Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 100012D, dz. ewid. Nr 139 i 140 obręb Krzekotówek km od 0+000 do 0+550 [intensywne opady deszczu lipiec 2018 r.]”

Gmina Kotla ogłasza przetarg

  • Adres: 67-240 Kotla, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 318 361 , fax. 768 318 308
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotla
    ul. Głogowska 93
    67-240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 768 318 361, fax. 768 318 308
    REGON: 39064735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 100012D, dz. ewid. Nr 139 i 140 obręb Krzekotówek km od 0+000 do 0+550 [intensywne opady deszczu lipiec 2018 r.]”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje przebudowę publicznej drogi gminnej nr 100012D w Gminie Kotla, obręb Krzekotówek. W ramach zadania planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni drogi dojazdowej wraz z wymianą nawierzchni na zjazdach do posesji. Projektuje się drogę o długości 554,35 m o szerokości od 5,0 m z dwustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m zgodnie z PZT. W obrębie skrzyżowania z drogą powiatową projektuje się drogę o szerokości 6,0m z rozszerzeniem na włączeniu. Projektuje się: - nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 8 cm (warstwa wiążąca+ ścieralna) na szerokości od 5,0 do 6,0m. Spadek poprzeczny dwustronny 2%. Na łuku zastosować spadek jednostronny 4% zgodnie z opisem PZT dokumentacji technicznej. - długość drogi 554,33 m - pobocza szerokości 0,75m z kruszywa łamanego/destruktu bitumicznego (pozyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni) o gr. 10 cm. Spadek poprzeczny poboczy 6%, na łuku zastosować spadek 8%. - zjazdy na drogi poprzeczne zgodnie z istniejąca geometrią wg PZT dokumentacji technicznej. - Zjazdy do posesji zgodnie z geometrią wg PZT dokumentacji technicznej - odwodnienie powierzchniowe poprzez zapewnienie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w ramach istniejącego pasa drogowego. Konstrukcja nawierzchni drogi, zjazdów: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm, - zagęszczone podłoże gruntowe/nasyp. Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o gr. 20 cm, - zagęszczone podłoże gruntowe. Konstrukcja nawierzchni poboczy - pobocza usypać z kruszywa łamanego/destruktu bitumicznego pozyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni na szer. 75 cm o gr 10 cm, - zagęszczone podłoże gruntowe. Profil podłużny: Nowa niweletę wykonać zgodnie z rysunkiem profilu podłużnego drogi. Zaprojektowano 2% spadek poprzeczny, który zapewni właściwe odwodnienie powierzchniowe. Na odcinku włączenia do drogi powiatowej (dz. nr 136) zaprojektowano 3% spadek podłużny w obrębie skrzyżowania zgodnie z wymogami uzgodnienia z Zarządcą drogi. Pozostałe spadki zgodnie z rysunkiem przekroju podłużnego drogi. Roboty rozbiórkowe: - dokumentacja przewiduje rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi a pozyskany materiał należy wykorzystać do wykonania poboczy, - przewiduje się karczowanie krzaków – lokalizacja zgodnie z PZT dokumentacji technicznej. Bilans mas ziemnych: W celu dostosowania się do wymagań dotyczących włączenia drogi gminnej do drogi powiatowej i osiągnięcie maksymalnie 3% spadku podłużnego na włączeniu, na odcinku km o+00 do )+42,04 projektuje się wykonanie nasypu. Ukształtowanie terenu w dalszej części drogi, oraz przebieg projektowanej drogi minimalizują roboty ziemne. Zakres prac przewiduje wykonanie robót ziemnych jedynie w zakresie warstw konstrukcyjnych (korytowanie). Niweletę wykonać zgodnie z rysunkiem przekroju podłużnego (rys. nr 3 dokumentacji technicznej). Urządzenia obce Istniejące włazy kanałowe/zawory wodociągowe należy wyregulować do poziomu nowo projektowanej nawierzchni a brakujące skrzynki zasuw należy uzupełnić w porozumieniu z zarządca sieci. Zakres robót drogowych nie będzie kolidował sposób z istniejąca infrastrukturą wodociągową i kanalizacyjną. Oznakowanie i urządzenie bezpieczeństwa Zakup i montaż znaków drogowych zgodnie z projektem organizacji ruchu drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Kotla w Banku Spółdzielczym we Wschowie 28 8669 0001 0180 8317 2000 0033 z dopiskiem „wadium – „Przebudowa drogi gminnej nr 100012D, dz. ewid. Nr 139 i 140 obręb Krzekotówek km od 0+000 do 0+550 [intensywne opady deszczu lipiec 2018 r.]” – GK.271.2.2019.EO – tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku (UWAGA: w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium); 2.2. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110) – załączane do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do kasy). W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jako kolejnej strony tej oferty. Dokument ten, bowiem ma zapewnić możliwość swobodnego przekazania do kasy, bez konieczności naruszania integralności samej oferty. 2.3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 3.1. musi być wystawione na Gminę Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, 3.2. musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 3.3. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców; 3.4. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania z ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu zostaje przesłane Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie robót budowalnych odpowiadających przedmiotowi zamówienia – tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na: a) budowie lub przebudowie drogi o wartości min. 300 000,00 zł Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia-nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach