Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 002825F w miejscowości Dzikowo, dz. nr 60/1, 60/2 oraz działka obręb Lubiszyn 753

Urząd Gminy Lubiszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 66-433 Lubiszyn, Plac Jedności Robotniczej
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 277 148 , fax. 957 277 136
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubiszyn
    Plac Jedności Robotniczej 1
    66-433 Lubiszyn, woj. lubuskie
    tel. 957 277 148, fax. 957 277 136
    REGON: 54682200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 002825F w miejscowości Dzikowo, dz. nr 60/1, 60/2 oraz działka obręb Lubiszyn 753
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji niniejszego zadania przewiduje się wykonanie przebudowy Przebudowa drogi gminnej nr 002825F w miejscowości Dzikowo, dz. nr 60/1, 60/2 oraz działka obręb Lubiszyn 753, zgodnie z planem sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 8 (z uwzględnieniem wszystkich działek objętych zamówieniem tj. dz. nr 753 obręb Lubiszyn, dz. nr 60/1, częściowo dz. nr 60/2, w zaznaczonym obszarze; z wyłączeniem działki nr 957) , na odcinku o długości ca 1315,00 m oraz o powierzchni 4602,50 m2, w tym:  szerokość drogi 3,50 m  warstwa wyrównawcza 3 cm na całym odcinku przewidzianym do przebudowy  wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna, o grubości po zagęszczeniu 5 cm na powierzchni 4602,50 m2  ścinanie poboczy na całym odcinku drogi przeznaczonej do przebudowy , wykonanie 5 zjazdów do posesji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form z uwzględnieniem ust. 3) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z 09.11.2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu. 1.1. Uprawnienia – wypis z EDG, KRS i innych rejestrach, potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach