Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 004327F w m. Chełmsko - ETAP II”

Gmina Przytoczna ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7494310 , fax. 095 748 91 13
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytoczna
    ul. Rokitniańska 4
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7494310, fax. 095 748 91 13
    REGON: 21096682300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 004327F w m. Chełmsko - ETAP II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej nr 004327F w m. Chełmsko, w ramach realizacji zadania, pn.: „Przebudowie drogi gminnej nr 004327F w m. Chełmsko – ETAP II”, współfinansowanego ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Zakres inwestycji obejmuje: 1. Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 004327F położonej na działce o nr ew. 338/2, 336, 372/1,337 obręb ewidencyjny Chełmsko, gmina Przytoczna na odcinku: 865 m wraz z budową oświetlenia ulicznego. Całość prac obejmuje: - przebudowę drogi gminnej o łącznej długości ok. 865 m, - przebudowę zjazdów indywidualnych, - wykonanie elementów spowolnienia ruchu - roboty towarzyszące w tym m.i.: wykonanie sączków, pobocza, oznakowanie poziome i pionowe drogi. Parametry przebudowywanej drogi: - klasa drogi - D, dwupasmowa - kategoria ruchu - KR1 - prędkość projektowa - Vp=30 km/h, - szerokość pas ruchu – 2,25 - 3,25 m, - szerokość jezdni – 4,5-6,5 m Konstrukcja nawierzchni (0+000 – 0+106): · warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego typu EKO (przepuszczalnej) gr. 8cm (wypełniona żwirem płukanym 2-8mm lub grysem kamiennym), · podsypka żwirowo-piaskowa gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 20cm - E2>130MPa, · wyprofilowane i zagęszczone podłoże - E2>80MPa. Konstrukcja nawierzchni (0+106 – 0+865): · warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3cm, · warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 5cm, · podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31.5mm gr. 20cm. 2. Wykonanie oświetlenia ulicznego Całość prac obejmuje: - zasilanie szafki oświetleniowej SO - zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania proj. oświetlenia - montaż słupów i opraw oświetlenia ulicznego. 3. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowalny - branża drogowa, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Projekt budowalny - branża elektryczna, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Przedmiar robót – branża drogowa, załącznik nr 11 do SIWZ, 5) Przedmiar robót - branża elektryczna, załącznik nr 12 do SIWZ, 6) Projekt stałej organizacji ruchu, załącznik nr 13 do SIWZ. 4. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym branży drogowej i branży elektrycznej, STWIORB, projektem stałej organizacji ruchu oraz przedmiarami robót obydwu branż. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót. 3) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 4) Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zaświadczenia Starosty międzyrzeckiego o braku sprzeciwu do wskazanych w zgłoszeniu robót budowlanych. 5) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt- dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 8) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9) KODY CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty do złożenia wraz z ofertą. 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, zgodnie z rozdziałem VIII, pkt.4, ppkt. 1) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozdziałem VIII, pkt. 4, ppkt. 2) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 6 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów), Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Kosztorysy ofertowe Wykonawcy. 2.Dodatkowo: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,– wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1, pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach