Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 003811F – ul. Św. Marcina w m. Skibice – w ramach moderni-zacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 290 962 , fax. 683 276 663
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogród Bobrzański
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 683 290 962, fax. 683 276 663
    REGON: 97077075980001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowogrodbobrz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 003811F – ul. Św. Marcina w m. Skibice – w ramach moderni-zacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia • Przedsięwzięcie polega na przebudowie istniejącej drogi gminnej nr 003811F, stano-wiącej dojazd do gruntów rolnych, zlokalizowanych we wschodniej części m. Skibi-ce w gminie Nowogród Bobrzański. • Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi gminnej o długości 200 m. Przyjęto ki-lometraż lokalny z początkiem opracowania km 0+000 w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową oraz końcem opracowania km 0+200 przed Kościołem. • Inwestycja ma na celu podniesienie parametrów technicznych drogi oraz zwiększenie bezpieczeństwa ruchu poprzez poprawę stanu technicznego drogi. Realizacja robót odbędzie się w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych w istniejącym pasie drogowym. • Teren, na którym planuje się przedmiotową inwestycję znajduje się w miejscowości Skibice, w gminie Nowogród Bobrzański, całość przebiega w terenie zabudowy. • Nawierzchnia drogi gminnej na przedmiotowym odcinku wykonana jest z brukowca polnego i częściowo z kruszywa niezwiązanego, całość jest w złym stanie technicznym, szerokość jezdni wynosi 3,0 – 4,5 m, wzdłuż jezdni zlokalizowane jest oświetlenie uliczne. • Natężenie ruchu pojazdów nie przekracza 300 poj./dobę (kategoria ruchu KR2). Na strukturę rodzajową składają się w głównej mierze samochody osobowe i pojazdy rolnicze, marginalnie pojazdy dostawcze i ciężarowe. • Zaprojektowano modernizację drogi gminnej bez zmiany granic pasa drogowego. Zostaje utrzymany przekrój jednopasowy z obustronnym poboczem gruntowym, odwodnienie powierzchniowe do przyległych rowów przydrożnych lub w przyległy teren pasa drogowego. • 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztory-sowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastoso-wanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaak-ceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i dopro-wadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru Robót. 6) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, c) Zapewnienie kierownika budowy d) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, e) opracowanie dokumentacji powykonawczej, f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. g) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. h) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. i) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i po-twierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym i programem zapewnienia jakości. j) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. k) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszcze-niem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i li-kwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO). l) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej, ale o innym charakterze niż pierwotnie pla-nowano. - Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawi-dłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: 7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, 8. z wad dokumentacji projektowej, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawi-dłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień od-bioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. Zgodnie z SIWZ przedmiar robót został załączony pomocniczo, a wycenę należy sporządzić na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach