakwalifikowane jako oczywista omyłka w tekście oferty - nie jest bowiem oczywistą omyłką wadliwe zastosowanie przepisu obowiązującego prawa (vide orzeczenie SN z dn. 5.12.1980r., III CRN 133/80, OSNC 1981/6/115), zaś obowiązek wykonawcy doliczenia do ceny oferty podatku VAT wynika z faktu, że jest on płatnikiem VAT. 2.5. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach niniejszej SIWZ. 2.6. Zaleca się, aby wykonawca odwiedził miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty. Koszty odwiedzenia miejsca budowy ponosi Wykonawca. 2.7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej specyfikacji (umowie), dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania odbioru robót, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz p. poż.. Interpretację zapisów należy dokonywać zgodnie z wyżej przedstawioną w kolejnością. 2.8. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w niniejszej specyfikacji i dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Materiały budowlane muszą spełniać wymogi Polskiej Normy oraz stosownych przepisów szczegółowych odnośnie wyrobów budowlanych. 2.9. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. 2.10. Wykonawca będzie odpowiedzialny za oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty. 2.11. Wykonawca ubezpieczy teren budowy z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej. 2.12. Wykonawca opracuje projekt organizacji ruchu dla zadania przebudowy drogi gminnej na czas budowy a następnie zabezpieczy, oznakuje teren budowy zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie. 2.13. Wykonawca dla zadania przebudowy skrzyżowania drogi gminnej nr 100301C z drogą wojewódzką nr 551 i nr 553 zabezpieczy, oznakuje teren budowy zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu przygotowanym przez Panią mgr inż. Annę Pacewicz-Dyrda. 2.14.Wykonawca zleci opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej uwzględniającej wszystkie zrealizowane elementy zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 30.06.2014 r. do godz. 9:45. 2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu na konto Zamawiającego: 60951100002003002149020001 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych oraz podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium: 3.1. niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 3.2. niezwłocznie po unieważnieniu przetargu, 3.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 5. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 5.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,5.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy, 5.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Wykonawca, który nie w niesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubianka.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach