Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 010118C Nowa Tuchola - Wysoka Wieś

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, pl. Zamkowy 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1 1
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 09235115600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 010118C Nowa Tuchola - Wysoka Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest:Przebudowa drogi gminnej nr 010118C Nowa Tuchola - Wysoka Wieś w km 0 + 564 - 2 + 334 długości 1,770 km.Realizacja inwestycji przebiegać będzie na działce o nr ewid.: 120 - obręb Mały Mędromierz, gmina Tuchola. Zadanie otrzyma częściowe dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zasadniczymi elementami przebudowy drogi są: -odtworzenie trasy, -karczowanie drzewa, -roboty ziemne - wykonanie koryta na całej szerokości drogi i pod zjazdy, -osłona kabli energetycznych, -osłona kabli telekomunikacyjnych, -warstwa odsączająca, -dolna warstwa podbudowy tłuczniowej, -górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, -oczyszczenie podbudowy, -skropienie podbudowy emulsją asfaltową, -warstwa wiążąca z mieszanki mineralno bitumicznej grubości 4,0cm, -skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, -ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4,0cm, -zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne, -utwardzone pobocza. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracował projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskał opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią poniżej wymienione załączniki: Załącznik nr 1 - Dokumentacja projektowa - Załącznik do zgłoszenia (nie wymagający pozwolenia na budowę) Załącznik nr 2 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 3 - Dokumentem pomocniczym opisującym przedmiot zamówienia jest przedmiar robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji oraz z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót, który jest dokumentem pomocniczym służącym do przygotowania oferty. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykonał kosztorys ofertowy i załączył wraz z wypełnionym formularzem oferty - załącznik nr 4 do SIWZ. Warunkiem zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jest wcześniejsze zawarcie umowy o dofinansowanie z instytucją przyznającą dofinansowanie na realizację niniejszego zamówienia. W związku z czym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej - środki z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014 - 2020 - które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane. Przed rozpoczęciem robót wyłoniony Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca winien okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Wszystkie użyte podczas realizacji robót budowlanych materiały winne być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Za równoważne materiały Zamawiający uzna te, które odpowiadają parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym z tymi podanymi i opisanymi w dokumentacji oraz nie niższej jakości wykonania. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2014.883 z dnia 2014.07.02). Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres: - 36 miesięcy począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości tytułem: Przebudowa drogi gminnej nr 010118C Nowa Tuchola - Wysoka Wieś - 13 000,00 zł, (słownie: trzynaście tysięcy zł 00/100),z podaniem tytułu: wadium, nr postępowania ZP.271.2.4.2016.AS - Przebudowa drogi gminnej nr 010118C Nowa Tuchola - Wysoka Wieś 9.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 9.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 9.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 9.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 9.7 Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 lub 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach